ראקויה - סוד הקסם היפני

מתחם עטוף בצמחייה מטופחת, פינות חמד קסומות ואווירה נינוחה כמו ביפן והכל מעוצב על פי תורת הפאנג שואי. מתחם האירוח ראקויה מביא את יפן אליכם לחופשה.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 14/11/2016

זה הזמן להתמסר לרוגע העוטף של ארץ השמש העולה ממש כאן בלב הנגב. ראקויה מביאה את האירוח האסתטי והמפנק של יפן בשתי סוויטות אמנותיות ויפהפיות בעין הבשור. הצימרים עוצבו בסגנון יפני בטוטאלוק מושלם על פי תורת הפאנג שואי והם אכן מייצרים משכן שמחה מופלא (הפירוש בעברית של המילה ראקויה). פכפוך המים, הגן היפני הקסום, ניחוח התה המשגע כל אלה מייצרים חוויה חושית בלתי נשכחת. יפן זה כאן. 

ראקויה, מתחם אירוח בסגנון יפני

חופשה הרמונית תוצרת יפן

הסוויטות יאן ויאנג, הניגודים המשלימים, מעוצבות בפשטות מתוחכמת כמיטב המסורת היפנית. קווים נקיים, מאופקים בלבן בנגיעות של אדום חושני בחדר האמבט של סוויטת יאנג, הידוע כחלק החם והמואר, ואבן ציפחה בזלתית באמבט של סוויטת ין (לפי הפילוסופיה, החלק הקר והאיטי). 

הסוויטה המעוצבת

שתי הסוויטות המחברות בין אבן לעץ בעלות דלתות מסורתיות ושלטי קליגרפיה שמעטרים את הקירות ומצעים רכים עם אותיות יפניות, דקורציות מנייר אורז במינימליזם מדויק, נרות ריחניים שמכניסים אור וניחוח לחלל. הסוויטות מאובזרות בקפידה ממיטה זוגית רחבת ידיים דרך ג'קוזי ועד מטבח מצויד היטב ובו מפתיעים את החייך עוגיות ביתיות ותה צמחים. 

פינות חמד מחוץ לסוויטה

פינות חמד קסומות

הריגוש במתחם האירוח הוא לא רק בפנים אלא גם בחוץ. את הצימרים עוטפת גינת זן "חלקת אלוהים קטנה" עם בריכת דגים, צמחייה יפנית ושבילי אבן סלולים לכל סוויטה. למעשה, יש גינת זן פרטית לכל צימר עם מפל מים זורם ותאורה לילית שמייצרת אווירה רומנטית. להשלמת הפנטזיה שאתם "גדולים בטוקיו", ניתן גם ליהנות בהזמנה מראש ובתוספת תשלום מארוחת סושי מושקעת לארוחת ערב בצימר המוגשת עם סלט יפני ומגוון רטבים. הרפתקה קולינארית מומלצת.

מתחם עטוף בגן פורח

העינוגים לא מסתיימים כאן

בראקויה היכל ספא בסגנון יפני שפתוח גם לכל מי שחשקה נפשו להזמין חבילת ספא או עיסוי מענג ולברוח כמה שעות מהשגרה הישר ליפן. תוכלו לעבור מהביגוד השגרתי לקימונו צבעוני מלטף ולבחור את המסאז' המבוקש בין אם שוודי, הוליסטי על בסיס שמנים, עיסוי באבנים חמות ובעונה הקרה מוצעים כאן גם טיפולים בשיטת פלנדקרייז כמו עיסוי עמוק, טווינה, שיאצו ועוד. כמו כן, סדנאות פילאטיס וטאי צ'י.

החבילות כוללות גם טבילה בג'קוזי עם פרחי אמבט וקצף אוורירי. תוכלו לבחור בין חבילת פינוקי הבית עם ג'קוזי ופילינג גוף, יין כולל מתנה ערכת פינוק לאמבט, חבילת בריאות הכוללת סדנת טאי צ'י בצימר ובחיק הטבע, תה יפני ועוגיות, עיסויים לבחירה ועוד.אם ברצונכם לטעום יותר מהתרבות היפנית, בראקויה מזמינים אתכם ליהנות מסדנאות מוזמנות כמו הכנת סושי וטקס סידור פרחים. 

סדנאות לגוף ולנפש

מגוון עיסויים

הקסם הדרומי על נופיו הבראשיתיים והפראיים ייחשף בפניכם במסלולי טיול בנגב ובסביבת עין הבשור. אזור הבשור אידיאלי לרוכבי אופני שטח ומהצימרים של ראקויה ניתן לדווש ולהגיע תוך ק"מ אחד לשמורת הבשור בה מסלולי רכיבה לאורך וחוצה הנחל ומשם אל פארק אשכול ולגשר התלוי הגדול בארץ. כמובן שגם ברגל תוכלו לנשום אוויר צח באזור הפסטורלי. אטרקציות נוספות קרובות: מרכז המבקרים של מחלבת צאלה, מצפה גבולות שסוקר את ההתיישבות בנגב, פארק נחל גרר ועוד. 

לנפוש באווירה נינוחה, כמו ביפן

 

תגיות נגב

אולי יעניין אתכם גם

מדורים