לא רק בקיץ: צימרים עם בריכות שיחממו לכם את החורף

גם כשקר, סגרירי וגשום, אפשר ליהנות מחופשה מפנקת בצימרים המציעים בריכה מחוממת, המאפשרת לגוף להירגע ולהשתחרר במים הנעימים

writer
אופיר רוזגוביץ תאריך פרסום: 21/11/2017

כולנו חולמים מידי פעם על נופש בצימר כפרי ומבודד, עם נוף שנראה כאילו נצבע בפוטושופ ובריכה מרעננת לימים החמים. אבל מה קורה כשהטמפרטורות יורדות והמחשבה על בריכה צוננת מעבירה צמרמורת של קור בכל הגוף? כיום יש מגוון רחב של צימרים עם בריכה מחוממת המציעים נופש חורפי ומפנק במיוחד, כך שמה שנשאר לכם לעשות זה רק לבחור מול איזה נוף מתחשק לכם לטבול בבריכה. 

בואו לגלות את הקסם של הגולן

כפי שניתן להבין משמו, מתחם האירוח קסם בגולן שוכן בחד נס שברמת הגולן, ומציע חופשה כפרית ושקטה בבקתות עץ או בסוויטות אבן. במקום תוכלו למצוא בריכה גדולה המחוממת ומקורה בעונת החורף, סאונה יבשה, חצר מטופחת וג'קוזי פרטי בכל יחידה. בנוסף, בחצר המטופחת ממוקם מטבח משותף ומקורה המאובזר בעמדת ברביקיו, בר מים וכיריים חשמליות לשימושכם החופשי. 

מקום שכולו קסם, קסם הגולן

2 בריכות במקום 1

אי שם, בחצור הגלילית שבגליל העליון ומול הנוף המשגע, שוכן לו מתחם הנופש היוקרתי אחוזת יוסף, המתאים לאירוח זוגות ומשפחות. מלבד 4 הסוויטות המפוארות, מציע המתחם גם 2 בריכות שחיה - אחת מהן מחוממת ומקורה ומתאימה גם לימים הקרים, ג'קוזי ספא מפנק, סאונה פינית שתוציא מכם את כל הלחצים, שולחן סנוקר וכל מה שצריך לנופש מושלם עם מי שאוהבים.

אחוזת יוסף, יותר מבריכה אחת

ג'קוזי, בריכה ונוף משגע

מלכי האוס, מתחם אירוח יוקרתי ומלא פינוקים, השוכן בלפידות שבגליל המערבי, מציע וילת נופש מרווחת עם בריכה פרטית ומחוממת, 3 סוויטות מפוארות לזוגות ומשפחות ובריכת שחיה נוספת המחוממת גם היא. עוד במתחם - ג'קוזי ספא חיצוני, כדורגל שולחן, מכונת קפה בכל סוויטה ואפשרות להזמין ארוחות בוקר טריות מידי יום.

כנסו לעוד צימרים עם בריכה מחוממת בגליל המערבי.  

מתחם אירוח הכולל וילה וסוויטות,  מלכי האוס

מתחם נופש אקולוגי בנגב

מתחם חוות נחל הרועה מציע נופש יוקרתי לזוגות בלבד, בסוויטות אבן ייחודיות ואקולוגיות עם בריכה פרטית ומחוממת. האירוח המפנק בסוויטות כולל ארוחת בוקר טרייה המוגשת מידי יום, ומאפשר לכם ליהנות מאווירה יוצאת דופן מול נופי המדבר האינסופיים ומשלווה שלא תמצאו בשום מקום אחר.

לזוגות בלבד, חוות נחל הרועה

להרגיש בפרדייז

במתחם האירוח של פרדייז ברמה, מחכות לכם 4 סוויטות משולבות אבן ועץ עם ג'קוזי פרטי. האירוח במקום מתאים לזוגות ומשפחות וכולל גם חצר מטופחת עם בריכת שחיה המחוממת בעונת החורף, בר ענק ועמדת bbq מקצועית. עכשיו קחו את כל הפינוקים האלה ותוסיפו להם את הנוף המרהיב של הכנרת ורמת הגולן. מושלם, לא?

מתחם שופע בפינוקים, פרדייז ברמה

חופשה עם פרטיות מלאה בעיר הנופש

אתם מוזמנים ליהנות מחופשה מפנקת באילת, מבלי להוציא סכומי עתק על בתי מלון. וילה גרדניה כוללת 7 חדרי שינה, מטבח מאובזר ממש כמו בבית, ג'קוזי חיצוני ובריכת שחיה המחוממת בחורף. מהוילה תוכלו להגיע בקלות לחופי הים האהובים של אילת, לטיילת הצבעונית ולמגוון מקומות הבילוי והאטרקציות בעיר. הוילה מתאימה לאירוח של 18 נופשים וגם לציבור הדתי.

אין כמו אילת בחורף, וילה גרדניה

5 חדרי שינה רק בשבילכם

במושב שתולה שבגליל המערבי, שוכנת וילה לה קאסה, וילת נופש בעלת 5 חדרי שינה המאפשרת ליהנות מפרטיות מלאה ומתאימה לאירוח 12 נפשות. בוילה תיהנו מג'קוזי ספא חיצוני, בריכה גדולה המחוממת בעונת החורף, טאבון וארוחת בוקר טרייה המוגשת מידי יום.

וילה לה קאסה - 7 חדרי אירוח

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים