נופש במעלה גמלא: החיים דבש

קפיצה קטנה לרמת הגולן תתן לכם אוויר (תרתי משמע) ואנרגיות חדשות. לינה בבקתות עץ המוקפות צמחיה, בריכה מחוממת, טיול באחד הנחלים היפים וארוחה טובה יעשו את העבודה, ממש דבש.

writer
ליאת עיני צילום:אלברט אדוט תאריך פרסום: 08/05/2012

נוף של הכנרת והרי הגליל, צמחיה מטופחת עם צמחי תבלין, מדשאות, בוסתן, שולחנות פיקניק ופינת ברבקיו. מה צריך יותר? למקרה שצריך, ישנה גם בריכת שחיה מקורה ומחוממת עם ג'קוזי ומתחם מקורה צמוד המתאים להתכנסות. כל אלו ובעיקר אווירה טובה ורגועה תוכלו למצוא בבקתות העץ "דבש בגולן" שבמושב מעלה גמלא שברמת הגולן.

מתחם פורח כל השנה

המושב ממוקם בגובה 320 מטרים מעל הכנרת ובמרחק כ-4 ק"מ ממנה.  זה הזמן להתנתק משגרת היום יום המלחיצה, השוחקת והמעייפת ולנסוע לחופשה מרגיעה עם המשפחה, בן זוג או כל מי שנעים לכם במחיצתו. לפעמים לא צריך הרבה תכנונים, פשוט זורקים כמה בגדים לתוך תיק ויוצאים לדרך. תוך שעתיים תרגישו אוויר אחר, תריחו ריחות שונים ונעימים, הנוף של הפקקים, הבניינים והחנויות יתחלף לנוף של טבע והצבעים המעייפים של המשרד האפור יתחלפו בירוק של צמחיה וכחול של מים.  

עיצוב עץ באווירה כפרית, צילום: אלברט אדוט

בקתות האירוח

במתחם ארבע בקתות עץ מרווחות המעוצבות בסגנון כפרי וחמים. הבקתות כוללות סלון עם פינת ישיבה, חדר שינה, גלריית שינה לילדים, חדר רחצה עם ג'קוזי גדול ולאלו מכם שלא יכולים בלי חיבור לעולם, בכל בקתה יש שתי טלוויזיות בלווין, אינטרנט, מכשירי dvd ורדיו דיסק. בנוסף, בכל בקתה יש מטבח מאובזר הכולל פינת קפה, דבש טרי מהמשק, שמן מעצי הזית שבחצר, יין מיקב רמת הגולן ועוגיות ביתיות. אין ספק שהטעמים המיוחדים בשילוב הנוף המהפנט המשתקף מחוץ לבקתות והאווירה הנעימה בתוכן יהיו שילוב מנצח. הבקתות מופרדות אחת משנייה בצמחייה ולכל בקתה יש מרפסת עם פינת ישיבה. מומלץ גם קצת לצאת מהבקתות ולטייל במושב בו מגדלים צמחי נוי ועצים סובטרופיים.

מטבחון מאובזר וגלריית שינה לילדים

מרפסת פרטית מול הנוף

נהנים גם בחורף

צמוד לבריכת השחיה של דבש בגולן מתחם מקורה בו שולחן אוכל גדול המיועד לארוחה משפחתית משותפת ובוסף שולחן פינג פונג, מתקן כושר, שולחן כדורגל, קליעה למטרה ועוד.
בחצר המקום ממוקמת לה פינת זולה בה פזורים פופים וספסלים הניצבים להם מול הנוף המרהיב של הגולן.

בריכה בכל עונות השנה

בריכת השחייה המקורה מוארת בתאורה מיוחדת ורומנטית ובה מוזיקה תת מימית מרגיעה וג'קוזי גדול. הבריכה פתוחה כל השנה עם טמפ' מים נעימה. מהבריכה ניתן להשקיף על הנוף המרהיב של הכנרת המוסיף לאווירה הרגועה. אם אתם רוצים להתפנק כמו שצריך ניתן להזמין מגוון טיפולי גוף וארוחות בוקר וערב עשירות וטעימות.  

פתוחה כל השנה, צילום: אלברט אדוט

לטיול יצאנו
ממתחם הבקתות שבקצה מושב מעלה גמלא מתחיל מסלול הליכה מסומן לנחל שפמנון, הנקרא כך על שם דג השפמון שמתרבה בשפך הנחל. תחילתו של המסלול סלולה ומובטחת הנאה מיוחדת לצועדים בו בין הערביים כשהשמש שוקעת על הכנרת.  כמובן שבאזור רמת הגולן ישנם מסלולי טיולים רבים ויפים במגוון דרגות קושי המתאימים לעונות השונות של השנה. בעלי הצימר ישמחו לתת המלצות מתאימות.נקודת תצפית מרשימה

תשלום בבקשה

מחיר האירוח בדבש בגולן החל מ 550 ש"ח באמצ"ש ו - 750 ש"ח בסופ"ש (מותנה בהזמנת 2 לילות) ובחגים וחודשי הקיץ המחיר 1100 ש"ח ללילה לזוג ו - 150 ש"ח תוספת לילד. ניתן להזמין ארוחת בוקר בתוספת תשלום.

ארוחת בוקר עשירה, צילום: אלברט אדוט

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים