facebook instagram tiktok linkedin

מסלול טיול דרך החי והצומח

חיפוש חדש לפי אזור

סינון לפי אזור

נקה

בחר אזור

+ -
מישור החוף
writer כתיבה וצילום: יותם יעקובסון
האופי החקלאי של האזור שבו נטייל משמש כר נוח לגידול צמחים ובעלי חיים. מלבד הערך הכלכלי הנובע ממכירתם, נוסף גם הערך התיירותי והחווייתי. המגדלים מציעים לנו לבקר ולצפות בדרכי הגידול של החי והצומח.
דרגת קושי:סיור משפחתי עונה מומלצת:כל העונות משך טיול:עד חצי יום
טיולים למשפחה טיולים לילדים נגיש לעגלות ילדים

המסלול

נוכל לבחור באחד משני המסלולים להתחלת טיולנו, או מכביש מס. 42, לצומת בית עובד, ולחוות "שפע-בטבע", שם נצא לטייל על גבי חמורים ונתארח באוהל הבדואים לפיתה עם לבנה וחומוס, ולתה צמחים. או במסלול השני מכיוון צומת לטרון נעלה על כביש מס. 424, ניסע לפארק השעשועים "מרכבות לטרון" - שבעמק איילון.

נעצור בכניסה לכפר בן-נן במסעדה "בראשית ברא", משם נמשיך לפארק הדיג "פיש פאן" - שבמשמר איילון. וכשנסיים לדוג נמשיך לכביש מס. 40 ולחוות התוכים "קן התוכי" - ליד קיבוץ נען. בחווה מגוון עצום של תוכים וציפורים אקזוטיות.

היעד הבא, "משק הדבורים" של משפ'' לין, בכפר ביל"ו. נלמד על הדבורים ונרכוש מיטב התוצרת (הביקור בתיאום מראש בלבד). ומהדבש המתוק, נמשיך למושב בית אלעזרי לביקור במשתלת "רגב" המתמחה בגידול קקטוסים. במקום למעלה מ-4500 מיני שרכים, או נעדיף את משתלת גבעת ברנר - המרכז לגינון ונוי.

לגיוון האווירה, ניתן לבקר באתר השעשועים "בית חלומותיי" שבגבעת ברנר. בהמשך דרכנו, ניתן לעצור באנדרטת הצנחנים, ולצאת לטייל במסלול טבעתי העולה על רכס הכורכר לגבעות מרי שהתברכו בעצי זית ומערות יפות, ומשם לצפות על נחל שורק.

נסיים את טיולנו באחת ממסעדות גדרה. ניתן להמשיך לקדרון, לדבוריה 778, לחוות הבופאלו לגבינות בבצרון או לאתרי ביקור נוספים באזור והם: בית הדבש - בית מרדכי, פינת החי - בחפץ חיים, פארק הקופים - בבן שמן, פארק הדייג - בטל שחר או בשמורה הלאומית נאות קדומים (ליד מודיעין).

צימרים באזור

אולי תרצו ללון באזור
צימר בעיר צימר בעיר
3 סוויטות מאובזרות לזוגות ומשפחות בלב שכונה שקטה כפר סבא 053-6226688
מלון בראון ברוט מלונות בראון מלון בראון ברוט מלונות בראון
מלון מדהים מול הים הכחול תל אביב
פנטהאוז Sea Front Netanya פנטהאוז Sea Front Netanya
פנטהאוז מושלם מעל ים התיכון ול-20 איש! נתניה 055-4316955
מלון בכר האוס תל אביב מלון בכר האוס תל אביב
מלון בוטיק בנחלת בנימין ליד רוטשילד, שנקין, שוק הכרמל ועוד! תל אביב
הצטרפו לקבוצת
ה-WhatsApp שלנו
למבצעים
שאסור לפספס