facebook instagram tiktok linkedin

חווית מים רטובה של כמה ימים

חיפוש חדש לפי אזור

סינון לפי אזור

נקה

בחר אזור

+ -
גליל עליון
writer כתיבה וצילום: מערכת האתר
אחד מהטיולים המרתקים אותו מציע הגליל למבקריו הוא ירידה במים לכל אורכו של הירדן, מיובלי החצבאני עד לכנרת. הטיול נמשך מספר ימים ומשלב בתוכו פעילויות מים רבות. ניתן לפצל את הטיול למספר ימים.
דרגת קושי:בינוני עונה מומלצת:קיץ, אביב, סתיו משך טיול:יותר מיום
טיולי מים מסלולים בשביל ישראל טיולים למשפחה טיולים לילדים טיולי פריחה טיול לילי טיול רומנטי טיולי שקיעה טיולי זריחה

אחד מהטיולים המרתקים ביותר אותו מציע הגליל למבקריו הוא ירידה במים לכל אורכו של הירדן מיובלי החצבאני ועד לכנרת. הטיול נמשך מספר ימים ומשלב בתוכו פעילויות מים רבות. אפשר גם לפצל את הטיול למספר טיולים קצרים. נתחיל את הטיול בשיט אבובים במימי החצבאני השוצפים מ"חניון מעין" או ממושב שאר ישוב, ועד לאזור "גן העדן" במושב בית הלל. משך המסלול עד שעתיים ומשם ממשיכים בקייאקים של כפר בלום והגושרים עד גדות לאורך של 20 ק"מ במסלול הנמשך כ-5 שעות, למנוחה וללינת לילה. למחרת בבוקר אפשר לרדת בראפטינג, בסירות "נהר הירדן" ו"אקטיבי-איתי", בכל סירה 4-6 חותרים בלווית מדריך מקצועי. במסלול זה, תוך התמודדות עם מפלים וזרימה חזקה בינות לסלעים, ניתן להגיע עד לאזור הירדן ומשם דרך "עמק הבטיחה" לשפך הירדן.

טיול רטוב אל מקורות הירדן:

בצומת "גיבור" נפנה מזרחה לכיוון הבניאס והחרמון, בדרך נחלוף על פני מוקדי נופש המצויים באזור. אפשר להכנס לביקור בבית אוסשקין המצוי בסמוך לקבוץ דן בו נוכל לחזות בחזיון האורקולי "ארץ ירדן וחרמונים" המציג את צפונות האזור בתמונה ובצליל. נחזור לכביש הגישה ונפנה לתל דן - מקור המים הגדול ביותר של נהר הירדן. נסייר בשמורה בינות לצמחיה העבותה ופלגי המים השוצפים ונראה את שרידי העיר הרומית העתקה ליש. משם נחזור לכביש הגישה וניסע לכיוון הבניאס. לפי השילוט נכנס לכפר הלבנוני ע''ג''ר בו נובעים מעיינות ווזאני, אחד משני המקורות של נחל שניר (החצבאני). לאחר סיור בכפר ובבית הקברות היחודי המצוי בו נחזור לכביש הראשי ממנו למקור המים השלישי של הירדן - הבניאס וממנו אפשר לרחוץ במקום בעונת הקיץ וכמובן לאכול במסעדה מקומית. סיורים מודרכים לכפר ע''ג''ר כולל ארוחה "עלאווית" יחודית המאופיינת במיני סלטים עשירים בצמחים מקומיים ובלתי מוכרים.

צימרים באזור

אולי תרצו ללון באזור
נוף מרים נוף מרים
מתחם מפנק עם בריכה, 2 חדרי אוכל, טרמפולינה, פינג פונג ועוד חזון 053-4270131
מלון מטיילים מטולה מלון מטיילים מטולה
מלון מטיילים מעוצב ומהנה מוקף בהיסטוריה, נופים וחוויה מטולה
מלון מטיילים ארץ דפנה מלון מטיילים ארץ דפנה
חופשה במיקום שרק הטבע יכול ליצור קיבוץ דפנה
הוילג' מלון מטיילים על הירדן הוילג' מלון מטיילים על הירדן
כפר נופש במרחק הליכה מנהר הירדן עם 77 חדרים, וילה, בריכה, מתקני ילדים ועוד שדה נחמיה
הצטרפו לקבוצת
ה-WhatsApp שלנו
למבצעים
שאסור לפספס