מים חמים בראש צלול – צימרים עם בריכה מחוממת

אם אתם נמנים מאוהבי הבריכות, אתם ודאי תתאכזבו להגיע לצימר עם בריכה רגילה עם מים קרים בתקופה חורפית שכזו. לכן, הכנו לכם מתחמי אירוח ייחודיים עם בריכות מחוממות ברמה גבוהה במיוחד, בכתבה שלפניכם.

writer
ליאור יצחק תאריך פרסום: 12/11/2023

 

''קר לי, בוא ניכנס לבריכה'' הוא משפט שניתן לשמוע רק בצימרים או וילות עם בריכה מחוממת. אין ספק שאחת מהחוויות המהנות בחופשה, ייחודית ככל שתהיה, זה לשחות שחייה לילית במים חמים באמצע החורף. בחלק ממתחמי הנופש ניתן אף לשחות בזמן שבחוץ יורד מבול, זה כי הבריכה גם מחוממת וגם מקורה. צימרים עם בריכה מחוממת יתאימו בעיקר לזוגות, אך בהחלט יהוו אטרקציה אקסקלוסיבית למשפחות שיפיקו מהם הנאה צרופה, כמו כן גם קבוצות חברים בערב גיבוש, טיול או מסיבת רווקים. התחושה של מעין ג'קוזי חמים בלי בועות, כמו שמרגישים בבריכה המחוממת, שווה לאין שיעור יותר מהכול. כעת, בואו נכיר כמה מן המקומות שמספקים את הבריכות הכי חמימות שיש.

בי קיי פאלאס – מתחם אירוח ונופש בחדרה - B.k Palace

מתחם אירוח מטורף לקבוצות ולכל המשפחה! מתחם חוץ עשיר ומפנק עם בריכה מחוממת ומקורה בחורף, ג'קוזי, עמדת ברביקיו, מערכת קריוקי, מערכות ישיבה מפנקות ועוד. מרחק נסיעה קצר מחופי ים כמו מכמורת, אולגה ועוד.

לפרטים נוספים: 053-2477768

 בי קיי פאלאס - B.k Palace

 הסוויטה הרומנטית בקיסריה – לזוגות בלבד

רומנטיקה במיטבה! במתחם האירוח תפגשו ב 3 סוויטות מעוצבות עם ג'קוזי פרטי, מתחם חוץ עם בריכה מחוממת בחורף ונוף הצופה אל עבר חופי קיסריה.

לפרטים: 053-9384141 

הסוויטה הרומנטית בקיסריה

גן עדן בכרמל – צימרים בדלית אל כרמל

מתחם נופש לזוגות, משפחות וקבוצות עם 20 יחידות אירוח באווירה כפרית וחמה, בריכה מחוממת ומקורה, ג'קוזי ביחידות, עמדות מנגל מאובזרות, מתחם ספא עם חמאם טורקי ועוד.

לפרטים: 053-6285819

 גן עדן בכרמל

צימרים בנחת – צימרים בנחם ירושלים

4 צימרים קסומים ומרווחים לזוגות ומשפחות עם בריכה מחוממת ומקורה בעונה, ג'קוזי פרטי בצימרים, חדר אוכל גדול ומקורה לעריכת ארוחות משותפות ועוד.

לפרטים: 053-9417084

צימרים בנחת

וילה דולצ'ה ויטה – וילה מפוארת באילת

אירוח ברמה אחת מעל כולם, וילה מרהיבה ביופייה הכוללת 5 סוויטות מפנקות ויוקרתיות, סלון ומטבח מרווחים ומאובזרים, בריכה מחוממת ומקורה בחורף, סאונה יבשה, שולחן פינג פונג, עמדת ברביקיו מסודרת ועוד.

 לפרטים: 053-9386756

וילה דולצ'ה ויטה – וילה מפוארת באילת

אולי יעניין אתכם גם

מדורים