מלון אורחים נווה שלום: הרמוניה מושלמת

המרחבים והנוף, האנשים, החדרים הנעימים, הבריכה הצוננת בקיץ והקונספט של הישוב המיוחד שמחזק את הדו קיום. מלון אורחים נווה שלום - ההרמוניה של החיים בכפר נופש מקומי ומקסים.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 06/07/2015

ההרמוניה תעטוף אתכם מכל הכיוונים. הטבע בשיא תפארתו, המרחבים הפתוחים, החיוכים הידידותיים של האנשים. המלון הקונספטואלי נווה שלום ביישוב הנושא את שם זה וידוע גם כ- וואחת אל סלאם מגלם באופי ובאווירה את חיי הדו קיום של תושבי המקום - ערבים ויהודים שחיים ביחד מזה שנים רבות וגם מארחים אתכם ומכניסים אתכם אל תוך עולמם הייחודי. חופשה מסוג אחר. 

הטבע פורח בכל פינה

המיקום האטרקטיבי בין תל אביב לירושלים, קרוב ללטרון, נחבא בין שבילי הליכה ורכיבה, נופו של עמק איילון הנשקף מעבר והיקבים הרבים והמסעדות שקמו בסביבה, הופכים את נווה שלום לבחירה מעניינת לזוגות, משפחות, קבוצות ולכל מי שמחפש חוויית אירוח נעימה עם ערך מוסף.

כפר נופש באווירה של בית

המלון בכפר השיתופי נווה שלום כולל 40 חדרי אירוח צמודי קרקע בעלי מעטפת לבנה ואווירה נעימה ורגועה. 35 מ"ר המחולקים לחדר שינה ופינת אירוח והכל בפשטות ביתית חמימה. כל יחידה מתאימה לזוג עם עד שלושה ילדים, שבוודאי ייהנו לרוץ חופשי במדשאות המטופחות בחוץ. בכל חדר עומדים לרשותכם טלוויזיה בלוויין, פינת קפה ותה, מיני מקרר ומזגן. 

חדרי אירוח נעימים

תחת כיפת השמיים מחכים לכם כיסאות ושולחנות ופינות הסבה נעימות לפיקניקים או לזמן איכות באוויר הפתוח. הממנגלים בחבורה ייהנו גם מפינות מנגל זמינות לשימוש. 

השבילים הפורחים בדרך אל החדרים

לספוג השראה - סדנאות חווייתיות 

היישוב נווה שלום הוא פינת חמד אמיתית מוקפת בחורשות מוצלות, שבילי הליכה בדרגות קושי שונות ואורחי המלון נהנים מכניסה לבריכת השחייה הגדולה בישוב, שכוללת בריכה חצי אולימפית ובריכת פעוטות, מגרש כדורגל ומזנון. 

בריכת השחיה בעונה

המסעדה של מתחם האירוח מתאימה מאוד לאירועים חגיגיים ומבוססת על תפריט אותנטי מהמטבח הלבנוני ממנות בשרים כמו מקלובה וסינייה ועד מנות צמחוניות המוגשות לאורחי המלון בחלל פנימי או בחצר היפה. 

ארוחות אותנטיות המוגשות בשפע

אלמנט ייחודי במלון קשור לתוכן ולחוויית האירוח במיוחד אם תגיעו לכאן מראש במטרה להשתתף בסדנאות. המלון מקיים מעת לעת סדנאות ייחודיות העוסקות בדו קיום וסדנאות חווייתיות להגשמה עצמית ובנוסף, סדנאות מדיטציה, נשימה הולוטרופית, סדנאות מוזיקליות ועוד - כדאי לעקוב אחרי הפרסומים ולתכנן את החופש על פי האירועים. 

 סדנאות בנווה שלום סדנאות רוח-גוף-נפש, כנסים אקדמיים, כנסים וימי עיון של עמותות, ארגונים וחברות

מרכז המבקרים של נווה שלום יפגיש אתכם עם חיי היישוב ויציג בפניכם את האידיאולוגיה שמלווה את התושבים היהודים, המוסלמים והנוצרים שחיים כאן ביחד. במלון פועל גם מתחם כנסים מעוצב עם אולמות מאובזרים בטכנולוגיה המתקדמת לכנסים, ימי עיון והרצאות.

לשבת מול הנוף ולדמיין

אטרקציות לכל המשפחה במרחק נסיעה קצר

הסביבה של נווה שלום היא גן עדן למטיילים, כאן תמצאו שפע מסלולי טיול בירושלים והסביבה  - גישה לדרך בורמה, שביל ישראל, שבילי אופניים רבים עם עליות מאתגרות. במרחק נסיעה קצר תוכלו לבקר ביד לשריון ולסייר בין הטנקים שמתארים את ההיסטוריה של חיל השריון. תוכלו להגיע מכאן לקיפצובה פארק השעשועים לילדים, ל

אולי יעניין אתכם גם

מדורים