פסטיבל התמר: חוויה מרגשת בסוכות

דמיינו לעצמכם זריחה במצדה ומוזיקה שמתעצמת עם האור שמתפשט מכל הכיוונים, הנוף הבראשיתי בשיא תפארתו והאמנים המובילים בישראל במרחק נגיעה. חוויה מוזיקלית בלתי נשכחת מחכה לכם בפסטיבל התמר, אחד מאירועי התרבות הגדולים של השנה.

writer
נעמה כהן תאריך פרסום: 26/09/2019

בחוה"מ סוכות, בין התאריכים 14-18.10 תוכלו ליהנות משילוב מהפנט בין מופעים מושקעים ובין תפאורה עוצרת נשימה. אז מי יכבוש השנה את מצדה והיכן תוכלו לצפות במופעים ללא עלות, איזה אטרקציות משתלבות נהדר עם הפסטיבל ואיפה אפשר לישון בצימרים בים המלח.

נכנסים לגרוב

בהיכל המצדה, מתחם המופעים למרגלות המצדה תוכלו ליהנות ממופע מחווה לשלום חנוך בהשתתפות נבחרת אמנים איכותית. גם עומר אדם, בניה ברבי וישי ריבו במופע הילולה מדברית.

את הפסטיבל תסגור מסיבה סוערת וגדושת אנרגיות - "מרעידים את המדבר" - בכיכובם של נצ'י נצ' (רביד פלוטניק), טונה ופול טראנק שיופיעו ביחד וגם לחוד.

האווירה בפסטיבל, צילום יח"צ

זורחים משמחה

פסטיבל התמר מפורסם גם במופעי הזריחה המיוחדים שלו שמתקיימים על פסגת המצדה. אלה מתחילים בארבע וחצי לפנות בוקר  על פסגת מצדה במתחם הארמון הדרומי הצופה לעבר ים המלח. אל תפספסו במהדורה הנוכחית של הפסטיבל שאגב חוגג 20 שנים להיווסדו את הופעת הפתיחה אור ליום ראשון ב- 15.10 עם ברי סחרוף ושלומי שבן, אסף אמדורסקי ויעל קראוס אברהם טל ואת האירוע יחתמו התקווה 6 עם הדג נחש ופלד שיגיעו להרעיד את הזריחה. 

הופעות עד השעות הקטנות, צילום יח"צ

הופעות בחינם!

פסטיבל התמר מציג גם מופעים חינמיים בשני מוקדים פסטורליים: האחד הוא תחת עץ הבאובב המפורסם בקיבוץ עין גדי, מופעים ללא עלות יתקיימו גם בפארק האקולוגי בכיכר סדום.

נופשים, מטיילים ונהנים בים המלח

הפסטיבל מהווה הזדמנות נפלאה ליהנות מסביבת ים המלח הקסומה: מוזמנים לחפש צימר בים המלח או באחד הישובים הקרובים כמו צימרים בנאות הכיכר, עין תמר, נווה וזוהר ועוד, ושלבו טיולים בחיק הטבע בין מגוון מסלולי הטיול המרתקים שיש לאזור להציע.

מגוון צימרים, בתמונה חאן שקדי

אחד ממסלולי הטיול המומלצים הוא נחל דוד הזורם כל ימות השנה, נחל ערוגות ונחל צאלים, מלחת סדום המהווה בית גידול בו מתקיימת מערכת אקולוגית ייחודית המכילה מגוון מינים הנמצאים בסכנת הכחדה. כמו כן, מבחר אטרקציות למבקרים, ביניהן סטודיו לקרמיקה, גן הבוטני של עין גדי, טאג' מאהל בעין בוקק, מאהל בדואי, טיפולים אלטרנטיביים ועוד.

 נופי ים המלח המרשימים

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים