צימר בלי שולחן סנוקר זה לא צימר

התחרות על ליבם וכיסם של הישראלים המחפשים צימר הביאה את בעלי הבקתות הציוריות לאבזר אותן בעוד ועוד אטרקציות. אחרי שכל הצימרים כבר הצטיידו בג'קוזי תחת כיפת השמיים, מכונת אספרסו ופלזמה (כל כך גדולה עד שגם היא כבר יכולה לפתוח צימר...), הגיע גם תורו של שולחן סנוקר, פריט שכמו נוצר למען צימרים מפנקים – שולחן סנוקר.

writer
מערכת תאריך פרסום: 06/11/2012

התחרות על ליבם וכיסם של הישראלים המחפשים צימר הביאה את בעלי הבקתות הציוריות לאבזר אותן בעוד ועוד אטרקציות. אחרי שכל הצימרים כבר הצטיידו בג'קוזי תחת כיפת השמיים, מכונת אספרסו ופלזמה (כל כך גדולה עד שגם היא כבר יכולה לפתוח צימר...), הגיע גם תורו של שולחן סנוקר, פריט שכמו נוצר למען צימרים מפנקים – שולחן סנוקר גם תורם לכל מרחב בו הוא נמצא חינניות מרעננת וגם מעצים את הנאת האורחים ומעניק להם עוד בילוי צוהל.

וילה ולג'יו
שולחן סנוקר – לכיף מגבש

שולחנות הבד הירוקים והכדורים הצבעוניים פופולאריים במיוחד במתחמי האירוח הגדולים יחסית, אותם צימרים המורכבים ממספר סוויטות וחדרים וכן מרחבים משותפים גדושי אפשרויות ויופי. באופן טבעי, שולחן סנוקר בצימר הוא תמיד איכותי לעילא ולעילא, שכיף לשחק עליו (עד שלפעמים קשה להתנתק ממנו והטיולים באזור שתכננו האורחים נדחים לחופשה הבאה...)


תכונה חיובית אחרת של השולחן הירוק ועליו הכדורים הצבעוניים היא התרומה שלו לגיבוש: בין אם מדובר בכמה זוגות שהגיעו לנופש בצוותא, בין אם מדובר במשפחה מורחבת החוגגת אירוע זה או אחר, ובין אם מדובר באורחים שנקלעו באקראי לאותו מתחם נופש – משחק ביליארד יוצר עד מהרה עניין רב סביבו, גם לאלה המשחקים וגם לאלה המעודדים/מייעצים/מבלבלים את המוח, כך שסביב השולחן הירוק מתפתחות אינטראקציות חברתיות למכביר, רובן ככולן חיוביות כמובן, שהרי גם מי שמפסיד עדיין שומר על חיוך רחב בזכות הפינוקים הרבים האחרים הממתינים לו בצימר.


שולחן סנוקר חדיש בלב חצר מטופחת להפליא וסביבו בריכת שחייה יפהפייה, ג'קוזי זרמים מפנק, עצי תמר מלבבים והמון שקט פסטורלי ואוויר צלול ומרחיב נשימה תוכלו למצוא ב"וילת הנסיכה" אשר על גדות הירדן, סמוך לראש פינה. אם תעפילו מעט במעלה ההר, לכוון צפת, תוכלו ליהנות משולחן סנוקר מקצועי המשקיף אל הכנרת וכן משולחן פוקר כמו בלאס וגאס – ב"וילה סטייל" שביישוב נוף כנרת. "וילה וילג'יו", מתחם נופש יוקרתי אחר בישוב שכולו רוגע ושלווה, מציע אף הוא את השילוב האולטימטיבי של פוקר וסנוקר, כמו גם בריכת זרמים ואווירת פאר והדר, ובסמוך לו שוכנת "וילה פרלה", וגם בה תוכלו לנשום את אוויר הפסגות של הגליל העליון, לשחק את אחד מסוגי הביליארד או הוקי אוויר, להתרווח בסאונה יבשה ובאופן כללי להיזכר עד כמה החיים יפים.

וילה סטייל


בחלק הדרומי של רמת הגולן, מעל מצוק נחל אל מלא ההוד, ניתן ליהנות מאופציית הסנוקר ומאווירת שאנטי ייחודית – ב"חווה של אדם", וכמובן שלא רק בחיק הטבע אפשר לשחק סנוקר אלא גם בצימרים עירוניים: לדוגמה, במלון חדרי נופש זהבה שבאילת, שבו לצד חדרים מהודרים תמצאו כאמור שולחן סנוקר איכותי ובריכה מתוקה.


כל משחקי הביליארד

על שולחן סנוקר מתנהלים כמה וכמה משחקים, שהמשותף לכולם הוא הצורך להחדיר כדורים אל 6 כיסים קטנים שבצידי השולחן, וזאת באמצעות מקלות עץ ארוכים.

וילת הנסיכה - לשחק בסטייל
הסוגים הפופולאריים ביותר הם סנוקר, שחוקיו מעט מורכבים יחסית, ופול אמריקאי – שלו 2 גרסאות שונות, "nine ball", ו- "eight ball" שהוא הגרסה הפופולארית ביותר.

בגרסה זו של ביליארד יש ע

אולי יעניין אתכם גם

מדורים