באטצי': אירוח לאוהבי החיים הטובים

עם בריכת שחיה ענקית, שפע פינוקים בחדר ומוצרי טיפוח איכותיים - אירוח במתחם הסוויטות באטצ'י מבטיח חווית נופש לזוגות וגם למשפחות עם ילדים, כאלה שאוהבים את החיים ומחפשים לנפוש מבלי להתפשר.

writer
שירה דרורי תאריך פרסום: 09/05/2018

כמי שמתגוררת בלב העיר הגדולה והתרגלה במשך השנים לפיח ולקלסטרופוביה של הצפיפות, אני חייבת מעת לעת לנשום את הריח של צמחייה אחרי שהטל נגע בה, לראות ירוק אמיתי  ולהרגיש מרחבים פתוחים (בלי בניין שחוצץ ביני ובין הנוף). 

זו הסיבה שצימר בצפון הוא בגדר מאסט עבורי ועבור אישי היקר. להטעין אנרגיות ולחזור לשגרה נינוחים ורעננים יותר. אחרי סופ"ש בבאטצ'י במנות, אפילו הסבלנות לילדים ולקולגות בעבודה עולה פלאים. 

 הבריכה

אירוח שמייצר חוויות

באטצ'י בישוב מנות שבגליל המערבי, הוא מסוג המקומות שמיד מהלכים עליך רוגע. אווירה ביתית, חמה ומזמינה והיופי הגלילי שנשקף מכל עבר. בחדרי האירו מרגישים מיד את ההשקעה והאהבה של בעלי המקום – ניקיון מופתי, שמירה כמו חדש, אווירה של כפר בסוויטות יפות המעוצבות בטוב טעם בהן לא חסר דבר. תענוג.

חדרי האירוח במתחם

לצד הבריכה או מול הנוף

מדובר במתחם שכולל 4 סוויטות המתאימות לזוגות ולמשפחות, תלוי באיזה הרכב החלטתם להגיע הפעם (ותאמינו, לבאטצ'י חוזרים שוב ושוב). יש סוויטות על נוף וסוויטות בריכה. באלה על הנוף תוכלו לתצפת לעבר הרי הגליל והים התיכון – שילוב מנצח לקום אתו בבוקר. 

הסוויטות יכולות להתאים גם להורים עם עד 3 ילדים, משלבות גוונים בהירים מרגיעים עם נגיעות צבעוניות שנותנות טוויסט לחלל. יש כאן מיטה זוגית וספה נפתחת, ג'קוזי ומטבחון מצויד כולל מכונת אספרסו. הסוויטה לצד הבריכה פונה לבריכה ולחצר, היא מונגשת לבעלי מוגבלויות ותתאים גם להורים עם קטנטנים (ובכל מקרה לזוג עד 2 ילדים בכל גיל). 

הקפדה על הפרטים הקטנים

פינוקים מובטחים

עם הקפדה על הפרטים הקטנים

גם כאן ניכרת ההשקעה בנוחות ובאסתטיקה הנקייה – מיטה עטופה במצעים צחורים, מטבחון מצויד אף הוא עם מכונת אספרסו וג'קוזי זרמים. בכל סוויטה דאגו כאן לפנק בפרטים הקטנים – בין אם אלה מוצרי קוסמטיקה של לאוקסיטן, נעלי ספא, חלוקים רכים ושוקולדים ויין. 

זמן איכות מחוץ לסוויטה הוא בחצר הירוקה שמשקיפה אף היא לנוף שנראה כמו גלויה. הבריכה הבנויה פתוחה לנוף בימים החמים ומקורה בימים הקרים, מסביבה פזורות פינות ישיבה ומיטות שיזוף פרחוניות המתמזגות היטב עם מבנה האבן והכחול הצלול של המים. 

פינות ישיבה בחצר

ניתן (וממש מומלץ) להזמין ארוחת בוקר מעשה ידיה של המארחת בת שבע – ארוחה ארצישראלית עשירה במטעמים כמו לחמים טריים, סלטים מרעננים וגבינות איכותיות. אם תרצו להעצים את החוויה, את ארוחת הבוקר יש להזמין מראש והיא בתוספת מחיר. בנוסף, תוכלו להזמין גם מגוון עיסויים לאיזון גוף ונפש ולהשלים את החוויה.

נקודת זינוק למיטב של הגליל

הצימרים של באטצ'י ממוקמים בנקודה ממנה ניתן לזנק למגוון טיולים במגוון סגנונות ברחבי הצפון. אנחנו בחרנו לתבל את החופשה בטיול לאגם כזיב, הליכה לאורך המים או במים עצמם, תצפית מסנוורת לעבר מבצר המונפור ומשם, נסיעה למסלול הקצר אך המרהיב ביופיו למערת קשת. מרחק קצר ממנות תוכלו גם ליהנות משלל אטרקציות קצביות כמו פיינטבול בגורן או ממסע טרקטורונים רווי אקשן עם טרקטורוני הצפון ביערה. 

אין כמו אחרי כל האקסטרים בחוץ, לשוב לצימרים ולצבור עוד אנרגיות על מנת לחזור לעיר ולשגרה...עד הפעם הבאה...

 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים