facebook instagram tiktok linkedin


בקשת סינון לפי: צימריםcancel +cancelצפון+cancelגליל עליון+cancelמלונות בוטיק

מלונות בוטיק בגליל העליון, מלון בוטיק גליל עליון

מיין לפי:  מס' חוות דעת     עדכון חדרים   מחיר   
נקה

סוגי לינה:

 

מלונות בוטיק (2)

מתאים ל:


מחיר

+1500 - 0

מס' יחידות

+10 - 1

סיווג


מאפיינים:

מלון בוטיק שאטו גלילי

מלון בוטיק שאטו גלילי

מלונות בוטיק בגליל עליון, נוף כנרת

5 חוות דעת plus פתוח לחוות דעת hand

מלון בוטיק מעוצב ויוקרתי בגליל העליון. במתחם 5 סוויטות מפנקות ומתחם ספא מרגיע וחדר יין. לחופשה זוגית של שלווה ואהבה. toolTip

מאפיינים: סוויטות יוקרה, בריכת שחיה, קומת ספא וג‘קוזי ספא
סוגי יחידות         open-close

לזוג החל מ:

אמצ"ש
1900
סופ"ש
2500
קאמי - סוויטות בוטיק

קאמי - סוויטות בוטיק

מלונות בוטיק בגליל עליון, נוף כנרת  | 23/04/2024

6 חוות דעת plus פתוח לחוות דעת hand

חופשה בלתי נשכחת במתחם בוטיק המציע שפע של פינוקים מהנים - בריכה מרעננת, ג'קוזי זרמים מול הנוף, מתחם ספא, קולינריה מענגת ועוד. toolTip

מאפיינים: בריכה, ג‘קוזי זרמים, טרקלין, מתחם ספא, חדר אוכל
סוגי יחידות         open-close

לזוג החל מ:

לא סופק מחיר
1

בואו לבחור מתוך מבחר מלונות בוטיק מומלצים בגליל העליון לחופשה מושלמת. ארוחת בוקר גלילית, חדר מפואר ומאובזר, בריכה פרטית ושלל פינוקים במלון בוטיק בגליל. מה צריך יותר?

הגליל העליון הוא ללא ספק אחד מן האזורים היפים בארץ. למי שמחפש חופשה מפנקת במיוחד, כזו שתשכיח אתכם מצרות ומענייניי היום יום, מומלץ לחפש מלון בוטיק בגליל העליון. אין כמו שילוב של מלון ייחודי ומפנק באזור יפה ועם נוף מקסים במיוחד. 

אז מהו מלון "בוטיק"?

מקורה של המילה "בוטיק" היא בשפה הצרפתית והיא מתייחסת לחנות אופנה איכותית וקטנה. אט אט זלגה המילה הזו אל תחומים נוספים בעלי אותו קונספט והיום אנו מכירים גם בוטיק שוקולד, או יקב בוטיק וכמובן שגם מלונות בוטיק. רוב מלונות הבוטיק נותנים תחושה של אירוח בטעם של פעם, אך למעשה הם אינם קיימים שנים רבות, ומקורם במאה הקודמת בשנות השמונים בערים כמו לונדון וניו יורק, ערים רוויות תיירות שתמיד מחפשות איך להפתיע ולחדש. מלונות הבוטיק הם מלונות קטנים יחסית המציעים אירוח אישי וקונספט ייחודי. המלונות מעוצבים בטוב טעם ופעמים רבות הם שוכנים במבנה עתיק ורב רושם. השירות מפנק במיוחד וכולל שירותים יוצאי דופן כמו מתן עיתון יומי או שירותי כביסה אישיים. מרבית המתארחים הם אנשים עמידים ומבוגרים בדרך כלל ללא ילדים. וכיאה למלון קטן עם שירות טוב- המחיר, מה לעשות, גבוה משל חופשה רגילה. אך תמורה מלאה מובטחת על ההוצאה.   

