בנקר'ס בוטיק: התחתית מעולם לא נראתה יפה יותר

חדרי בוטיק מעוצבים בלב ההומה והמסקרן של חיפה. בתי קפה ומסעדות, גנים מטופחים, שוק ססגוני בקרבת מקום ומגוון אטרקציות שלא יאכזבו אף אחד. בנקר'ס - חופשה חיפאית במושבה הגרמנית.

writer
רון שגב פינקלמן תאריך פרסום: 15/10/2015

חיפה, חיפה, עיר תחתית ועוד איזו תחתית! תחשבו על אזור אטרקטיבי עם ים אפשרויות לבילוי, קניות ותיירות. עכשיו תוסיפו לינה בדירת נופש מקסימה וייחודית בבנקר'ס בוטיק, וקיבלתם נופש חלומי

דירות הנופש המיוחדות של בנקר'ס נמצאות במרכז ההתרחשויות החשובות של חיפה, ליד הנמל והמושבה הגרמנית ומציעות לכם בילוי בעיר התחתית, הכוללת אטרקציות רבות ולינת בוטיק שלא תאכזב אתכם.

כאן ישנים

בבוטיק חמש דירות אירוח מטופחות אשר עוצבו בסגנון מודרני. האירוח מתאים לזוגות ולמשפחות (עד 2 ילדים). בכל דירה תוכלו ליהנות ממיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיית lcd עם חיבור לכבלים, מיטה זוגית מרווחת, ספה הנפתחת למיטה זוגית, מטבחון המאובזר בכיריים, מקרר, קומקום, כלי אוכל, פינת ישיבה, פינת קפה ומיקרוגל. ולפינוק- בקבוק יין. חדר הרחצה נוח ומעוצב, וכולל מקלחון וכן מגבות, נעלי בית, תחליבי רחצה, שמפו ומוצרי טיפוח ריחניים. המלון מספק גם שירותי מכבסה, שירותי בר וגם מציע קיוסק חטיפים.

חדרי האירוח

מטבחון קטן ויש בו הכל

מעוצב בכל מקום

המיקום המושלם של בנקרס

מלבד העיצוב המודרני המטופח והנעים, והמסעדה הטובה שבמקום, אפשר לומר שמיקום מלון הבוטיק הוא הכי אטרקטיבי, כיוון שהוא נמצא קרוב לכל אפשרויות הבילוי הטיולים שלכם, כדוגמת הגנים הבהאים, כיפת הזהב, השוק הטורקי, שוק הפישפשים, המושבה הגרמנית. כמו כן, באזור המלון מגוון מסעדות ובתי קפה בסגנונות שונים, וחופי הים נמצאים במרחק נסיעה קצר.

 תקבלו מפה של האיזור והמלצות על הסביבה

חדר רומנטי ובחוץ תוסס

יצאנו לנשום אוויר

זה לא סוד שבחיפה יש שפע אטרקציות מסוגים שונים, כולל תרבותיים כגון המוזיאון היפני, המוזיאון הימי, מוזיאון חיפה לאמנות , מוזיאון הכט, מוזיאון מאנה כץ, גלריות אמנות, המוזיאון הלאומי למדע, תיאטרון חיפה ועוד. כמו כן, בעיר אתרים נוספים ששווים ביקור כדוגמת: גן החיות הלימודי, גן הפסלים של אורסולה מלבין, פארק הכט-ריאה ירוקה בלב העיר ובה פינות פיקניק ומתקני ספורט. 'שופיניג' היא לא מילה גסה... ולכן גם חובבי הקניות ימצאו את מקומם דיי בקלות, כיוון שיש בעיר מגוון רחב של מרכזי קניות.

באיזור שופע בפאבים, מסעדות ובתי קפה ונופים המזכירים לעיתים את פרברי אירופה.

הגנים הבהאיים

 לא לוותר על...

המושבה הגרמנית בחיפה הוקמה בשנת 1869 ע"י אגודת הטמפלרים, נחשבת לאחד מצירי הבילויים התוססים בעיר, רק תטיילו בסמטאות ותנשמו את האווירה.

פארק הכרמל ובו שבילי רכיבה לטיולי אופניים, ג'יפים וטרקטורונים. שבילי הרכיבה חולפים דרך תצפיות נוף יפות חורש ים-תיכוני טבעי, שרידים ארכיאולוגיים מקומות קדושים חיות וצמחי בר.

פארק הכרמל הנחשב לאחד מהגנים הלאומיים הגדולים בישראל, ובו פינות חמד רבות, נחל מערות, נחל גלים ונחל כלח.

"דרך נוף חיפה" - מסלול תיירותי ראשון מסוגו בישראל המאפשר הצצה אל נופי העיר חיפה ובכללם, האטרקציות הייחודיות והמבנה האורבאני המיוחד של העיר. המסלול עובר בין 21 מצפורים המתפרשים על פני כ-60 ק"מ על רכס הכרמל ובנקודות שונות בעיר.

מחיר התענוג - אמצ"ש: 500 ₪ לזוג ובסופ"ש: 550 ₪ ללילה לזוג.

  לאתר הבית

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים