אירועי סוכות ברחבי הארץ

רק נגמר החופש הגדול ושוב הילדים נכנסים לחופש ארוך נוסף, חופש סוכות. מה עושים עם הילדים המשועממים שטרם כיסיתם בקיץ? לחברה להגנת הטבע ורשות הגנים הלאומיים הפתרון.

writer
מערכת האתר תאריך פרסום: 28/09/2008

הסוכה, האושפיזין וקישוטים המלבבים ממצים את עצמם נורא מהר ותודו שהמשפט האחרון שרציתם לשמוע בחג הסוכות הוא: "אמא, משעמם לי". החלטנו לרכז עבורכם את מיטב הפעילויות המוצעות בחג הסוכות לילדים לידי כתבה אחת על מנת להכין עצמכם מבעוד מועד. גם אם אתם מחפשים צימרים פנויים לסוכות תוכלו לשלב את ההמלצות.

צפון הארץ

החברה להגנת הטבע מזמינה אתכם ל" חבלים שחבל על הזמן בגליל" ב-13-14 לאוקטובר. זהו טיול של יומיים מרתק המיועד לכל המשפחה ומשלב סדנת סנפלינג למשפחות אשר בוודאי תלהיב את הילדים.
אתם מוזמנים לתרגל את רזי הגלישה במצוקי הר גפת בגלבוע, לאכול ארוחת ערב מיוחדת בשטח וללון תחת כיפת השמיים. למחרת תעלו לכפר הדרוזי בית ג'אן, תשקיפו על הר מירון והרי הגליל ותצאו לטיול אל מערת "הוטה 6" לחוויה תת קרקעית- גלישה אל ארובה קרסטית שבתחתיתה מערת נטיפים יפהפייה. המחיר כולל כלכלה מלאה, לינה בשטח, ציוד, ומדריכי סנפלינג מקצועיים אך ההגעה בהרכבים פרטיים.
אם אתם מטיילים עם ילדים קטנטנים ולא מעוניינים בלינה בשטח, לחברה להגנת הטבע פיתרון מושלם עבורכם. אתם מוזמנים ב-16.10.08, יום חמישי, חוה"מ סוכות לתצפית פנוראמית על עמק איילון והרי ירושלים, והזאטוטים מוזמנים להאזין לסיפור על מלחמות המכבים והנס שהתרחש בעמק. תבחנו את מיני הצמחים השונים ותרדו במורד שלוחת הפארק לצד גתות, מעיינות, ובוסתנים. בהדרכת בי"ס שדה עפרה ההגעה ברכבים פרטיים ובתשלום.
לפרטים והרשמה: החברה להגנת הטבע 03-6388688, 057-2003030

 

ב"גן גורו" שבישוב ניר דוד מארגנים בצל חורשת האיקליפטוס, מתחם אבורג'ינים- שבטי ילידי היבשת האוסטרלית. בימי חול המועד יתקיימו סדנאות אבורג'ינים מגוונות בניהם: ליטוף קנגורו חופשיים והאכלתם מכף היד, צפייה בבעלי חיים אוסטרליים שונים ומשונים, חידות, פינות האזנה, סדנאות קצב, איפור פנים, הפקת צבעי אדמה, שעת סיפור, הדגמת זריקת בומרנג ולחבר'ה שיש עוד אנרגיה- קפיצה מהנה על מתקני מתנפחים. במהלך היום יתקיימו הדרכות במתחם הקנגורו ובמתחם הקואלות. ההורים מוזמנים לנוח בפינות מוצלות ונינוחות.
הסדנאות יתקיימו בימי חוה"מ בתאריכים 15,16,17,19,20 באוקטובר, בין השעות 10:00 ל 15:00.
למשפחות המעוניינות בבילוי בשטח מוצעת לינת לילה באוהלים וסיור לילי מודרך כולל קומזיץ בגן גורו אשר יתקיים בתאריך 16.10.2008. הסיור הלילי כולל הצצה לחיי הלילה הפעילים של בעלי החיים האוסטרליים שבגן גורו. הקנגורו, הקואלות, הקזואר המאיים, השועלים המעופפים ועוד... אחרי הסיור – קומזיץ כמיטב המסורת האוסטרלית –בילי תה וכיבוד יוגשו. בתום הקומזיץ- תשנו באוהלים ותתעוררו עם אור בוקר לקול קריאות בעלי החיים.
לפרטים והרשמה: "גן גורו"  04-6488060

מרכז

אתם מוזמנים לטיול מקסים המתאים לכל הגילאים, למעגן מיכאל אל ממלכת הציפורים.
ב- 15-20.10.08, רביעי-שני, חוה"מ סוכות, יתקיים הפנינג סיורי צפרות בפארק הצפרות של מעגן מיכאל. עם בוא הסתיו עוברות מעל ישראל אלפי ציפורים בדרכן לבלות את החורף באפריקה. חסידות, אגמיות, חופמאים ואנפות הם רק חלק ממגוון העופות העוצרים למנוחה בבריכות הדגים של קיבוץ מעגן מיכאל. מיטב מדריכי הצפרות של החברה להגנת הטבע יובילו אתכם בין בריכות הדגים לחוף. תיסעו לפרקים על טרקטור עם עגלה, תיהנו מהמרחב הפתוח שבין הכרמל לים ותשתתפו בפעילות מרתקת של טיבוע ציפורים ושחרורן. ההגעה במכוניות פרטיות ובתשלום.
לפרטים והרשמה: החברה להגנת הטבע 03-6388688, 057-2003030

 

בפארק הלאומי עין חמד, אשר בסמוך לירושלים, מתקיים פסטיבל "להטוטבע"- גיגה עליה של ג'אגלרים ולהטוטים, בתאריכים 17.10-19.10, חול המועד סוכות, בשעות 11:00-15:00. על המדשאות, ליד הנחל ובסמוך למבצר הצלבני יופיעו ג'אגלרים ואמני להטוטים, והקהל יוכל להצטרף בחגיגת כיף ושמחה בטבע. באוהל הקרקס הנודד של "קרקס כפרי" שיוקם במיוחד, במבצר הצלבני ובמדשאות הסמוכות לנחל יופיעו ג'אגלרים, להטוטני אש ודמויות שטח שיופיעו וגם ילמדו את סודות הלהטוטנות.
הפעילות תכלול מופע של להטוטן רחוב, סדנת ג'אגלינג מדליקה של מוסיקה, קצב ותנועה בה יוצג מופע הדגמה של כלי הג'אגלינג השונים ומופע להטוטים ואש שייערך בתוך המבצר ויימשך כרבע שעה בכל שעה עגולה, מהשעה 11:00 ועד

מקומות לינה ובילוי באיזור

תגיות סוכות

אולי יעניין אתכם גם

מדורים