וילות באילת

אם אתם רוצים לבלות את הקיץ בסטייל בעיר הלוהטת של ישראל הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להשכיר וילה גדולה ומאובזרת שיכולה להכיל את כל המשפחה והחברים שאיתם אתם נוסעים. היתרון של הוילה, מעבר למחיר המשתלם שתשלמו בסופו של דבר ללינה של אדם ללילה, הוא גם הנוחות- אין צורך לפזר את הילדים בחדרים נפרדים, להתעסק בדלתות מעבר, לנסות לפענח תמחורים של מלונות, לקום ממש מוקדם לארוחת בוקר ולהצטופף עם כל עם ישראל בבריכות משותפות במלונות.

writer
אליסה גיטניק תאריך פרסום: 08/06/2021

אילת

וילות להשכרה באילת יש לא מעט, אבל חשוב להקפיד לבחור וילה שתתאים בצורה מדוייקת לצרכים שלכם, שיהיו בוילה מספר חדרים שיכיל את כל האורחים בצורה מושלמת (מה שיחסוך ריבים מיותרים ופרצופים), בריכה וחצר שיכולה להעסיק את הילדים בשעות שפשוט בא לכם לנוח (ניתן למנות מבוגר אחראי אחד בתורנות להשגחה) ומטבח מאובזר שיאפשר לכם להכין ארוחות עשירות ולא לגרור את כל החבורה למסעדות ולצאת עם הוצאות מופרזות על האכלה בסיסית.

 

עוד בונוס שחייבים לקחת בחשבון כאשר משכירים וילה באילת, בין אם יוצאים עם משפחה או עם קבוצה של חברים שלכולם יש ילדים, הוא שתוכלו לעשות תורנות בייביסיטר בין המבוגרים או בין הסבתות, ולצאת לשופינג או לדרינק לילי באחד מהברים השוקקים של אילת בידיעה שהילדים בטוחים ובידיים טובות. 

 

אם אתם נטולי ילדים, או שמצאתם סידור ואתם רוצים לנסוע לאילת רק עם חברים טובים לכמה ימים של חופש, שמש ושופינג ללא מע"מ- וילה באילת יכולה להיות פתרון מושלם גם עבורכם. בעלי הוילות באילת בהחלט לוקחים אתכם בחשבון, וישנן מספר לא מבוטל של וילות שמתוכננות בדיוק לסוג זה של חופשה- הוילות מעוצבות ומאובזרות לקבוצות של חברים שרוצים לחגוג אירוע, מסיבת רווקים או סתם לחגוג את הקיץ. 

 

אז אם עוד לא השתכנעתם, הנה לפניכם 6 המלצות ל6 וילות באילת, אם אתם רואים את עצמכם לוגמים כוס יין קריר על שפת בריכה באילת באוגוסט, כדאי מאוד לא להתמהמה ולשריין וילה עם בריכה לקיץ או לחגי תשרי כבר עכשיו... אל תגידו אחר כך לא ידענו, לא שמענו. 

 

וילה וילאליס

וילה וילאליס ממוקמת במרכז העיר אילת, קרוב להכול. הדבר הראשון שצריך לציין בנוגע לוילה וילאליס הוא מרפסת השמש הענקית וההיקפית עם דק איכותי בה תוכלו לצפות ביום הופך ללילה ובלילה הופך ליום בצבעים מרהיבים שרק הטבע יכול לספק. חוץ מצבעי השמיים, הים וההרים במרפסת יש גם: בריכה פרטית, פינת מנגל מושקעת בטירוף, שולחן אוכל, פינג פונג, מיטות שיזוף ופינות ישיבה. 

