חופשה ברמות: הנאה ברמות אחרות

הוא ממוקם מול נוף עוצר נשימה, במרחק דקות נסיעה מהכנרת ובקרבת אטרקציות רבות, צימרים מפנקים ופינות קולינריה מובטחות. הישוב רמות - חופשה באמת ברמה מעל.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 14/01/2016

רמות הוא מושב קסום השוכן לגדותיה המזרחיים של הכנרת ונחשב לאחד המקומות האטרקטיביים ביותר בצפון. מושב רמות מככב קבוע ברשימת היעדים המבוקשים בקרב ישראלים לחופשות רומנטיות ולחופשות משפחתיות בצימרים ברמות, באווירה כפרית מול נוף עוצר נשימה. בשנים האחרונות, המושב הוא פינת חמד אמיתית של צימרים מושקעים, מסעדות ואטרקציות ברמות מגוונות לשוחרי החיים הטובים וחובבי האקסטרים. 

מול נוף עוצר נשימה, רמות (צילום מנופי כנרת)

כל מה שיש לרמות להציע

רמות, אולי מעל הכול, הוא המקום בו האווירה היא נעימה ופסטורלית, השקט נוכח תמיד והנופים מרהיבים. חופשה ברמות מאפשרת לטעום הכל מהכל: חיבור לטבע מצד אחד, תוך חשיפה ליופי ולמגוון האפשרויות שמציע האזור כולו. העובדה שהאזור כולל כמה ממקומות האירוח המובילים בישראל, והקרבה לכנרת ממתגת אותו כאחת מפנינות התיירות של הצפון.

הקרבה לחופי הכנרת (צילום דנה נמדר)

נקודת מוצא מושלמת לטיולים

בשל המיקום האידיאלי של רמות, מהווה המושב נקודת מוצא לטיולים רבים ברגל וברכבי שטח, רכיבה על אופניים. את עיקר תשומת הלב מקבלת הכנרת שנשקפת מהמושב ולצידה אהובים על הנופשים שהגיעו לנופש בצימרים ברמות גם הנחלים, שמורות הטבע והאתרים ההיסטוריים של האזור. בין האתרים המרכזיים הנמצאים במרחק נסיעה קצרה מצימרים ברמות, אפשר למנות את נחל הג'ילבון, בריכת הקצינים של עין עלמית, יער אודם, פארק המעיינות בקיבוץ ניר דוד, עין תינה, נחל סער – והרשימה עוד ארוכה.

נקודת מוצא מושלמת לטיולים (צילום יח"צ)

חופשה לאוהבי אקסטרים

ברמות והסביבה ניתן למצוא מגוון רחב של אטרקציות המתאימות לכל הגילאים. חובבי הספורט האתגרי ישמחו בוודאי לצאת לטיול ג'יפים או טרקטורונים, להתנסות באפשרויות הספורט הימי של חוף גולן או להצטרף למסלול ראפטינג מאתגר באחד הנחלים. גם מחפשי האטרקציות הרגועות יותר (אך המהנות לא פחות) ימצאו תשובה למבוקשם: טיולי סוסים רגועים בשעת השקיעה, למשל, או טיולי סאגווי – אחד הלהיטים הגדולים בתחום התיירות בעולם בשנים האחרונות.

אוכל, קדימה אוכל

הפן הקולינרי ברמות בולט אף הוא, כאשר במהלך השנים נפתחו מספר מסעדות איכותיות מאד במושב ובסביבה הסמוכה לו. מסעדת הבשרים "מושבוץ" נחשבת לאחת המוכרות בנוף הקולינרי של אזור הצפון, כשגם ב"הבקתה" יש תפריט עשיר ואיכותי – כולל מגוון אפשרויות לצמחוניים או לטבעוניים. מסעדה מומלצת נוספת היא "בטי ונחי", ביסטרו כפרי אשר פתוח בערבי חמישי ושישי ומספק ארוחת טעימות מיוחדת. חובבי הקפה ישמחו בוודאי לבקר ב"ספא קפה", בו מגוון רחב של ארוחות בוקר, מאפים, סלטים, מרקים ומנות מיוחדות אחרות, באווירה פסטורלית ורגועה.

המלצה קולינרית שווה במיוחד

ואם בא לכם להרחיק מעט, ולהגיע למסעדה אותנטית במיוחד שווה לכם לנסוע לרמות נפתלי וליהנות מהתפריט העשיר של מסעדת תנורין הידועה. במסעדה יוגש לכם אוכל מזרחי, לבנוני טרי וטעים במיוחד, מסעדה מומלצת למשפחות עם ילדים.

קולינריה משובחת תוצרת רמת הגולן

צימרים, ג'קוזי ומה שבינהם

שמו של רמות הולך לפניו בכל הנוגע למגוון אפשרויות האירוח האיכותיות המוצעות במושב. ברמות תמצאו צימרים מפוארים המתאימים הן לזוגות המעוניינים בבילוי רומנטי והן למשפחות. בקבוצה רמות ידועה בצימרים מפנקים בהם טלוויזיות עם מערכות קולנוע ביתי, מיטות מפנקות, ג'קוזי, אפשרות להזמין חבילות ספא, ליהנות מארוחת בוקר עשירה ועוד. הצימרים המשפחתיים של רמות כוללים חלוקה לחדרים (כולל חדרי ילדים), משחקים, מתקנים בחצר ולעיתים גם בריכה פרטית.

הצימרים ברמות ידועים ברמה הגבוהה שלהם, כשביניהם ניתן למצוא אופציות מומלצות במיוחד לחופשה משפחתית או רומנטית.

אולי יעניין אתכם גם

מדורים