אבירים: איזור מושלם לחופשה

סביבה קסומה בלב חורש ים תיכוני, מסביב שמורות טבע פראיות, צימרים כפריים ואטרקציות רבות הממוקמות באיזור. כל הסיבות הטובות לחופשה באבירים.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 28/10/2015

בסביבה קסומה שטובלת בירוק מהפנט וחורש ים תיכוני עשיר, ממש מעל שמורת נחל כזיב וסמוך למצד אבירים היפהפה, שוכן הישוב אבירים – ממלכה פסטורלית של בתים בסגנון כפרי שהוקמו מתוך חזון על שרידי הכפר הערבי הנטוש אל-מנסורה. הישוב הפך מזמן למוקד עלייה לרגל עבור נופשים, שמחפשים את שביל הבריחה מהמולת חיי היום יום ומחפשים צימרים באבירים והסביבה.  

אבירים נוסד בשנת 1980 ושמר על קהילה אינטימית יחסית ועל אופי רגוע. הלוקיישן הייחודי של אבירים בגובה של כ-570 מטרים מעל פני הים, 3 ק"מ בלבד ממעלות תרשיחא ובמרחק קצר מפלגי מים, הרים מרשימים, תצפיות נוף ומסלולי טיול הופכים את החופשה באבירים לחוויה בלתי נשכחת. 

צימרים באבירים: מגוון של הפינוקים

היישוב הקהילתי הוא פנינת חמד אמתית ובתי התושבים מתמזגים בהרמוניה מופלאה עם תוואי החורש. באופן טבעי, בשל התפאורה והשלווה העוטפת מכל הכיוונים, החלו לפעול כאן צימרים רבים בסגנונות שונים המציעים אירוח מפנק בסטנדרטים גבוהים. 

צימרים כפריים, בתמונה: אבירים אווירה כפרית בגליל

בין עצי האלון והאלה הרבים באבירים, מסתתרות בקתות עץ לזוגות אוהבים ולמשפחות בחופשה, מבני אבן בניחוח אירופאי, וילות פאר ועד סוויטות רחבות ידיים – יחידות אירוח רבות נבנו על ידי בעליהם ותושבי המקום, כך שהאהבה והחום מורגשים בכל פינה. צימרים באבירים מבוקשים מאוד ולכן, בעונת החגים והקיץ הם לרוב בתפוסה מלאה, אבל בהזמנה מראש ניתן בהחלט להבטיח מקום באחד מהצימרים הנחשקים.

טווח המחירים הוא רחב, כך שכל אחד יכול להרשות לעצמו צימר אבירים – ניתן למצוא בקתות עם קומת גלריה, צימרים בעלי בריכת שחייה פרטית תחת כיפת השמיים, בתי אבן בשיק עתיק עם ג'קוזי ספא ועוד שלל עינוגים. מי שחשקה נפשו במלון בוטיק, ימצא את מבוקשו במלון הבוטיק הבית באבירים המונה חמש סוויטות יוקרה המשתלבות במערכת של בריכות מי מעין טהורים והאורחים נהנים מטבילה בליווי שמנים ארומאטיים ב-hot tub . 

רוצים לנפוש באבירים או הסביבה ? קבלו את הרשימה של הצימרים באבירים.

הנוף הניבט מהצימר, אבירים אווירה כפרית בגליל

ברבים מהצימרים באבירים ובסביבה תוכלו להעצים את החוויה של השלווה ולהתמסר להנאה באמצעות הזמנה של טיפולים הוליסטיים משיאצו דרך אבנים חמות, עיסויים עמוקים של מיטב מטפלי האזור שיגיעו עד לחדרי הטיפולים במתחם הצימרים או ישירות לסוויטה. כמו כן, שפים פרטיים שרוקחים סעודות מלכים גדושות מעדנים למשפחות או לזוגות שמחפשים חוויה קולינרית מסוג אחר. 

לנפוש בתוך סבך החורשה הפראי

אבירי הסביבה: אטרקציות וטיולים בחופשה

הנוף הוא חלק בלתי נפרד מבחירת צימר באבירים ורוב הצימרים פונים לנוף הגליל, ההרים והמרחבים הפתוחים ויש אף שנבנו בבידוד בלב חורשה פראית. תוכלו להשתכשך בג'קוזי ותוך כדי לראות ירוק שכובש את העיניים בעונות הפריחה ולפעמים שלג לבן בחורפים מסוימים.

בבואכם לבחור צימר אבירים בוודאי תגלו שהישוב מוקף מסלולי טיול הן לרוכבי אופניים, לג'יפאים, למיטיבי לכת או למשפחות שמחפשות לצאת אל חיק הטבע וליהנות מפיקניק חלומי.

נחל כזיב מציע מסלולי טיול המשולבים בהליכה בתוך המים המרעננים, מצד אבירים ייקח אתכם במסע אחורה במנהרת הזמן, מבצר מונפור המרהיב או מערת קשת. יש גם שלל אטרקציות בסביבת אבירים מפיינטבול בגורן, דרך שייט באגם המונפורט, טראק ים באכזיב או הרכבל של ראש הנקרה וההליכה ההרפתקנית בין הנקרות.

נחל כזיב, צילום אייל שפירא

רוצים לטייל ולנפוש? כנסו לקבל את הרשימה המלאה של לאתר הבית

אולי יעניין אתכם גם

מדורים