להתאהב בכל חופשה מחדש

ליהנות בנופש זוגי ואינטימי עטוף ברומנטיקה מרגשת במקומות אירוח מוקפדים ומאובזרים.

writer
מערכת האתר תאריך פרסום: 14/02/2024

אם אתם שניים, אין שמח יותר מלחגוג את הזוגיות שלכם בחופשה זוגית רומנטית. וודאי שאין רומנטי יותר מלצאת יחדיו לנופש ביום האהבה. 

להינתק לרגע מתלאות היום, מהשגרה השוחקת, מהמירוץ ולהיזכר למה התאהבתם, למה אתם בוחרים כל יום מחדש להיות ביחד. 

כל כך פשוט הרי להישאב אל מטלות היום יום, לנחות בסוף היום על הספה מותשים עם הנייד ביד והחדשות ברקע ולשכוח את מה שחשוב באמת. את אחת מהסיבות המשמעותיות ביותר לחיים. הזוגיות שלכם. האהבה. האדם שישאר אתכם גם כאשר הילדים כבר יעזבו. 

זוגיות ארוכה מחויבת בעבודה קשה, אבל היא לא חייבת להיות מפרכת. זו דווקא יכולה להיות משימה מענגת במיוחד, אם תבחרו לרכוש זה לזו מתנות, לצאת למסעדות או לאטרקציות זוגיות משמחות. 

והאהבה, אתם יודעים, יכולה להיות משמחת במיוחד אם תבחרו לטפח אותה בצימר רומנטי, מפנק וייחודי לזוגות. 

אז אם השנה בא לכם להשקיע יותר מהרגיל, הנה לכם כמה הצעות שייגרמו לבן או בת הזוג שלכם לקום מהספה, לשמוט את הנייד ולהרעיף עליכם אהבה. 

 

אירוח ביער אשתאול 

2 סוויטות מרהיבות לחופשה זוגית אל מול נופי ירושלים, בכל סוויטה ג'קוזי מפנק, מטבחון מעוצב ומאובזר, מרפסת פרטית שמשקיפה לנוף קסום, בריכה מחוממת לחורף, פינת מנגל, פינות ישיבה מרווחות ועוד.

לפרטים נוספים: 053-9367018

 אירוח ביער אשתאול

קורל סוויטות בוטיק 

3 סוויטות מפוארות, מרווחות ומאובזרות בכל טוב אשר נמצאות באילת, כוללות עד 2 חדרי שינה, מתחם חוץ מפנק עם בריכה פרטית מחוממת, מיטות שיזוף, ג'קוזי, עמדת מנגל ועוד

לפרטים נוספים: 053-4679008

קורל סוויטות בוטיק 

סוויטות פלינה

מתחם הסוויטות "סוויטות פלינה" מזמין אתכם לשבור שגרה ליהנות מנופש בלתי נשכח ב-2 סוויטות יוקרתיות במרכז הארץ עם מתחם חוץ פרטי הכולל בריכה, עמדת מנגל מאובזרת, ערסלים ועוד.  

לפרטים נוספים: 053-5955954

 סוויטות פלינה

בר סוויט עין גדי

אירוח רומנטי לזוגות בסוויטות בעיצוב מודרני עדין. בכל סוויטה מיטה זוגית מפנקת, טלוויזיה חכמה, מטבח מאובזר עם מכונת קפה. בקרבת הסוויטות תיהנו מבריכה צלולה ומתחם ספא מושקע.

לפרטים נוספים: 053-4250136

בר סוויט עין גדי 

מלון ורה – The Vera Hotel

חופשה זוגית במלון בוטיק במרכז תל אביב, מגוון חדרי שינה זוגיים, חדר יינות בוטיק חופשי, טיפולי ספא מפנקים, מרפסת גג עם נוף לעיר, תאורה רומנטית ועוד.

לפרטים נוספים: 053-4270434

 מלון ורה

מערות חצר המלכות

מתחם צימרים יחיד במינו באזור הכנרת המתפאר ב 6 סוויטות אבן משגעות ביופיין עם פינות ישיבה מהממות, בריכה גדולה, שולחן פינג פונג, חדרים מאובזרים ומעוצבים בכל טוב ועוד שלל פינוקים שישדרגו לכם את החופשה.

לפרטים נוספים: 055-4315223

 מערות חצר המלכות

סוויטות סיילו בכנרת

מתחם נופש לאירוח זוגות בסוויטות מפוארות עם ג'קוזי ומרפסת פרטיים, בריכה מחוממת במתחם, טרקלין, נוף הרים מדהים ועוד.

לפרטים נוספים: 053-9428802

סוויטות סיילו בכנרת 

פנינה במדבר

בקתות עץ רומנטיות המתאימות לזוגות המעוניינים בנופש רומנטי באווירה כפרית מלאה באהבה. אתם מוזמנים למתחם מרווח ומפנק הכולל ספא לשירות האורחים ושלל פינוקים נוספים.

לפרטים נוספים: 053-9369464

 פנינה במדבר

אולי יעניין אתכם גם

מדורים