סוכות של אומנות ותרבות

קצת תרבות לא הזיקה לאף אחד על אחת כמה וכמה עם הפעילות מתקיימת בחינם. לכן, מערכת ויקנד אספה את מיטב אירועי התרבות והאמנות החינמיים המתקיימים בחג הסוכות, ואף מילה על ווליום ערד.

writer
קרן המר תאריך פרסום: 30/09/2009

פסטיבל פיסול בבזלת בפארק העורבים. צילום: תיירות גולן, אתי בן שמעון

מוסיקה ישראלית בעין גדי

פסטיבל על טהרת המוסיקה הישראלית במיטבה בישוב הפסטורלי עין גדי, בדיוק מול חופי ים המלח וההרים האיתנים. הפסטיבל מתקיים במסגרת פסטיבל התמר, ב-5-8 לאוקטובר בחול המועד, בשעה 18:00 והכניסה חופשית. בעין גדי צפויים להופיע מזי כהן במופע ג'אז אינטימי, חמי רודנר בליווי ערן וייץ עם מיטב הלהיטים, דני רובס עם מיטב שיריו ושירי הביטלס ולאה שבת ולהקתה במופע "אהבתי, אוהבת, אהבה". המופעים מתקיימים באווירה השלווה של עין גדי, על כרי הדשא הנעימים ומומלץ להזמין מראש מקום במלון או בצימרים בסביבה שכן סביר להניח שלא תמצאו מקום להניח בו את הראש אם לא.
לפרטים נוספים: 08-6584444

אומנות בטבע בפארק עורבים בגולן

המועצה האזורית גולן מזמינה את המטיילים, כמו בכל שנה לפסטיבל פיסול בבזלת ובברזל עם מיטב האומנים באזור. הפסטיבל מתקיים בפארק עורבים של הקרן הקיימת לישראל, ב-4 עד ה-9 לאוקטובר. האומנים שישתתפו בפסטיבל צפויים לקחת את אבני הבזלת המקומיים ולהפכם לפסלי אומנות כאשר המבקרים יכולים לצפות בתהליך היצירה ואף לקבל הסברים מרתקים. למעוניינים, ניתן להשתתף גם בסדנת יצירה בעץ עם מדריכי הקק"ל ומשחק חידות בשבילי הטיולים בפארק. הפעילות מתקיימת ללא תשלום והצימרים סביב ישמחו לארח אתכם בתיאום מראש.
לפרטים נוספים: 04-6962885

תערוכה חדשה במוזיאון הפתוח בעומר

המוזיאון הפתוח בפארק התעשייה עומר מציע מגוון תערוכות במחיר סמלי של 17 ₪ למבוגר ו-14 ₪ לילדים וסטודנטים. לכבוד הסוכות מוצגת במוזיאון תערוכה של האומנית שוש קורמוש ז"ל. בתערוכה מוצגים כ-60 יצירות שהן "צילום מטופל" באופן ידני או קולאז' העשוי מתצלומים שצולמו מחדש לאחר הכנתם. קורמוס גזרה אובייקטים מתוך מגזינים או צלמה בעצמה ועיבדה את התצלומים לידי קולאז' קטן מידות שצולם והוגדל. מדובר בחוויה מעלפת לחובבי האמנות וגם אלו שאינם צרכני אומנות גדולים. המוזיאון פתוח בחול המועד בין השעות 09:00-16:00 באמצ"ש ובסופ"ש סגור בשישי ובשבת מ-10:00 עד 17:00.
לפרטים נוספים: 08-6492692

 

טיפ אחרון לפני פיזור, אם כבר ישנתם בצימרים בצפון אפשר לעשות קפיצה למרכז קנדה. מה שונה מרכז קנדה בחג הסוכות שאינו כיום ביומו? אתם בטח תוהים. בחג הסוכות יופיעו אלופי הארץ בהחלקת קרח אומנותית ללא תשלום נוסף והחוויה שווה את הביקור, אבל לא בטוח שאת הנסיעה.

 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים