חופשה ראשפינאית במיטבה

האוויר צלול, הנוף מרהיב והמיקום הכי אטרקטיבי של הגליל. מתחם אירוח שקט וחמים עם בקתות חדישות המותאמות לזוגות רומנטים או משפחות עם ילדים. נופש ראשפינאי במיטבו.

writer
טל גולדמן תאריך פרסום: 18/11/2012

יש המון דברים שאפשר לראות ולהתרשם מהם במהלך הנסיעה צפונה והטיפוס למושבה היפהפייה ראש פינה, אבל הדבר שהכי בולט כשנכנסים למושבה הוא דווקא השקט. השקט הזה שעוטף אתכם מכל עבר מדהים בעוצמתו, והוא נמצא בכל עבר, עד שנדמה כמעט שיש לו נוכחות מוחשית. מעבר לשקט יוצא הדופן הזה תוכלו למצוא את בקתות ראש פינה הממוקמות מול הנוף הפנורמי המרהיב, אותו נוף ושקט שתרצו לקחת אתכם הביתה.


ראש פינה נמצאת בגליל העליון למרגלות הר כנען והעיר צפת, והיא המושבה הראשונה שהוקמה מחוץ לחומות בתקופת העלייה הראשונה, הקמתה של המושבה מלווה בהרבה סיפורים ואגדות והם אלו שתורמים לקסם הייחודי של המקום.

הנוף, האוויר והאווירה (צילום אמנון אוזן)

לישון ברגוע 

במתחם האירוח בקתות ראש פינה 4 בקתות מפנקות ונעימות, כאשר מכל בקתה נשקף נוף בראשית גלילי מרהיב עין. הבקתות מרווחות מאוד ומתאימות לאירוח זוגות או משפחות, כאשר בכל בקתה חדר שינה זוגי ומפנק, ג'קוזי מרווח הפונה לעבר הנוף, מטבחון מאובזר, פינת אוכל, כורסאות עור נוחות, טלוויזיה עם כבלים, וקומת גלריה  עם מיטות ומזרונים שיהיו מושלמים ללינה עבור הילדים ויתחמו את הטריטוריה שלהם לימי החופשה.
לכל בקתה צמודה מרפסת חיצונית ופתוחה ובה פינת ישיבה נוחה אל מול הנוף מרהיב העין שמסביב. הבקתות מוקפות בחצר מטופחת ומוריקה עם פריטי נוי שונים, ערסלים, נדנדות, פינות מנגל והרבה שקט ואוויר צלול שהופכים את כל החוויה למרגיעה הרבה יותר.

בקתות חדישות ומרווחות (צילום סשה אלכוב)

רומנטיקה מול הנוף

יוצאים מהחדר

מיקומה הצפוני והנוח של מתחם בקתות ראש פינה מהווה נקודת פתיחה מושלמת ליציאה למגוון האטרקציות באזור. המיקום קרוב לעיר צפת המרתקת שנמצאת במרחק דקות נסיעה בלבד. צפת היא העיר הגבוהה ביותר בארץ דבר המקנה לה תצפית פנוראמית עוצרת נשימה של 360 מעלות של נוף צפוני, ירוק ויפהפה. בעיר תוכלו למצוא אתרים היסטוריים ייחודיים כגון מוזיאון בית המאירי המתאר את קורות הישוב היהודי בעיר החל מהמאה ה- 19 ועוד. בנוסף האזור שופע באפשרויות לטיולי ג'יפים, שייט קיאקים, רכיבה על סוסים ועוד.

מציצים החוצה , בקתות ראש פינה

מטיילים באזור

האזור שופע מסלולי טיול אותם תוכלו לפקוד כמעט בכל ימות השנה. אגמון החולה  הוא בהחלט אחד המומלצים הממוקם בעמק החולה ומוקף ברכסי הרים ומהווה את אחד מצירי נדידת הציפורים החשובים בעולם. בכל עונה מעונות השנה, תוכלו להגיע לאגמון ולצפות באלפי הציפורים, בבעלי החיים, ובצמחיה יוצאת הדופן. באתר ניתן לסייר באמצעות אופניים, רכבים חשמליים, סיורים מודרכים בעגלה ייחודית ועוד. 
 

כמה עולה 

מחירי הלינה במקום נעים בין 450 ₪ ללילה לזוג באמצע השבוע ועד ל- 750 ₪ בסוף השבוע, כאשר על כל אדם נוסף תצטרכו לשלם 100 ₪. ניתן להוסיף 35 ₪ עבור ארוחת בוקר דשנה וטעימה.

לא משנה אם אתם מחפשים חופשה רגועה וחינוכית מלאה במרכזי מבקרים ומוזיאונים או חופשה אקטיבית מלאה בפעילויות אקסטרים, בבקתות ראש פינה תוכלו למצוא נקודת מוצא מושלמת לכל סוג של הרפתקה שתרצו לחוות. השילוב הקסום בין בקתות העץ החמימות והנעימות, עם העיצוב המפנק, הנוף עוצר הנשימה והשקט שמסביב הופכים את הנופש לחוויה יוצאת דופן שקשה לעזוב.

גלרית שינה לפרטיות הילדים (צילום סשה אלכוב)

 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים