סוכות 2016: מה עושים עם הילדים

מופעי תרבות והפעלות לילדים, פסטיבל צבעוני היישר מאוסטרליה, סוכה עתיקה שתארח אומנים באווירה של פעם וכמובן פסטיבל דבש מתוק במיוחד. כל אחה ועוד מחכים לכם בחופשת סוכות הקרובה.

writer
נוגהה שפרלינג תאריך פרסום: 29/09/2016

רגע לפני שנפרדים מהשמש, יש לנו הזדמנות אחרונה לניצול מיטבי של הזמן ובילוי איכותי עם הילדים. השמש כבר לא מכבידה, הלחות מעט התנדפה, הילדים התגעגעו לבטלה ואתם נטענתם באנרגיות והספקתם לחדש את הכוחות שאזלו בקרב ההתשה האחרון (מישהו זוכר את החופש הגדול?) - אז מה עושים עם הילדים בסוכות?

פסטיבל "טעם בגליל" 2 טועמים תרבות

על גדות אגם מונפורט הגלילי במעלות – תרשיחא מתקיים פסטיבל המשלב בין מופעי תרבות, שוק אוכל והפעלות לכל המשפחה. בשלושת ימי הפסטיבל יוכלו המבקרים ליהנות ממופעי תרבות מגוונים, לרבות הצגות ילדים ומופעי מוסיקה של הרכבים ואמנים, ביניהם עידן עמדי ועילי בוטנר וילדי החוץ; משוק אוכל מזמין ומפתה בו יוצעו משקאות ומאכלים בדוכנים של מיטב המסעדות ובתי האוכל בגליל; ובנוסף מהפעלות מגוונות לילדים, ביניהן, פינת ליטוף, מתחם משחקים מעץ, סירות פדלים, החלקה על הקרח, קארטינג ועוד.

איפה: אגם מונפורט מעלות תרשיחא
מתי: 18-20/10/16, חוה"מ סוכות, החל מהשעה 12:00
למי מתאים: לכל המשפחה
כמה עולה: הכניסה למתחם היא ללא תשלום, חלק מהפעילויות (כגון סירות פדלים וקארטינג) כרוכות בתשלום.

טעם הגליל, צילום שלמה שרביט

פסטיבל אבוריגי'נים אוסטרלי 

בגן גורו זו כבר מסורת, וגם השנה יתקיים פסטיבל סוכות צבעוני במיוחד. בימי הפסטיבל גן גורו יהפוך לכפר אבוריג'יני בו ייהנו המבקרים עם מגוון סדנאות קצב ויצירה וקצב שיתקיימו במקום. ראש השבט האבוריג'יני יקבל את פני הבאים בלבוש מסורתי, יסתובב בין המבקרים ויכניסם לאווירת בני המקום ובכל שעה סיפור ואגדה.  בפסטיבל  ינגנו בכלים המאפיינים את השבט כמו דיג'רידו  וכלים שבטיים נוספים. פינות איפור, מבוכי צמחייה, הכנת לחם, אפייה בטאבון ועוד.

איפה: בגן גורו, ניר דוד
מתי:  חוה"מ סוכות  18-20.10 בין השעות 10:00-16:00
למי מתאים: לכל המשפחה
כמה עולה:  46 שקלים לכרטיס למבוגר /ילד מגיל 2 ומעלה.

פסטיבל אוסטרלי תוסס, צילום חנן אפשטיין

חוגגים יום הולדת לבן גוריון

מי שמחפש אחר בילוי עם ערך מוסף יכול להגיע עם ילדיו לביקור בעל ניחוח היסטורי בביתו של האב המייסד דוד בן גוריון. הצריף של בן גוריון בשדה בוקר מקיים בכל שנה פעילויות מרתקות לילדים ובסוכות השנה מצוין בין קירותיו יום הולדתו ה135 של הזקן. בביתו של בן גוריון, שנשתמר כפי שהיה בחייו ניתן להיחשף לאורח החיים, לפועלו ולהשקפתו של המנהיג הצנוע שאירח בביתו הדל אישים רמי מעלה. מלבד סיור בצריף יוכלו הילדים להעניק מתנה לבן גוריון- ציור וברכה שיכינו עבורו; ולהשתתף במסיבת יום הה לאתר הבית

אולי יעניין אתכם גם

מדורים