 

מלונות בוטיק בגליל העליון:

הגליל העליון מזמן לנו שפע של נופים שאך מתבקש להקים בהם בתי מלון קטנים וציוריים שמציעים חופשה בנוסח אירופה. ואכן מרבית מלונות הבוטיק בגליל העליון שוכנים ביישובים ציוריים שלא רק ניבט בהם נוף יפה אלא גם נעים להלך בהם ולהתרשם מיופי מבניהם, כאלו הן צפת, ראש פינה ומטולה. בית שלום שבמטולה הוא מלון בוטיק ותיק אשר שוכן במבנה אבן מימי ראשית המושבה. בחורף יקבל את פניכם אח עצים שיחמם ויוסיף לאווירה שבמטולה הקרה. במלון פועלת גם מסעדת שף ואתר ספא. בשאר יישוב פועל מלון "פאוזה" המציע למתארחים חוויה קולינרית ייחודית. אורחי המלון מוזמנים לארוחת שישי משותפת בשולחן ענק בסגנון הסלוו פוד- ארוחה חברתית ומזון משובח. 

 

ומה עוד בסביבה:

הגליל העליון הוא אזור מדהים לביקור בכל עונה. בסתיו יקבלו את פניכם אלפי ציפורים נודדות אשר שוהות באגמון החולה ובשמורת החולה. בחורף הנחלים עולים על גדותיהם ומספקים מראות מקסימים ובלתי נשכחים באתרי טיול כמו שמורת נחל חרמון (הבניאס) ומפל התנור שבשמורת נחל עיון. גם החרמון אט אט מקבל כסות לבנה ומספק תפאורה מקסימה מכל פינה ועוד אתר ביקור אטרקטיבי למדיי. האביב מזמן חוויות פריחה מקסימות כמעט בכל נקודה. המבקרים בחורשת טל יזכו לפגוש מרבד כלניות מרשים למדיי. גם מי שייסע במכוניתו בכביש 918 שבין גדות לגונן יזכה לראות שלל תורמוסים הבולטים בסגול פרחיהם. הקיץ שבולט בצהבהבות שלו וביובשו פחות מורגש מבחינה זו בגליל העליון. הירוק הוא כמעט ירוק עד ומים נמצאים בשפע בכל פינה. זה זמן הקיאקים ושאר שעשועי המים. וכך מסתיים לו מחזור השנה, כל שנה מחדש, אפשר לבקר ולהתחדש במקומות חדשים המקבלים פנים נוספות וחדשות. במשך כל השנה יחכו לכם בגליל העליון אתרי ביקור מעניינים כמו ראש פינה העתיקה, צפת הרוחנית, מטולה הציורית ועוד ועוד.   

אנחנו מתחייבים לפרסם באתר weekend את המחירי הנמוך ביותר שלנו ברשת.
אם מצאתם באתר אחר במחיר נמוך יותר, צרו איתנו קשר ואנו נשווה את המחיר בכפוף לתנאים הבאים:

  • המחיר האחר שמצאתם מוצג באינטרנט בזמן פנייתכם.
  • המחיר שמצאתם הינו לאותם תנאי הזמנה עם :
    • אותו סוג יחידת אירוח/ סוג חדר
    • אותו תאריך כניסה ויציאה כולל שעת יציאה
    • מספר מבוגרים וילדים זהה
    • אותם תנאי אירוח (ארוחות, מדיניות ביטול)
  • הצעתנו להתחייבות למחיר הטוב ביותר אינה חלה אם:
    • האתר בו מדובר הנו לחברי מועדון או לארגון עובדים, תשלום עם נקודות נאמנות, שוברים או מחירי לקוחות חוזרים, מבצע נקודתי מיוחד, או מחירי הרגע האחרון, דהיינו עד 48 שעות מיום האירוח ע"ב מקום פנוי.
    • האתר אינו מציג את שם מקום האירוח עד להשלמת ההזמנה.

הצטרפו לקבוצת
ה-WhatsApp שלנו
למבצעים
שאסור לפספס