בתוך הוילה תהנו מחדרי שינה מאובזרים בסטנד גבוה, ל3 מתוך ארבעת חדרי הישנה ישנו חדרה רחצה צמוד ועוד חדר רחצה נפרד בוילה. סלון רחב ידיים ומעוצב בסגנון מודרני עם הרבה נגיעות של עץ טבעי וצבעי אדמה רכים שיבואו לכם טוב בעין, טלוויזיה עם כל הערוצים ונטפליקס, מטבח מאובזר במלואו ממש כמו בבית וחנייה פרטית לאורחי הוילה. 

בונוס: הביקורות ברחבי הרשת מהללות את ג'ואי המארח שדואג, זמין, חברותי, נעים ופותר כל בעיה במהירות ובחיוך. 

מספר חדרי שינה: 4

מספר נופשים מקסימלי: 12

טלפון: 053-7932951

 וילה וילאליס, אילת

חוויה על המים

מתי פעם אחרונה יצאתם לחופשה על המים? חופשה באילת באווירה סופר ייחודית וחוויתית על יאכטה ששוכנת במרינה באילת. הוילה המיוחדת הזאת סוויטת הורים שמיועדת לזוג + 2, 2 חדרי שינה זוגיים ועוד 2 חדרים שינה משפחתיים שיכולים להכיל זוג ו2 ילדים. מעבר לחדרי השינה באזור החיצוני של הוילה על המים, המחולק ל2 מפלסים תוכלו להנות מבריכה מטריפה בחרטום הספינה, בקומה מעל- פינות ישיבה ומיטות שיזוף ומתחתיכם- הים הצלול של אילת, עם דגים ולפעמים אפילו דולפינים שקופצים לבקר!

עוד בחוויה על המים: אזור שלם שמיועד לאירוח ואכילה- סלון מרווח עם 2 ספות נפתחות וטלוויזיה עם כל הערוצים, פינת אוכל ופינת בר ישיבה שמתאימה למספר רב של סועדים ומטבח מאובזר במלואו בו תוכלו לבשל ארוחות טעימות ומרגשות לכל החברים והמשפחה. 

בונוס: בתיאום מראש עם המארח ניתן לצאת להפלגות בים. 

מספר חדרי שינה: 5

מספר נופשים מקסימלי: 14

טלפון: 053-4250528

חוויה על המים, אילת 

וילה גרדניה

וילה סופר מפנקת עם וייבים של בית מלון חמישה כוכבים. וילה ענקית עם 7 חדרי שינה ו6 חדרי רחצה מצויידים במגבות, הוילה יכולה להכיל עד 18 נופשים וללא ספק תגרום לכם להרגיש על הגל האילתי אבל בגבוה. אחד מהחדרים בוילה בעל כניסה פרטית (ומן הסתם חדר רחצה פרטי) כך שאם אתם מגיעים לנופש משפחתי וקיים זוג ללא ילדים אפשר בכיף לפרגן לו בחדר פרטי פרטי. מעבר לכך וילה גרדניה כוללת מטבח רחב ידיים מאובזר בכל מה שצריך כדי להכין ארוחות ממש כמו בבית ואפילו מעבר.

בחצר נמצאת בריכה צוננת בעיצוב ייחודי, ג'קוזי ספא זרמים, מיטות שיזוף ומטבח חוץ מאובזר בכיור, עמדת גריל גז ושולחן אוכל לחגיגת ברביקיו מהסרטים. 

בוילה יש גם חצר פנימית מטופחת עם עצי פרי ובריכת דגים, חדר כביסה ופינת עבודה עם מסך מחשב. 

בונוס: אקס בוקס עם קונסולת משחקים.  

מספר חדרי שינה: 7

מספר נופשים מקסימלי: 18

טלפון: 053-9429231

 וילה גרנדיה, אילת

וילה דובדבן

וילה באווירה אילתית אמיתית, בעלת שלושה מפלסים, 4 חדרי שינה ושלושה חדרי רחצה. שניים מחדרי השינה הינם סוויטות מרווחות עם ספות נפתחות ללינת ילדים, ג'קוזי וחדר ארונות. בוילה,מן הסתם קיים מטבח ביתי מאובזר עד הפרט האחרון עם מכונת קרח שתשרת אתכם בצורה מושלמת לדרינקים צוננים על שפת הבריכה. בקומה השלישית של הוילה יש מרפסת עם נוף לים האילתי האהוב.

