פסטיבל הכליזמרים 2023

מהו פסטיבל הכליזמרים, מתי יערך והיכן? כל הפרטים כאן.

writer
ליאור יצחק תאריך פרסום: 21/06/2023

ממש כמו להתנגש בקורקינט חשמלי בתל אביב, גם פסטיבל הכליזמרים הפך כבר מזמן למסורת קבועה בישראל. שנה אחר שנה, הפסטיבל הבינלאומי הזה ממשיך לרתק את הקהל במורשתו העשירה וההפתעות הצפויות לחובבי המוזיקה היהודית. הפסטיבל חוזר לצפת ומציג את מיטב מוזיקת הכליזמרים. 

 

הפסטיבל, שנערך ברחובות צפת, נחגג כאחד האירועים המוזיקליים המפוארים והמרגשים של השנה. ניגוני הנשמה של המוזיקה היהודית מהדהדים ברחבי העיר, ומושכים אליהם קהל מגוון בכל גיל. הפסטיבל מתהדר באווירה ייחודית שאין דומה לה בשום מקום אחר בעולם. 

טוב אולי חוץ מהמונדיאל. אבל מיד אחרי המונדיאל – הכלייזמרים. 

 

במהלך שלושה ימים, עולות לבמות הפזורות בסמטאותיה המקסימות של צפת העתיקה, למעלה מ-90 להקות והרכבים מהארץ ומחו"ל. התוכנית התוססת כוללת מגוון קונצרטים המציגים את הכישרון והתשוקה העצומים של המבצעים. ממנגינות כליזמרים מסורתיות ועד לפרשנויות עכשוויות, הפסטיבל מציע מסע מוזיקלי מענג להנאת כולם. לרוב האירועים הכניסה חופשית, המאפשרת לכולם להשתתף בחגיגות.

 

הפסטיבל השנה יערך בצפת ביום שלישי, 22 באוגוסט, 2023 - יום חמישי, 24 באוגוסט, 2023.

מה שאומר שיהיה לוהט. תרתי משמע.  

 

ככל שימי הפסטיבל מתקרבים, הביקוש למקומות לינה גדל בצורה אקספוננציאלית. מומלץ לבדוק מראש מחירים, להזמין חדרים, ולבדוק מה זה אקספוננציאלית.

 

היתרון בפסטיבל בצפת, הוא שאפשר כמובן ליהנות מהעיר עצמה. צפת היא עיר שמצטיינת באווירה רומנטית ויהודית. עם בתי כנסת עתיקים, אתרים היסטוריים, רחובות צרים שקשה כבר למצוא בימינו ומראה ציורי מעורר השראה, תוכלו להרגיש כאילו חזרתם אחורה בזמן לתקופה יהודית עתיקה.

 

 

מתקשים למצוא מקומות לינה כי השפע ברשת עושה לכם חרדה? אל חשש - מצאנו עבורכם. 

הנה כמה מקומות לינה מומלצים בקרבת הפסטיבל:

 

מלון בוטיק מים חיים

6 חדרי אירוח נעימים ללינה של עד 20 איש + מתחם חוץ הכולל פינות ישיבה מול הנוף,  החדרים כוללים בין היתר מיטה זוגית, טלוויזיה בכבלים, פינת ישיבה, מטבחון עם מיניבר, פינת קפה ומכונת אספרסו עם קפסולות וחדר רחצה.

לפרטים: 053-8007282

 מלון בוטיק מים חיים

נסיכה בעתיקה

צימר בעל קומות שתי קומות וג'קוזי פרטי, נמצא במיקום אטרקטיבי ובמרחק הליכה קצרצר מציון הארי הקדוש, מהשדרה המרכזית, סמטאות ופינות קסומות וציוריות.

לפרטים: 053-6260311

 נסיכה בעתיקה

החושן בעתיקה

7 סוויטות מאובזרות ומעוצבות בסגנון עתיק וייחודי עם חצר בה תוכלו ליהנות מג'קוזי ספא מקורה וגדול, לבשל ארוחות מעולות בגריל גז ועוד!

לפרטים: 053-4867324

 החושן בעתיקה

קונפיטה וילה בעתיקה

וילה מרשימת מראה באווירה גלילית שכנראה לא תמצאו בהרבה מקומות בארץ, מתאימה לאירוח משפחות וקבוצות עד 16 איש ולחגיגת אירועים עד 25 איש. המתחם מרווח וכולל 4 חדרי שינה עם חדר רחצה פרטי, בריכה גדולה ומגודרת המחוממת בחורף ועוד. 

לפרטים: 053-4504517

 קונפיטה וילה בעתיקה

אחוזת לידר

וילה מרשימה עם 3 מפלסים, 6 חדרי שינה ועד 28 איש לאירוח, צופה לנוף הכנרת המדהימה עם בריכה מחוממת, 5 חדרי רחצה, פינג פונג כדורסל בחצר ועוג מתקנים לילדים.

לפרטים: 053-7627133

 אחוזת לידר

אצולת נתנאל

מתחם חלומי ביותר הכולל 7 צימרים מוקפדים לאירוח זוגות, משפחות וקבוצות ובו תהנו ממגוון פינוקים כמו בריכה מחוממת ומקורה, ג'קוזי ספא, שולחנות פינג פונג וסנוקר, עמדת ברביקיו, טאבון, ומקום לאירוח עד 44 איש.

לפרטים: 053-9417008

 אצולת נתנאל

וילה תצפית לכנרת

וילה עם 3 חדרי שינה + יחידה פרטית נוספת הכוללת חדר שינה, מקלחת ושירותים, מטבח, פינת אוכל, סלון עם ארבע ספות נפתחות זוגיות, 3 חדרי רחצה, בריכה גדולה הצופה לנוף הכנרת מקצה לקצה, מרפסת פתוחה עם שולחן פינג פונג, פינת BBQ, קליניקה מקצועית לטיפולי פנים ועוד.

לפרטים: 053-4229035

 וילה תצפית לכנרת


אולי יעניין אתכם גם

מדורים