לבן על לבן: נופש צחור במצוק עורבים

ביישוב קטן, בינות ההרים, זוג בקתות שנדדו במיוחד בשבילכם. בין הפינוקים בתוך הבקתה לבין האיזור השופע טבע ואטרקציות לא תרגישו איך הזמן עבר. חופשה לבנה

writer
רוני ארקוש תאריך פרסום: 16/06/2013

איך זה מרגיש להגשים חלום? בני הזוג, ציפי ויוסי, הנשואים כבר למעלה מ-40 שנה, נסעו לפינלנד והתאהבו בבתי העץ הממוקמים בתוך השלג. כשחזרו, והבינו שהילדים גדלו וזה הזמן, עברו הזוג למצוק עורבים ברמת הגולן ובנו לפני שנתיים את "זיו בקתות לבנות"- צמד בקתות מקסים שעוצב באהבה רבה. מצוק עורבים הינו יישוב קהילתי קטן וקסום בצפון רמת הגולן המונה כ-50 משפחות וכשמו כן הוא, משקיף על הנופים המרהיבים של עמק החולה והחרמון. 

חופשה בצבע לבן

מה זה לבן בתוך לבן ומרגיש בעננים?

במקום נמצאות שתי בקתות לבנות לזוגות המחפשים רגיעה ושקט. הבקתות, עשויות עץ מבודד שיובא כל הדרך מלפלנד, צבועות לבן צחור ומעוצבות למשעי, תוך הקפדה על נוחיות מקסימלית עבור האורחים, פרטיות מירבית וירידה לפרטים הקטנים. הלבן היוקרתי והאינטימי מלווה את העיצוב גם בתוך הבקתה. בכל בקתה תוכלו למצוא ג'קוזי מזמין וסאונה יבשה להתרגעות מיטבית. בנוסף, מחכה לכם מיטה זוגית מפנקת עם מצעים רכים וצחורים, פינת ישיבה לרגעים אינטימיים של יחד ומטבחון מאובזר הכולל מקרר, מיקרו ואפילו מכונת קפה בשביל לפתוח את הבוקר בנחת. להנאה מקסימלית מהסביבה הירוקה והאוויר הצח, אתם מוזמנים לצאת למרפסת הצימר בה תוכלו לקרוא ספר או לשתות כוס תה בפינת הישיבה או פשוט להשתרע על הערסלים המזמינים ולהרגיש בגן עדן. 

הנוף צובע את החופשה בירוק

בחצר הצמודה לבקתות, תוכלו למצוא גינה יפהפיה, מעשה ידי בני הזוג, אשר בעמל רב דואגים לטיפוחה הקבוע. לצד הפרחים תוכלו לשחות בבריכת השחייה שבמתחם, לרבוץ בפינת הישיבה וליהנות מאוויר הרים צלול כיין, ולהתפנק על ברביקיו במדשאה רחבת היריעה. בשל ייחודיות המקום והבנייה בעץ, אין אפשרות לבשל בתוך הצימר, ומי שמעוניין יוכל לבשל ארוחה לתפארת על הכירה שבמתחם בחוץ. למחוברים טכנולוגית מביניכם, מציעים גם אלטרנטיבה לטבע בדמות טלוויזיה בכבלים, dvd, אינטרנט אלחוטי ועוד. 

חצר נפלאה ונינוחה

פינוקים וריגושים בחיק הרמה

הבקתות מיועדות לזוגות בלבד ומעוצבות בהתאם. הצבע הלבן, השולט בהן, משדר נקיון ויוקרה ונובע מאהבה. זוהי בקתה מושלמת לבילוי רומנטי ואינטימי, ובקריצה נוסיף כי במקום כבר התרחשו מספר הצעות נישואין ואף ירח דבש. תשומת הלב לפרטים הקטנים ניכרת בכל פינה – מממחטות לצד המיטה, דרך שוקולדים ובקבוק יין מפנק ועד לקרם גוף ריחני וכמובן בריכת השחייה הפרטית המיועדת לאורחי המתחם בלבד.

המיקום המושלם מאפשר גישה למסלולי טיול, לקטיף דובדבנים, רכיבה על סוסים, מסעדת שף מקומית וכל מה שרק תחלמו עליו, והכל – במרחק נגיעה. במקום ניתן להזמין טיפולי ספא עד לפתח הבקתה ואף ארוחת בוקר מלכותית, שניהם בתיאום מראש ובתשלום נפרד. 

בריכת שחייה במתחם

לטיול יצאנו

ואם ניחנתם ברוח הרפתקנית, תוכלו לצאת לטייל בנחל עורבים הסמוך, שבחורף מזמן זרימה ובשאר השנה פשוט כיף לחוש בו את האיזור. אתרים נוספים מומלצים באיזור הם המעיינות עין חשק ועין מיימון. עוד אפשרות היא לצאת לטיול ג'יפים נועז באיזור הרמה שיחזק את הזוגיות או להתמלא בצבע אדום אוהב בקטיף דובדבנים באחד מהיישובים הסמוכים. בבקתה תוכלו למצוא מפות טיולים של האיזור, חוברת הנחות לשלל האטרקציות ובני הזוג ישמחו להמליץ לכם על פעילות או מסלול המותאמים בדיוק בשבילכם, לחופשה מושלמת.

פורח בחצר של זיו בקתות לבנות

סביבה עשירה במסלולי טיול

שקט, מתפנקים!

אז אם חפצה נפשכם באוירה פסטורלית ושקטה, ללא ילדים מתרוצצים וללא תנועת רכבים, שקט ואינטימי זה המקום המושלם בשבילכם. את הבקתה ניתן להזמין גם ללילה אחד בעלות של 800 שק

אולי יעניין אתכם גם

מדורים