בחצר הוילה: בריכה גדולה ומרעננת, ג'קוזי זרמים ענק שמתאים ל10 אנשים, פינות ישיבה, נרגילה, פינג פונג וסנוקר, שולחן כדורגל ועמדת מנגל גז עם מקרר ומקפיא חוץ. בנוסף לבריכה קיימת גם בריכה עגולה ורדודה לילדים ולקטנטנים, בקיצור- כל מה שצריך לחופשה מושלמת באילת עם כל המשפחה. בוילה ניתן לקיים גם אירועים עד 50 איש לקיום אירוע ולקבלת הצעת מחיר מיוחדת יש ליצור קשר עם עם בעלי הוילה במספר המופיע. 

 

בונוס: בריכה רדודה לקטנטנים

מספר חדרי שינה: 4

מספר נופשים מקסימלי ללינה: 15

טלפון: 053-4250763

וילה דובדבן, אילת 

וילה אמדר

וילה אמדר באילת לחופשה משפחתית מושלמת בעיר הנופש האהובה של ישראל. הוילה מעוצבת בסגנון ייחודי עם חלונות ענקיים שמגיעים עם התקרה ומקיפים את כל שטח הווילה ומאפשרים יציאה לבריכה. הסגנון העיצובי נותן הרגשה של חופש אמיתי ופתוח. בוילה בריכת שחיה תחת כיפת השמיים, הבריכה מגודרת לבטיחות הילדים. בחצר שולחן פינג פונגפינת ישיבה, מיטות שיזוף ומנגל פחמים. 

בתוך הוילה מטבח מאובזר ופינת אוכל, סלון עם טלוויזיה וכבלים וחדר משחקים כמו שרואים בסרטים עם סנוקר, הוקי אוויר ומקרר. הווילה במיקום מעולה במרחק קצר מחוף הים. 

בונוס: חדר משחקים עם סנוקר והוקי אוויר. 

מספר חדרי שינה: 7

מספר נופשים מקסימלי ללינה: 16

טלפון: 053-4250815

 

 וילהמ אמדר, אילת

אחוזת ג'ורדן

אחוזת ג'ורדן היא וילה שבאמת משאירה רושם חבל על הזמן. הוילה היא וילת יוקרה בעיצוב נקי בצבעי לבן ושמנת. בכניסה לוילה יקבל את פניכם סלון רחב ידיים עם ריהוט יוקרה, הוילה כוללת 7 חדרי שינה ו5 חדרי רחצה, סלון ענק עם טלוויזיה ומטבח מאובזר מא'-ת'.  במרפסת תוכלו להנות מג'קוזי ספא גדול ומפנק מול הנוף הפתוח.

גולת הכותרת של אחוזת ג'ורדן הוא מתחם הבריכה שישאיר אתכם עם פה פעור. בעלי הוילה ללא ספק השקיעו הרבה מחשבה ותשומת לב לבניית בריכה סופר מפנקת ומיוחדת, הבריכה משתרעת על פני כל שטח החוץ, בבריכה מפל מים מרענן וגשר באמצע ליצירת תפאורה חלומית לחופשה מהסרטים באילת, מתחם הבריכה מצוייד גם בתאורת לילה אווירתית ככה שרוב הסיכויים שבכלל לא תרצו לזוז מהווילה.  סביב הבריכה ריהוט גן, שולחן פינג פונג וסנוקר, עמדת מנגל ומיטות שיזוף. 

בונוס: חדר קריוקי ובריכת מפל מים עם גשר מעבר. 

מספר חדרי שינה: 7

מספר נופשים מקסימלי ללינה: 16

טלפון: 053-8095026

 אחוזת ג'ורדן, אילת

 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים