בשבת או בחג: המלצות לבילוי עם הילדים

לרכוב על סוסים, לזחול כמו נחש, להאכיל את היענים או ליהנות ממופעי אש מרשימים, ללמוד ג'אגלינג או לרכב ברכבי שטח משפחתיים. המלצות מושלמות לפעילות עם הילדים בימי החג וגם בשבת.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 26/03/2017

מחפשים כיצד לבלות עם הילדים בפסח? אספנו עבורכם כמה המלצות על אטרקציות מדרום ועד צפון. טיולי רכיבה, מפגש מרתק עם יענים, פסטיבל טבע בסגנון אוסטרלי, מופעי קרקס ועוד חוויות משפחתיות.

דוהרים מעבדות לחירות

האטרקציה: חוות ורד הגליל מציעה לכם טיולי רכיבה בלתי נשכחים בין נופי הכנרת, הרי הגליל והגולן. תוכלו לבחור בין טיולי רכיבה במגוון סגנונות: מסלול מעגלי, טיול שקיעה או טיול זוגי רומנטי וטיולים ארוכים. כמו כן, רכיבה על פוני לילדים בגילאי 3-10 ושיעורי רכיבה. בחווה עצמה מסעדה כפרית, טיפולי גוף במתחם "קרוב לטבע", צימרים לאירוח מפנק בבתי נופש קסומים מעץ ואבן בזלת מקומית בחוות נופש ורד הגליל.

היכן: חוות ורד הגליל
כמה זה עולה: 145 ₪ לטיול קצר. רכיבה על פוני 20 ₪ ל-5 דקות.

חוות ורד הגליל, טיולי סוסים וגם לינה במקום

גן גורו: פסטיבל טבע החיות

האטרקציה: במתחם החוויות ניר דוד נמצא גן החיות הכי אקזוטי בישראל - גן גורו. בפסח  תתקיים פעילות מרהיבה במיוחד הכוללת - פסטיבל טבע החיות, עמדות פעילות ומתחמים רבים שילוו בהפעלות על ידי שחקנים סביב הנושא התנהגות ויכולות בעלי החיים,  בתנועה, קולות וצבעים.  הילדים יקבלו מפתח חוקר טבע עם חידות ויעברו בין תחנות משחק ויצירה בהן יחכו להם משימות משעשעות כמוו הליכה על קורה כמו קואלה, זחילה כמו נחש, מתקן שמדמה הליכה של זיקית וחיקוי קולות של בעלי חיים אוסטרליים. בנוסף, איפור בצבעי הסוואה, יצירת שרשראות מנוצות ותיאטרון בובות בהשראת מיתוסים על בעלי חיים. 

היכן: גן גורו ליד קיבוץ ניר דוד
מתי: ערב פסח 9:00 – 13:00 חול המועד, שבתות ושבתונים 9:00-17:00 שישיי 9:00-16:00 ערב חג שני 9:00- 16:00 

כמה עולה: 48 שקלים לכרטיס למבוגר /ילד מגיל 22 ומעלה (כולל כניסה ופעילות).

לחקור בגן גורו

חוגגים את הגז

האטרקציה: חוות משק הצאן מחלבת צאלה מזמינה אתכם בפסח לחוויה סביב חגיגות הגז – סיורים מודרכים ומדי יום בשעה 12:00 אריגת נולים והכנת בובות מצמר כבשים. כמו כן, בשישי – שבת 15-16.4 שוק כפרי של תוצרת חקלאית מהאזור. בימי הפעילות ניתן לרכוש גם מוצרים במעדנייה של המחלבה לפיקניק. 

היכן: מחלבת צאלה חצי ק"מ דרומית לעין הבשור
מתי: חג הגז במחלבת צאלה  - בתאריכים 12-14.4.17–  בין השעות 10:00-16:00, 15-16.4 שוק כפרי, ב 16-17-18.4.17 (ראשון עד שלישי, כולל אסרו חג) – פועלים במתכונת מעדנייה בלבד.
כמה עולה: 20 ש"ח לסיור מודרך במשק, 15 ש"ח לפעילויות יצירה. הכניסה לחווה ללא תשלום. 

חוויה קולינרית גם להורים, צאלה

לא פוסחים על היען

האטרקציה: בחוות אל היען תפגשו בעוף הגדול ביותר על פני כדור הארץ וללמוד אודות אורחות חייו, להאכיל יענים, להשתתף בסדנאות יצירה וליהנות מבית קפה באווירה שלווה. כמו כן, פינת חי וחנות מזכרות ותוצרת מקומית.

היכן: חוות אל היען בעין הבשור

שעות פתיחה: במהלך פסח החווה תהיה פתוחה מיום רביעי 12/4 עד יום שני 17/4 בין השעות 17:00 - 10:00 ביום שישי וער

אולי יעניין אתכם גם

מדורים