אינדינגב 2012: הפסטיבל שמפריח את הדממה

שלושה ימים של מוזיקה, יצירות מקוריות, אמנים צעירים, עשייה ותקווה למציאות טובה יותר. הפסטיבל הכי אינדי שיש בנופי הנגב הכי יפים.

writer
דנה נמדר תאריך פרסום: 10/10/2012

בחמשוש ארוך בין התאריכים  18-20 באוקטובר במצפה גבולות . זוהי השנה השישית בה מתקיים פסטיבל אינדינגב שמצליח לעורר ולהוביל מהפכה מוזיקלית של ממש בישראל. תוך שמירה על מהותו לקדם ולחזק את מיטב היצירה העצמאית והמקורית של אמנים צעירים שפחות מוכרים לכולנו. הנה תזכורת קצרה מ-2011:

אינדינגב הוא פסטיבל מלא השארה ויצירה המעורר למציאות חדשה של עשייה למען הסובבים והסביבה.  מטרותיו נטועים עמוק ברצון לשינוי ותקווה למציאות מאירה יותר וזוהרת בכל גווניה. הפסטיבל הוא מעין תחנת דלק של כל המבקש לראות שהדרך עודנה מאירה והיעד קרב ובא. על כל משתתפיו, אינדינגב הוא עולם קטן של שליחות חברתית, תרבותית ואנושית, המתגשמת דרך חוויה מוזיקלית עשירה ומרגשת. עולם המבקש להכיל את כל הקולות, הצבעים והדעות, באמונה שישנה תקווה ישראלית חדשה, לקרבה אנושית, חברות ואמת פשוטה.

אווירה משחררת ונינוחה

הפסטיבל יתקיים על רקע הנוף המדברי המרהיב של מצפה גבולות שבנגב ויתארחו בו השנה למעלה מ-70 הופעות של מיטב האמנים ומשפחות האינדי המקומיות, שיתופי פעולה חד פעמיים, סטים חיים ומגוון עצום של התרחשויות אומנותיות ותרבותיות. האירוע מתקיים תודות לתמיכתם של קרן מיראז'-ישראל הפועלת לקידום ופיתוח הנגב ותומכת באירועי ויזמי תרבות רבים באזור, והמועצה האזורית אשכול, אשר תומכת ומלווה את הפסטיבל מיומו הראשון.

 

את מי נראה שם

הבילויים (חוזרים! מופע ראשון מזה 5 שנים), דניאל זמיר, yemen blues, הקולקטיב, נעם רותם, רם אוריון, שלום גד, layerz מארחים את קותי, לייזר לויד, פאניק אנסמבל, רותם אור + עדי אולמנסקי, אוי דיוויז'ן,  malox במופע השקה לאלבום החדש, בלקן במחסן, a1 (הופעה מיוחדת לפסטיבל בהשתתפות מיטב הגרוב המקומי ובין היתר אייל תלמודי, בנו הנדלר ועוד), עמית ארז והסיקרט סי, אלון עדר, לוס כפרוס, טל כהן שלו, the angelcy, אבי עדאקי, שיבת ציון, אסתר ראדה ועוד ועוד... כמו כן, כמיטב המסורת יונהגו ערבי נושא אלקטרוניים עם אורחים משלל לייבלים, ספיישל של raw tapes בתקלוטים וסטים אלקטרוניים חיים.

הכינו כרטיסים מראש

מחיר הכניסה יעלה 200 שקלים במכירה המוקדמת עד ה- 23 בספטמבר, ו-220 שקלים לאחר מכן. המחיר הוא לשלושת ימי הפסטיבל. השנה נוספו מספר מוגבל של כרטיסים ליום חמישי בלבד, במחיר של 90 שקלים. גם הפ

תגיות פסטיבלים

אולי יעניין אתכם גם

מדורים