משולש האושר: פארק חמת גדר

מעיינות חמים ובריכות בריאות, בריכה חיצונית עם מגלשת מים, חוות תנינים מרשימה, מופעי תוכים שישאירו אתכם פעורי פה ומלון בוטיק עם סוויטות אירוח המתאימות לאירוח רומנטי, ובקיץ גם למשפחות עם ילדים. חמת גדר, הרבה מעבר למה שחשבתם.

writer
אורן גבאי גולן תאריך פרסום: 01/05/2021

מתי בפעם האחרונה התארחתם במקום שכבר מרגע הכניסה ניתק אתכם משגרת היומיום, מקום שנתן לכם לחוש בחופשה אקזוטית כאילו הגעתם לצד השני של העולם? מלון ספא וילג', מלון בוטיק הממוקם במתחם נפרד בפארק חמת גדר . בספא וילג' 29 סוויטות אירוח מעוצבות עשויות עץ, שלוש סוויטות דה לקס עם סאונה יבשה פרטית ועוד סוויטה נשיאותית עם כל המתקנים הדרושים לסטנדרט אירוח מוקפד.  

כל סוויטה ג'קוזי ענק עם חיבור ישיר למי המעיינות התרמו-מינרלים, פתרון מושלם למי שרוצה לספוג את סגולות מי המעיינות בפרטיות מלאה. וכל זאת לצד הפינוקים שנחשבים פה "בייסיק": חלוקים לבנים, כפכפים איכותיים, כלי רחצה, שוקולדים, יין ושתייה קלה. 

סוויטול מפנקות

ספא וילג' חמת גדר - בריאות ספורט ושלווה

מלון ספא וילג' מציע חוויית בריאות, ספורט ושלווה הבאים לידי ביטוי בכל זמן השהות במלון. עם כניסתכם למלון תיהנו מצמחייה טרופית ירוקה הנשקפת מכל עבר. בחצר המרכזית ממוקמת בריכת מי המעיינות בשני מפלסים המופרדים באמצעות מפל פכפוכי מים. מי הבריכה מוחלפים באופן קבוע במי מעיינות תרמו-מינרלים חדשים אשר מוזרמים בטמפרטורה קבועה של 42 מעלות. המים מכילים ריכוז חומרים המרגיעים את הגוף והנפש ומסייעים לשחרור לחצים, הרפיית שרירים וכאבי פרקים. לצד הבריכה בתוך מבנה עץ ממוקמים חדרי הספא, בהם אורחי המלון יכולים ליהנות מסוגים שונים של עיסויי גוף לבחירתם; למלון צוות קבוע, מנוסה ומקצועי של מטפלים אשר מעביר לאורך היום גם סדנאות שיאצו, סדנת מים, מדיטציה ועוד.  

שלווה בכל שעות היום, צילום אורן גבאי גולן

 

לא יוצאים מהמלון

פארק חמת גדר חולש על שטח של 150 דונם ובו תיהנו מחוויה מקיפה של רומנטיקה, טיולים רגליים ואפילו חובבי ההיסטוריה יוכלו לבקר בעתיקות המקום ובשרידי מרחצאות הרומאים שנשמרו קרוב ל-2,000 שנה. בכל הקשור לבריאות וקולינריה, ספא וילג' מספק את המענה המצופה. לצד בריכת המלון ממוקם מתחם ההירגעות ובו בר מים, קפה, תה וחליטות הזמינים בכל שעות היממה. את ארוחות הבוקר והערב תסעדו במסעדה הרשמית של ספא וילג' מסעדת 'בלו בר', בה תיהנו מחוויה קולינרית ותפריט עשיר באווירה כפרית. 

ארוחת בוקר מושקעת במיוחד (צילום אורן גבאי גולן)

עשרות שבילים קסומים המקיפים את המתחם

חמת גדר - מושלם למשפחות

כחלק מהאטרקציות הענפות של המקום, פארק חמת גדר נותן מענה גם למשפחות עם ילדים. בין אם אתם מגיעים ליום אחד של בילוי והנאה או מחליטים להישאר לילה בפארק, תוכלו לבחור אם ללון במלון הכפרי למשפחות, בקרוונים מאובזרים להשכרה או במתחם הקמפינג החדש והמסודר. 

חמת גדר מציע מגוון רחב של אטרקציות למשפחות עם ילדים בכל הגילאים. בפארק בריכה תרמו-מינרלית רחבת ידיים עם אזורי ג'קוזי ומסאז' לכתפיים ולגב. בנוסף, בריכה קרה ענקית לכל בני המשפחה ובה מגלשת מים חווייתית ופינות ישיבה מוצלות.

בילוי מווושלם גם למשפחות

בריכות ספלאש לילדים  ולהורים

 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים