חוגגים 70: הצימרים הכי ישראלים

נופי ארץ ישראל היפה מחלון החדר, מארחים עם סיפור חיים מרגש, אומנות מקומית שעוטפת את האווירה ואוכל שמחזיר אותנו לבית סבתא. ישראל חוגגת 70 וזו סיבה טובה לציין את הצימרים הכי ישראלים שיש.

writer
דנה נמדר תאריך פרסום: 11/04/2018

צימרים הם ללא ספק אחד הדברים הכי ישראלים שיש. הוא יכול להיות כפרי מול העמק, מפנק מול ההר, בקיבוץ או במדבר. אין ישראלי שלא התארח לפחות פעם אחת בצימר בצפון או בחדרי הארחה ברחבי הארץ, כי ככה קראו להם פעם.

לכבוד 70 שנה למדינה, ריכזנו כמה צימרים עם סיפור ישראלי, סיפור כחול לבן.

חלום בגורן

בלב ליבה של מטולה, במקום בו הנוף שנשקף מסמל את גבולות הארץ ניצב מתחם האירוח  חלום בגורן, 5 צימרים כפריים עם בריכת שחיה בחצר ושאולי פריאנטה אחד שהוא בעל המתחם ומספר סיפורים במקצועו.

תוכלו לשמוע סיפורי עם מרתקים ואגדות שישאירו אתכם מופתעים. בנוסף, שאולי השתתף במשך שנים בהרכבים מזיקליים וכיום הוא עורך ערבי שירה בציבור בהם הוא משלב את שירי ארץ ישראל היפים והנוסטלגיים של שנות ה 60 וה – 80.

הנופים של חלום בגורן

בית האומנים בצפת

מתחם סוויטות הממוקם בלב הפועם של העיר צפת שמסמלת את השפע ביהדות ומלאה בתרבות ישראלית ויהודית. הסוויטות מעוצבות באמנות מקומית והאורחים יספגו את האווירה כבר בכניסתם את המתחם.

אומנות גם על החלונות

אומנות ייחודית ומקומית

מלון מטיילים מטולה

מלון מעוצב בסגנון מודרני וחדשני ומושלם למטיילים בצפון. אבל המלון הוקם לראשונה בשנת 1936 ונוהל ע"י משפחת גולדברג ממטולה במשך 77 שנים, רק לאחרונה ניהול המלון עבר לקבוצת מלונות מטיילים אשר ממשיכים את מסורת ניהול למלון והאירוח. המלון מציע מידע והכוונה על שפע מסלולי טיול והקונספט שלו פונה לקהל המטיילים הישראלי.

לרשימה המלאה של הצימרים בצפון >

כבר כמעט 80 שנה

אמוניט בלב הנגב

דירות אירוח נעימות במצפה רמון שמציעות מקום לינה עבור המטיילים בדרום. השם "אמוניט" נלקח מהמאובנים המצויים במצפה רמון ואבי חקלאי המארח הוא מלח הארץ הכי ישראלי שיש וההכרות שלו עם האיזור היא אבסולוטית. אבי יעזור לכם לתכנן את מסלולי הטיול ואם תרצו הוא ידריך אתכם גם בשטח. אבי אלוף הסיפורים וההומור ואין ספק שאם תתארחו אצלו החופשה שלכם תקבל ערך מוסף משמעותי שייזכר לדורות.

בלב הנגב, אמוניט

האחוזה של ג'ימי

צימרים מקסימים במתחם של ציפי וגי'מי שמארחים כבר מעל 20 שנה. בקתות עץ מטופחות ואווירה כפרית. ציפי וג'ימי איבדו את בנם אופיר בשנת 1986 אשר נפטר ממחלה קשה בהיותו בן 16 ולזכרו הם הקימו את מצפה אופיר הממוקם בקצה השדות של גבעת יואב. מצפה אופיר הוא ללא ספק אחד המקומות היפים בצפון ואף זכה מספר פעמים בציון המקום היפה ביותר בישראל.

ג'ימי וציפי מורי דרך והם עושים טיולי גי'פים איכותיים ומלאים באיזור הצפון.

מצפה אופיר

פרובנס בגן

בלב ראש פינה, המושבה כי ישראלית שיש, מתחם הצימרים פרובנס בגן. אמנם העיצוב באווירת פרובנס, אבל הלב לגמרי ראש פינאי. עליזה, בעלת המתחם היא יוצרת ואומנית קרמיקה והסטודיו שלה נמצא במתחם כך שתוכלו ליהנות מתצוגה של כלי קרמיקה שימושיים ופסלים ואף לרכוש לכם כלים תוצרת מקומית כחול לבן.

עבודות קרמיקה בייצור מקומי ומקורי

הכי ראש פינאי

נהרא

במרחק 5 דקות מהכנרת, בקיבוץ אשדות יעקב איחוד שבעמק הירדן, מתחם אירוח הכי קיבוצי שיש. חדרי אירוח נעימים הממוקמים על מרחבי הקיבוץ המטופחים וכוללים בריכת שחיה ענקית. הקיבוץ הוקם לפני יותר מ 90 שנה וכיום התיירות הוא אחד מהערוצים המרכזיים בכלכלת הקיבוץ.

ארוחת הבוקר הישראלית מוגשת בבית הקפה 'היו היה' שמעוצב בסגנון וינטאג' תוך שמירה אותנטית על אוספים מן העבר שמוצגים בו: מכונת כתיבה, פטיפון ועוד.

הקיבוץ  בן 90, נהרא

 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים