אלסוס: חווית אירוח בנגיעות של חו"ל

כמעט בסוף העולם שמאלה, מול יערות בלתי נגמרים המזכירים לרגע את נופי שוויץ, 4 כיווני אוויר עם פרטיות מלאה, וילת נופש מלכותית אחת, שמציעה אירוח קסום לזוגות או משפחות בסגנון יווני המשלב נגיעות מהתרבות המרוקאית.

writer
דנה נמדר תאריך פרסום: 05/01/2020

את וילה אלסוס בוטיק שבישוב הצפוני שתולה, הקים דורון לפני כשנתיים מתוך האהבה אל הטבע ועולם האירוח, את הוילה עיצב אייל לוגסי, אדריכל בוגר בצלאל, שהקווים שהנחו אותו בעיצוב הם ההתאמה לסביבה, החיבור אל הטבע ואל הסגנון הים תיכוני שמאפיין את האיזור.

החיבור אל הטבע. בתמונה: וילה אלסוס. צילום: ארנולד בר

 הוילה מתפרסת על שטח עצום של  2 דונם, עם חצר מרווחת הכוללת פינות ישיבה, ערסלי פינוק ושולחן פינג פונג מקצועי לשעות הפנאי. בוילה 6 חדרים ושפע של פרטיות.

וילה מפוארת וגדולה: וילה אלסוס. צילום: ארנולד בר

שלושה מפלסי אירוח פרטיים

הוילה עטופה בחלונות ענקים הפונים אל הנוף ועטופים בפרופיל בלגי. בוילה שלושה מפלסי מגורים - המפלס המרכזי בו ממוקמות 2 סוויטות מרווחות הכוללות מקלחת ושירותים וחדר שינה נוסף המתאים לזוג או לילדים. בכל אחד מהחדרים מסך LCD עם ערוצי לווין, מצעי כותנה לבנים וריחניים וכמובן מגבות מפנקות. עוד בקומה המרכזית סלון ישיבה מרווח, מטבחון מאובזר הכולל מקרר, כיריים ומכונת קפה ופינת אוכל מול החלון הפונה אל הנוף.

בקומת הביניים סוויטה עם 2 חדרי שינה ויציאה אל מרפסת פרטית ממנה נשקף הנוף המרהיב של הגליל. בסוויטה מטבחון צמוד ומאובזר.

בקומה העליונה, סוויטה נוספת המתאימה לזוג או למשפחה, גם לסוויטה זו מטבחון פרטי ומאובזר ויציאה אל מרפסת עם פינת ישיבה אל הבריכה והנוף.

הסוויטות המפוארות של וילה אלסוס. צילום: ארנולד בר

קולינריה וחווית אירוח מושלמת

בקומה המרכזית של הוילה דורון בנה לאחרונה מטבח עצום בו תוכלו להגשים כל חלום קולינרי שתירצו. יש כאן הכל: כיריים, תנור, מקרר, מקפיא, כלי בישול וכלי הגשה מקסימים, שולחן אוכל מעץ טבעי המתאים בקלות ל 20 סועדים ואפילו ליותר. בחצר המטבח טאבון אבן בו תוכלו להכין שפע מטעמים ולאפות מה שבא לכם... תבואו ערוכים, זה ישתלם לכם.

חווית אירוח מושלמת בוילה אלסוס. צילום: ארנולד בר

בריכה שחיה בכל עונות השנה

גולת הכותרת של המקום היא הבריכה. היא גדולה, בנויה פסיפס כחול, מסביבה מיטות רביצה ושיזוף וג'קוזי עצום בגודלו שיתאים לכם האורחים.

הבריכה מקורה ומחוממת גם בימי החורף וטמפ' המים מגיעה לגובה של 32 מעלות כך שאין לכם סיכוי לבלות במקום אחר.

 הבריכה והג'קוזי של וילה אלסוס. צילום: ארנולד בר

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים