אירוח מנצח:שילוב של יוקרה עם נוחות

שתי סוויטות מעוצבות באלגנטיות מהולה בנוחות ופשטות, מראה נקי ונעים ואיבזור ברמה גבוהה. כל אלה בסוויטות היוקרה של אביבה בכפר ורדים שבגליל המערבי.

writer
טל גולדמן צילום:סשה אלכוב תאריך פרסום: 23/11/2011

איפה אנחנו ומאיפה מתחילים

כפר ורדים הוקם בסוף שנות ה- 70 על פי חזונו ותכנונו של התעשיין סטף ורטהיימר שקיבל את הקרקע עליה שוכן היישוב ממנהל מקרקעי ישראל. סטף ורטהיימר תכנן והקים את היישוב מתוך כוונה ליצור ישוב איכותי עם מערכות חינוך ותרבות מפותחות ואטרקטיביות שימשוך קבוצות אוכלוסיה חזקות ממרכז הארץ לעבר הגליל והצפון.
שמו של היישוב "כפר ורדים" נבחר לאחר שהוסכם לקרוא ליישוב ולרחובותיו על שם פרחים, עצים, נחלים והרים בסביבתם הוא שוכן.
התכנון המקדים וההשקעה הרבה ביישוב ובהקמתו בהחלט ניכרים לעין. הישוב הינו פינת חמד פסטורלית המוקפת בנוף עוצר נשימה של הגליל ומהווה מקום מושלם להימלט אליו משגרת חיי העיר השוחקת לטובת פסק זמן של שלווה באווירה כפרית.

שקט, כאן ישנים

הסוויטות של וילה אביבה ממוקמות על אחת הפסגות הגבוהות ביישוב, דבר המעצים את תחושת השקט והשלווה השוררת במקום.
בוילה אביבה שני חדרי אירוח והרבה שקט עובדה שתקסים במיוחד זוגות המחפשים חופשה רומנטית ואינטימית ולא מעוניינים להיתקל בהמון רב של אנשים.
בוילה אביבה, סוויטת ספא יפהפייה המשדרת שילוב נעים ומרגיע בין יוקרה, איכות ופינוק. במרפסת הסוויטה ג'קוזי ספא ענק הצופה אל הנוף ההררי שמסביב. בנוסף, תוכלו למצוא ג'קוזי זוגי ומרווח בתוך החדר, הפונה  אף הוא אל הנופים המוריקים של הגליל ביום ואל האורות המנצנצים של היישובים הסמוכים בלילה. בסוויטת הספא פינוקים נוספים שיהפכו את החופשה שלכם למושלמת במיוחד, כגון: מטבחון מאובזר עם פינת קפה, מיקרוגל, מקרר וכלי אוכל, טלוויזיה גדולה עם מסך lcd ומכשיר dvd.
סוויטה נוספת במקום היא הסוויטה הצפונית, הזוכה לאותו נוף עוצר נשימה כמו אחותה השכנה, ואכן גם בה תוכלו למצוא ג'קוזי זוגי מרווח וחמים הפונה לכיוון הנוף, מיטת קינג סייז ענקית עם מזרון איכותי, מערכת קולנוע ביתי, מיזוג אוויר, מטבח מאובזר עם כל הדרוש להכנת ארוחות קלות, וכמובן עיצוב מרגיע ויפהפה שפשוט קורא לכם להתפנק ולשכוח מטרדות היום יום.

 

                            

חבילות רומנטיות של נופש

בוילה אביבה השקיעו וחשבו על כל הפרטים וכל האספקטים הרלוונטיים לחופשה המושלמת. אחד הדברים המיוחדים שניתן למצוא במקום הן חבילות הנופש המיוחדות שמוסיפות טאצ' מיוחד לכל החופשה.
לחבילות הנופש שמות קסומים עם ארומה של שלווה כגון "חלומות" ו"פינוק". חבילות אלה מצביעות על המחשבה הרבה שהושקעה בהפיכת החופשה שלכם למשהו מיוחד. כחלק מהחבילות האלה, המוצעות במחירים אטרקטיביים במיוחד, תוכלו לקבל ארוחת שף שיגיעו אליכם בשעות הבוקר עד לחדר, עיסוי זוגי בסוויטה, ארוחת שף במסעדת גורמה ועוד מבחר פינוקים שמעלים את החופשה בוילה אביבה לרמה אחת מעל.

מה עוד בסביבה 
בקרבת כפר ורדים אטרקציות רבות ומגוונות שיעבירו לכם את הזמן בנעימים, אבל אין ספק שהאטרקציה הכי מיוחדת באזור היא "שביל נורמן" היפהפה. שביל נורמן הקסום מתפתל בין גבעות חורש קטנות ומציע נקודות תצפית לנוף עוצר נשימה ופינות פיקניק יפות ופרחוניות. מעבר לאלמנטים הסטנדרטיים האלו מציע השביל גם בריחה קטנה מהמציאות לעולם האגדות. נורמן, תושב כפר ורדים שעל שמו נקרא השביל, בנה לאורך השביל אתרים קסומים ומוכרים כגון מאורת דב, הבית של מיץ פטל, הבית של שלגיה, עץ הנוסטלגיה ועוד הפתעות רבות ומגוונות. אטרקציה מקסימה שתלהיב את הקטנים והגדולים כאחד. חבל לפספס, בייחוד אם אתם כבר באזור.

כמה עולה התענוג

בוילה אביבה אפשר להזמין חבילת נופש זוגית לשני לילות, החבילה כוללת עיסוי מפנק וארוחת שף וכל זה החל מ 1790 ₪ לזוג.
 

 
 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים