רומנטיקה אחרת, ט"ו באב הגיע

ט"ו באב הגיע ואיתו ההזדמנות לבלות עם האדם האהוב עלינו ערב רומנטי. אז מה בדרך כלל אנחנו עושים? הולכים למסעדה, מביאים פרחים או מתנה. השנה לא חייבים לעשות את מה שבדרך כלל עושים, אפשר לצאת מהשגרה ולהעניק לאהוב שלנו בילוי מיוחד באווירה רומנטית. לכבוד ט"ו באב מתחרים על ליבנו מספר מקומות שרוצים להעניק לנו ערב רומנטי ייחודי. תנו לנו להמליץ לכם על בילויים שיהיו לחוויה זוגית בלתי נשכחת.

writer
גילי סופר תאריך פרסום: 26/07/2009

שוק לילי של מיסטיקה ורוחניות בסוכה בכפר אז"ר

למי מאיתנו שהיה בתאילנד ודאי זוכר את שווקי הלילה הצבעוניים עם הדוכנים האינסופים שמתפתלים לתוך הסמטאות הקטנות. בהשראת האווירה הרומנטית הזו, החליטו במשתלת הסוכה בכפר אז"ר לערוך שוק לילי בסימן אהבה לכבוד ט"ו באב. השוק יערך בתאריך 4.8.09 בשעות אחר הצהרים והערב ובדוכנים השונים ימכרו זרי פרחים, סידורים מיוחדים, צמחי אהבה, צמחי אושר, לאקי במבוק ואביזרי נוף. עם רדת החשיכה, תואר המשתלה באור נרות והאורחים יוכלו לטייל בינות הבריכות הנוי והפסלים ואולי גם לנוח על הספסלים. גולת הכותרת בערב היא שיתופם של מגידי עתידות, קוראות בכף היד, קוראות בקלפי טארוט, מתקשרים, אסטרולוגיים וממפים את צבעי ההילה בעזרת מחשב. בנוסף, תתקיים סדנת "שוזרים לאוהבים" שבה אפשר ללמוד כיצד אפשר לשזור זר רומנטי. זוהי הזדמנות מצוינת לבילוי רומנטי קצת שונה. הכניסה חופשית ובאירוע יחולקו ללא תשלום קפה, גבינות ממחלבות בוטיק, שתייה קלה ויינות של יקבי בנימינה. לפרטים נוספים:
 03-5347239


מפגש עם מאיר שלו וסיור בעקבות האהבה בנאות קדומים

לכבוד ט"ו באב, בערב שלפני, מתארח מאיר שלו בשמורת הטבע נאות קדומים, שליד העיר מודיעין, למפגש מיוחד בנושא ספרו "ראשית" המתאר את המאורעות הראשונים בתנ"ך, כמו: האהבה הראשונה, הנשיקה הראשונה, הבכי הראשון, וכדו'. לפני המפגש, בשעה 19:30, יתקיים סיור בנאות קדומים בנושא "טעם האהבה מהו?"- על סיפורי אהבים טעמים וניחוחות. הארוע יתקיים ב-3 לאוגוסט בשעה 21:00 והסיור מתחיל בשעה 19:30. מחיר השתתפות הוא 55 ₪. לפרטים נוספים: 08-9770787


סיור בנווה צדק. צילום: בית דניאל

סיור לילי בעקבות האוהבים והאוהבות

אם קירות הבתים בנוה צדק יכלו לדבר, הם היו מספרים סיפורי אהבה של ראשי היישוב העברי. במוצאי שבת, 1.8.09, בשעה 20:00 הקירות ידברו. מרחבת סוזן דלל יצא סיור בהדרכתה של אביטל נוסינוב ובחסות בית דניאל. הסיור יעבור בתוך סמטאותיה הציוריות של שכונת נווה צדק ויכלול סיפורי אהבה מרגשים ומרתקים של דמויות מפורסמות וגם נשכחות. הסיור עולה 50 ש"ח ומספר המשתתפים מוגבל. להזמנת מקומות:
03-6827700 שלוחה 5

יום האהבה הוא לא רק שוקולד ופרחים הוא גם לתת תשומת לב לאדם המיוחד בחיינו. למה לא להשקיע ולצאת אל צימרים רומנטיים לבילוי מיוחד שמעניק חוויה רומנטית ייחודית.הבן זוג ייהנה וגם יעריך את זה.

אולי יעניין אתכם גם

מדורים