פינוקים בלי סוף: בקתות אודם השני

בקתות עץ מושקעות ומופקדות, בריכה ענקית עם זרמים, חצר מרווחת עם פינות ישיבה מוצלות וספא חדש ומושקע בו תוכלו להרגע גם בשעות הערב. בקתות אודם השני - מתחם נופש עם פינוקים בלי סוף.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 18/07/2016

יש הרבה מרכיבים שהופכים חופשה מפנקת לחלום,  צימרים מסוגננים בהם נראה שהושקעה מחשבה עד הפרטים הקטנים ביותר, בריכת שחייה לחובבי השכשוך והשחייה, נוף מהפנט וטיפולי ספא להשלמת החוויה.

בקתות אודם השני במושב הקסום לפידות אשר בגליל המערבי מגשימות את כל הפנטזיות על נופש אוטופי בסטנדרטים הגבוהים ביותר. ברגע שמגיעים לכאן נשבים בהלך הרוח הרגוע, בתחושה של ניתוק מוחלט מהשגרה וכל שנותר זה להתמסר להנאה ולשכוח מהחיים האמיתיים שהשארנו בבית. (נא להודיע בעבודה, יצאנו להתפנק, תכף נשוב). 

מתחם אודם השני, מושקע!

נוף משגע, בקתות עץ חמימות, שלווה מכל הכיוונים

אז מה מחכה לכם? ראשית, מדובר במתחם מטופח בו מרגישים בכל פינה את האהבה של המארחים, עטוף בעצים היוצרים יחדיו אווירה אינטימית מופלאה וכולל 4 צימרים מעץ המתאימים לזוגות אוהבים או לילדים, צופים לתפאורה הפסטורלית של מרחבי והרי הגליל. 

ההשקעה באה לידי ביטוי בכל פרט ופרט בבקתות ממיטת האפיריון האצילית דרך הוילונות שמכניסים פנימה אור שמש טבעי ומצד שני מייצרים אפקט של אינטימיות, הפרחים הססגוניים באגרטל וגופי התאורה המרשימים שמרחפים מעל והכל נקי ומתוקתק.

בכל בקתה תיהנו מג'קוזי רחב ידיים, חדר רחצה מפואר, מטבחון מצויד היטב במיקרוגל, מקרר, כלי אוכל וכולל גם פינוקים מתוקים לנשנוש. תוכלו לשבת לארוחת הבוקר העשירה בפינת האוכל, לתפוס אתנחתא בפינת ישיבה מהודרת ואם תרצו להתרענן תחת כיפת השמיים ולכל בקתה גם מרפסת פרטית הפונה אף היא לירוק המשגע בחוץ. 

בקתות העץ הכפריות של אודם השני

לשבת מול הנוף ולנוח

בריכה, ערסלים ובריזה

בבקתות אודם השני מפרגנים לאורחים באווירה של החיים הטובים: בריכת שחייה בנויה גדולה מעוטרת פסיפסים (המחוממת בימי החורף), כשלצידה ג'קוזי ספא ומיטות שיזוף ושמשיות באזור המואר היטב גם בחשיכה. התחושה כאן היא של נופש אקסקלוסיבי בשמורת טבע, כיוון שמכל עבר תחזו בפריחה מרהיבה, מדשאות מוברשות היטב, ערסלים ואפילו מפלי מים שמייצרים אטמוספירה טוטאלית של שלווה. הנוף, אגב הוא חלק בלתי נפרד מההוויה - בימים בהם הראות מצוינת ניתן להשקיף מכאן עד חופי חיפה.   

בריכת שחייה חדשה וענקית

מתחם ספא לגדולים

פתוח גם בשעות הערב המאוחרות

לא נופשים בלי עיסויים

אם חשבתם שזה מפרט הפינוקים, עד מהרה תגלו שזו רק ההתחלה. בבקתות אודם השני העצימו את חוויית הריגוש עד לשיא עם טיפולים מענגים המוצעים במתחם ספא סגור, ממוזג ומחומם (תלוי בעונה) ובו ג'קוזי ספא לטבילה נעימה, סאונה פינית יבשה, פינת ישיבה וקפה וליין עיסויים קלאסיים ואלטרנטיביים מאירוודה דרך עיסוי שוודי, טיפולי פנים ויופי ועד פילינג גוף, טיפול באבנים חמות ועוד - אתם בוחרים את המסאז' המבוקש ובכל מקרה, חשוב לדעת שאפשר להזמין מראש חבילות אירוח כולל שהייה בספא וטיפולים ואף ארוחת בוקר בתוספת תשלום. לדעתנו, השדרוג משתלם כי אם כבר להתפנק אז עד הסוף.

מומלץ בכל אירוח

סביבה אטרקטיבית למטיילים

היישוב לפידות מהווה נקודת זינוק לכל מי שרוצה לתבל את החופשה באקשן, טיולים או אטרקציות. אתם מוזמנים לצאת לטיולי רכיבה של חוות מונפורטויטו, להתנסות במשחק פיינטבול בגורן, לרחף בטרקטורון מעופף ביסעור או לקנות יין משובח ביקב מערת היין באבן מנחם.

חבל תפן עצמו הוא מקום נפלא לטיולים בין אם בנסיעה סביב בקעת הכרם, סיור בפארק הפסלים של פארק תעשייה תפן, שוטטות בכפר ורדים, ביק

אולי יעניין אתכם גם

מדורים