בפעם השמינית: פסטיבל בין הכרמים

אלו הם ימים לא קלים, אך אומרים שתמיד האהבה תנצח. אז גם השנה יתקיים פסטיבל בין הכרמים אותו חוגגים כבר כמסורת בשבוע של ט"ו באב. המסורת היהודית חזקה כנראה מכל מכשול ובנות ישראל יצאו גם השנה אל החגיגות לאור הירח.

writer
מערכת האתר תאריך פרסום: 05/08/2014

חמישה ימים ולילות של חוויה

את ימי הכרמים יחגגו בכמה מקומות בארץ בין התאריכים 11-15/8 והפסטיבל יציע מגוון הופעות מוסיקה, אומנות, סיור ביקבים, תפריטים מיוחדים במסעדות והרבה רומנטיקה.

פסטיבל של אהבה ויין (צילום יח"צ)

אירועי הפסטיבל במרום גליל

במרום הגליל שבצפון יתקיימו כמה אירועים מרכזיים בניהם הופעה רומנטית במיוחד של עידן רייכל אשר יפתח את אירועי הפסטיבל.

יפתח את המופע, רייכל (צילום גיא קשי ויריב פיין)

בתאריך ה  11/8 - הופעה של עידן רייכל בעין הוזים שליד קדיתא בלב יער בירייה שבמרום גליל.  ההופעה תלווה בצוות מוסיקלי ובמתחם יהיו גם דוכני אוכל, שדרת יקבים וקפה בטבע.

 בתאריך ה 12/8 – טיול מרתק וקסום ב'יער הפלאות', סיור בשבילי יער בירייה הכולל מפגש עם שחקנים, סיפורים מרתקים וכמובן מסיבת תה. (הסיור בתשלום ומותנה ברישום מראש)

 בתאריך ה 18/8 – ערב קולינרי במלון אמירי הגליל הכולל טעימות, יין ומוסיקה וכדי לשמור על הרומנטיקה תתקיים במקום הרצאה על אהבה וזוגיות.

 בתאריך ה 14/8 – שוק איכרים ססגוני בכרם בן זימרה, דוכני מזון, סדנאות אוכל ופעילויות לילדים. השוק יהיה פתוח עד השעה 21:00 והכניסה אליו ללא תשלום.

 בתאריך ה 15/8 – מופע זריחה עם דיוויד ברוזה באמפי של מושב ליבנים. בהמשך היום יתקיים במצפה עמוקה יריד בתים פתוחים בין השעות 11:00-16:00 ובו מפגשי אומנות, תרבות ותוצרת מקומית של התושבים הגרים בסביבה.

הופעות חיות בפסטיבל (צילום שרון שפירא)

חוגגים בחבל בנימין: שילה הקדומה

ככתוב בספר שופטים פרק כ"א " וַיֹּאמְרוּ הִנֵּה חַג-יְהוָה בְּשִׁלוֹ מִיָּמִים יָמִימָה...אִם-יֵצְאוּ בְנוֹת-שִׁילוֹ לָחוּל בַּמְּחֹלוֹת."

מתוך כוונה לשחרור הגוף והנפש, תוך העצמה נשית כבר מימי קדם, יתקיימו אירועי הפסטיבל גם בשלה הקדומה. כאן המופע המרכזי ב 11/8 יפתח עם הופעתן של מירי מסיקה ואופיר בן שטרית, הרכבים ייחודיים של הופעות מחול, מחול אפריקני הכולל ריקוד תופים, ריקוד המשלב טכניקה של צחוק,  טכניקות שונות של יוגה, מגוון סדנאות, דוכני מזון, אומנות ועוד.

מחול במגוון סגנונות (צילום מזל מזרחי)

העצמה נשית בטבע (צילום שחר כהן)

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים