וילה וי: כשקולינריה ונופש נפגשים

וילה וי מהווה מתחם נופש רענן ומודרני שמפגיש אתכם עם הקולינריה במיטבה – סוויטות יוקרתיות ומודרניות, נוף לכנרת, סדנאות בישול, ארוחות שף, סדנת שוקולד וביקור ביקביי הגולן, מה עוד צריך לנופש רומנטי ומושלם?

writer
רון שגב פינקלמן תאריך פרסום: 23/07/2014

את הרעיון הגאוני של שילוב קולינריה איכותית ונופש יוקרתי, הגה השף גיא בן שמחון ואחרי תכנון מעמיק של פרטים קטנים כגדולים, הקים את 'וילה וי'. לנגד עיניו של בן שמחון עמד הרצון להעניק לנופשים את מקסימום ההנאה והחשיפה למגוון הקולינארי שבאזור. ואם חשבתם לבלות עם ילדיכם במתחם, תוכלו לעשות זאת בעיקר בחגים ומועדים, בשאר ימות השנה המקום שייך לאוהבים והמאוהבים... משמע, בעיקר לזוגות.

האוויר, האווירה והנוף - וילה וי

גיא בן שמחון, השף והוגה הרעיון - וילה וי

בריכת שחייה צוננת ממתינה לכם בחצר

הכנרת והנוף: התפאורה

רמת הגולן, הכנרת, חד נס. אמרנו הכל לא? ובכל זאת... המתחם המפואר והיוקרתי כולל שתי סוויטות לבנות ומעוצבות בסגנון מודרני, בכל אחת מהן: חדר שינה נוח ומפנק, ג'קוזי, פינת ישיבה, מטבחון מאובזר ועוד. כמובן שבן שמחון דואג לפנק אתכם גם במכונת אספרסו, שוקולדים, אלכוהול איכותי וכדומה. לסוויטות מתחם משותף עם בריכת שחייה, מדשאה יפיפייה, מיטות שיזוף ונדנדה. אם תתעקשו להתפנק עוד קצת, תוכלו ליהנות מטיפולי ספא 'עד הבית'.

מתחם בוטיק מפנק

מתאים בעיקר לזוגות

אוהבים אוכל טוב? קולינריה זה פה

סוויטה מושקעת ועיצוב מוקפד

במתחם האירוח מסעדת השף, בניהולו המסור של בן שמחון, בה מוגשות ארוחות גורמה צרפתיות מודרניות, אל מול נופה הקסום של הכנרת באווירה אינטימית במיוחד. המסעדה נפתחת לסועדים לארוחת ערב משפחתיות (בסבב הראשון), ובשעה 20:30 לזוגות בלבד, כל זאת כדי לספק לשוהים את מקסימום ההנאה והצרכים הרלוונטיים.

 כשמכינים אוכל עם הרבה אהבה ודיוק

אז מה יגישו לכם?

כמנה ראשונה: טרין חצילים, ניוקי מושחם עם פטריות חמות וחומץ שמפניה, כבד אווז בסגנון  villa v , קבב טלה בשמן זית, פלפל אדום מתוק וקרם חציל שחור, קרפצ’יו בקר בשמן זית, בלסמי מצומצם ורוקט. כמנה עיקרית: נתחי פרגית במרינדת שמן זית, דבש תמרים וחרדל דיז’ון, פילה עגל על קוסקוס, בזיגוג יין אדום ומייפל, תבשיל בורגיניון עגל ביין אדום על קרם שורשים ושמן כמהין, צלעות ו- t bone טלה עשויות אחת אחת, בציר טלה וטימין ועוד ועוד.

גורמה למבינים ואוהבים

ה'נגיעות' הקולינאריות מתבטאות גם בארוחות בוקר עשירות ומיוחדות (תשכחו מגבינה לבנה, קורנפלקס וביצה קשה), סדנאות בישול, סדנת שוקולד בדה קרינה, בוטיק של שוקולד. סיור טעימות ביקביי רמת הגולן ו...

ארוחות שף וסדנאות בישול

גולת הכותרת והאטרקציה המשמעותית היא ארוחת השף, שנערכת אחת לחודשיים. לארוחות אלו מוזמנים שפים ידועים, בעלי הכרה בינלאומית, שמבשלים בהנאה גדולה ובאווירה אינטימית לסועדים. בין השפים, שכבר ביקרו, אבי ביטון (מסעדת אדורה), אסף גרניט (מסעדת מחנה יהודה) ועוד.

השף גיא בן שמחון, מזמין אתכם להשתתף גם באחת מסדנאות הבישול החווייתיות שלו, ביניהן: סדנת בישול גורמה, בה תלמדו להכין מנות פתיח עם מספר חומרי גלם מן המטבח הצרפתי, ט

מקומות לינה ובילוי באיזור

תגיות רומנטי

אולי יעניין אתכם גם

מדורים