פאוזי עאזר: אירוח בניחוח היסטורי בנצרת העתיקה

בבנין עתיק בלב העיר העתיקה בנצרת, בין התרבויות והסיפורים המרתקים, מתחם אירוח המציע חדרים נעימים לזוגות ומשפחות המחפשים חוויה מרתקת. פאוזי עזאר, בית הארחה בנצרת.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 22/03/2016

כשפוסעים פנימה אל המרחב הציורי של בית הארחה פאוזי עאזר בלב העיר העתיקה בנצרת, מרגישים את העבר מחייך מכל הכיוונים. הבית ההיסטורי, החמים והרומנטי שהיה ביתו של סבא פאוזי עאזר וכיום הוא של בנות משפחת פאוזי עזאר, ייקח אתכם בין כתליו למסע מרגש אחורה במנהרת הזמן, הישר לשלהי המאה ה-19. 

זה הוא בניין אבן מרהיב ששומר היטב ומתפרש על פני 3 קומות כולל חללים אלגנטיים בכל אחד מהם תקרות גבוהות בסגנון של פעם עם ציורים מיוחדים, אריחי שיש טורקי, קשתות אבן מסוגננות וקישוטים במלאכת יד המעניקים את הטאץ' האישי. התחושה היא שהגעתם לחיקה האוהב של משפחה.

בניין אבן מרשים, עתיק ומשוחזר

 חוויית אירוח אותנטית וסיורים מרתקים בעיר

בית הארחה פאוזי עאזר נפתח בשנת 2005 לאחר שבשנת 1980 סבא פאוזי נהרג תוך הצלת המקום משריפה שהתחוללה בו, המקום שופץ תוך שמירה על האותנטיות וכיום כולל עשרה חדרי אירוח המחולקים לחדרים זוגיים סטנדרטים, חדרים זוגיים עם שירותים משותפים, חדרים זוגיים דלוקס, חדר משפחתי וחדר ליחיד. חללי האירוח האינטימיים ממשיכים בקו העיצובי את האווירה האותנטית המיוחדת והקסומה של הבית כולו, בנגיעות של השטיחים הצבעוניים, מיטות העץ, הכריות עם הרקמה הססגונית, הווילונות הנשפכים, האבנים המחוספסות, הפרגוד ורהיטי הקש. 

החצר הפנימית במתחם

חדרי האירוח במתחם של פאוזי

במתחם האירוח מגוון חדרים המתאימים לזוגות ומשפחות, היחידות מרווחות וגודלן נע בין 18-28 מ"ר. אצל פאוזי חדרי סטנדרט שונים וחדרי דלוקס בהם פינת קפה, טלוויזיה בכבלים/בליווין, פינת ישיבה, קומקום, מגבות וסבונים. מהחדרים ניתן לצפות לחצר פנימית או לסמטאות הציוריות של נצרת. 

המתחם כולל חצר פנימית מטופחת מעוטרת בקשתות אבן ופינות ישיבה, מטבח משותף ולובי מהודר ממנו ניתן להשקיף לעבר נוף פנוראמי עוצר נשימה. 

חדרי אירוח לזוגות ומשפחות

הקשתות במבנה הבניין

אירוח אותנטי וקולינרי

אורחי פאוזי עאזר נהנים מזמן איכות לחוד וביחד: ראשית, בזמן ארוחת הבוקר המוגשת בחדר אוכל גדול שהיה במאה ה-19 הסלון המשפחתי. זו גדושה בכל טוב ובמטעמים אותנטיים כמו פיתות עם זעתר, פיצות, לבנה, ריבה, דבש, ירקות ועוד. 

אגב, אם מעת לעת מתחשק לכם קפה או תה צמחים, תוכלו לפנות למטבח המשותף ולהרוות את צימאונכם ואף לנשנש מעוגת השיש המחכה לכם במטבח. 

ארוחת בוקר אותנטית

האירוח כולל ארוחת בוקר

סיורים ותרבות

מעבר לאווירה הנוסטלגית המיוחדת השוררת בבית ההארחה, האורחים מוזמנים להשתתף בכל בוקר בסיור מעניין ללא תשלום שייקח אותם אל פינות חמד נחבאות בנצרת העתיקה ובימי שני הם אף מוזמנים לארוחת ערב משותפת שמנחה אחת מתושבות האזור (ארוחת הערב מתאימה למינימום 5 איש ויש להזמינה 3 ימים בראש) בנוסף, בימי שישי מנגן בלובי נגן מקומי מתחלף. 

בית הארחה פאוזי עאזר שוכן בנצרת העתיקה המהווה יעד מרתק לסיורים בין שווקים תוססים, שילוב מהפנט בין עבר להווה, מטעמים ופולקלור. בנצרת תוכלו לבקר במגוון כנסיות עתיקות כמו כנסיית הבשורה בה שרידים ארכיאולוגיים מעניינים, כנסיית גבריאל הקדוש שידועה בציורי הקיר האומנותיים שלה ובנברשות העוצמתיות. מתחת לכנסיית גאורגי הקדוש תגלו מערה בה תוכלו לסייר ולהבין מדוע כונתה בעבר נצרת "עיר המערות". 

בנצרת שפע של אתרים היסטוריים מעניינים כמו בית המרחץ העתיק שכולל מערכות חימום, המסגד הלבן שהוא המסגד העתיק ביותר בעיר ובנסיעה קצרה מהעיר ניתן להגיע גם להר הקפיצה ממנו על פי המסורת הנוצרית קפץ ישו ובו שרידים של כנסיות קדומות. 

שוק נצרת הוא ללא

אולי יעניין אתכם גם

מדורים