8 סיבות טובות לבחור באירוח דרוזי

קשה שלא להתאהב באירוח הדרוזי החמים והמזמין. בין נופים קסומים ברחבי הצפון תגלו מקומות אירוח של משפחות דרוזיות הידועות בהכנסת האורחים הלבבית. אוכל אותנטי לארוחת בוקר בלתי נשכחת ומפגש מסקרן עם אורח החיים והתרבות בין סמטאות ציוריות ושווקים תוססים.

writer
שירה דרורי תאריך פרסום: 21/01/2019

8 המלצות שוות לאירוח דרוזי מפנק הכולל אווירה, חוויה ותרבות מסקרנת מול נופי הצפון המרהיבים. שווה לקרוא ולשמור.

אירוח חווייתי מול החרמון

מרחק נסיעה קצר מהחרמון מחכים לכם חדרי אירוח נוף לחרמון בבוקעתא. סוויטות זוגיות ומשפחתיות לפי בחירתכם המשלבות עוצמה, אהבה ואיזון שמורגשים מיד בכניסה לסוויטה המאופיינת באבן שחורה בסגנון עתיק. יש כאן מכל הטוב האפשרי כמו פינת קפה ומרפסת פרטית, תפאורה משגעת והכל בסביבה של אטרקציות ומסלולי טיול. במתחם חדר אוכל מאובזר היטב עם ארוחת בוקר גדושה הכלולה כבר במחיר. 

כדאי לדעת: מתקן ברביקיו לשימוש חופשי בחצר ואפשרות להזמין לחדר האוכל ארוחות במהלך היום בתוספת תשלום.

מחפשים מה לעשות בסביבה? הרשימה המלאה של האטרקציות ברמת הגולן.

נוף לחרמון בבוקעתה

כשאותנטיות ונופים נפגשים

אין כמו להתעורר לארוחת בוקר דרוזית אותנטית עשירה עם מטעמים במרכז השולחן ולצאת לטייל או לנוח על בטן מלאה. אווירה חמה ונדיבות מורגשת היטב בצימרים אימאר בבוקעתא. תוכלו לבחור את סגנון האירוח המבוקש – יחידות סטנדרט, דלוקס או בקתות. החדרים נעימים ומצוידים בהסקה לימי החורף הקרים. החצר המטופחת היא הלב הפועם של המתחם מקושטת במטעי דובדבנים ותפוחים ומציעה נוף משגע לעבר החרמון. 

כדאי לדעת: ניתן להזמין בתוספת תשלום ארוחות ערב דרוזיות למסעדה של המתחם.

צימרים אימאר

ברוכים הבאים לוילת החלומות 

בין צפת לכרמל מחכה לכם וילה הרמוניה בכפר עין אל אסד. שלוש הסוויטות צופות לנוף ההרים ומאופיינות בעיצוב מושקע עד הפרט הקטן ביותר ומרפסת שמש המביאה את החוץ היפהפה אל הפנים. בחלל המשותף סלון מעוצב, פינת אוכל ומטבח מצויד היטב ובחוץ בריכת שחייה מחוממת, ג'קוזי לטעימה מהחיים הטובים כרבע שעה מהחרמון.

כדאי לדעת: ניתן לשדרג את ההנאה בהזמנה של עיסויים, ארוחות בניצוחו של שף פרטי וקישוטים באירועים חגיגיים. 

וילה הרמוניה

מקום בכרמל ששווה לגלות

דלית אל כרמל אולי מוכרת בשל סצנת הקניות השוקקת, אבל היא מציעה גם חופשה מפנקת מול נוף מהפנט. המקום בכרמל הוא מתחם מושקע עם סוויטות מסוגננות מאבן עתיקה עם מרפסת גן ובה ג'קוזי זרמים והמתחם כולל בריכת שחייה. מי שרוצה להעצים את ההנאה יוכל להזמין את הבקתה הפרטית המפוארת לה בריכה פרטית לאורחי הבקתה, סלון, מרפסת וקומת גלריה לילדים. בחדרים ימתינו לכם סלסלות עם פירות העונה ומתוקים שישאירו לכם טעם נהדר מהאירוח. 

כדאי לדעת: תוכלו להזמין טיפולי ספא וארוחות בוקר כפריות וארוחות ערב בתוספת תשלום.

מה עוד עושים? לכל האטרקציות בצפון

המקום בכרמל

פנינה בין שמיים למים

התכשיט של דלית אל כרמל הוא עדי בכרמל. מתחם נופש מפנקת עם סוויטות לזוגות ומשפחות כולל מרפסת פרטית ממנה נשקף הנוף הנהדר של האזור. בחצר המטופחת בריכת שחייה וכל בוקר מוגשת כאן ארוחת בוקר דרוזית אסלית עם מגוון המטעמים של המטבח הדרוזי. מאן ניתן להגיע לשלל האטרקציות של הצפון – חופים, שמורות טבע ותצפיות יפות.

כדאי לדעת: ניתן להזמין ארוחת בוקר ללא גלוטן ולחיילים וסטודנטים שמורים מחירים מיוחדים. 

עדי הכרמל

חגיגות במועדון ונופש בסוויטות

הצצה מרתקת לתרבות הדרוזית מחכה לכם בנגיעות בטבע בבית ג'אן. תוכלו להזמין הרצאות בנושא ולקיים אירועים חגיגיים במועדון מעוצב הפונה לנוף הקסום בו גם מוגשות הארוחות. בנוסף, 8 סוויטות מרווחות מאובזרות במקלחון ענקי ובתחם חצר ירוקה עם מתקני שעשועים לילדים, ערסלים ופינות מרגוע באוויר הפתוח. גולת הכותרת היא ארוחת הבוקר הדרוזית האותנטית שעשירה במטעמים – ליהנות מאירוח בניחוח ביתי שתרצו לחזור אליו שוב ושוב.

כדאי לדעת: אפשר להזמין מראש ובתוספת תשלום ארוחת בשרים "על האש".

נגיעות בטבע

להירגע בסטייל

חופשה מפנקת לא שלמה בלי ספא. בצימר ספא בגליל בירכא תחוו אירוח דרוזי אותנטי יחד עם מתקני נופש מרגיעים כמו ג'קוזי זרמים, סאונה רטובה ויבשה וחדר טיפולים. להנאתכם סלון משותף מרווח ומטבח מאובזר ומהגג העצום של המתחם נשקף נוף פנוראמי של הגליל. יש כאן פינת מנגל, נדנדה כפרית ואוויר של חופש. 

כדאי לדעת: אפשר להזמין בתוספת תשלום סיורי דרך מבעל הצימר שהוא מדריך מוסמך ולגלות את שבילי הגליל.

ספא בגליל

להתחבר לטבע

אווירה מסוג אחר מחכה לכם במתחם האירוח שבט אחים בגליל התחתון. תוכלו ליהנות כאן מאירוח בקרן בריטי משוחזר, בחדרי סטודיו או אוהלי טיפים ולהתחבר לטבע. בחאן מטבח גדול, זולות לרביצה, מדורות. המתחם נושק לשמורת הטבע אלונים ומסביב מעיינות זורמים, טיולי סוסים ופינות חי. תוכלו להרגיש את ההרמוניה עם הסביבה הפסטורלית ביום ובלילה.

חשוב לדעת: אפשר לשלב את האירוח עם סדנאות חווייתיות, הרצאות והפעלות להעשרת החופשה. 

שבט אחים

 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים