בין מים לשמיים: מרכז נגה

יש מקומות שברגע שמגיעים אליהם כל מה שמתחשק זה לקפוץ לבריכה. מתחם האירוח נגה במושב הקסום מעלה גמלא בצפון הוא אחד מהם. מתחם חווייתי באווירה כפרית עם אופי.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 10/03/2015

מתחם האירוח מרכז נגה הינו מתחם מרווח המציע חוויה של חופשה המשלבת מיקום מושלם עם נוף כפרי, אירוח אישי ושירות מעולה ובריכת שחיה הפעילה כל השנה ומציעה טיפולים ופינוקים ייחודיים.

המקום, הנוף וחוויה

הבריכה המקורה והמחוממת במתחם האירוח נגה היא ללא ספק האטרקציה המרכזית כאן. בריכת שחייה שמחוממת ל-32-34 מעלות השוכנת במבנה עץ בסגנון כפרי, סביב לה פזורות פינות ישיבה והמים כל כך נעימים למגע עד שכל מה שמתחשק זה פשוט להישאר בבריכה ולהתבונן בנוף המהפנט שנשקף מהחלונות. הבריכה היא מוקד העניין בעיקר כי נגה בן ענת שהקימה עם משפחתה את המתחם, היא שחיינית עבר בנבחרת ישראל ומטפלת בכירה ומאמנת בטכניקת ג'הארה® ומטפלת בהידרותרפיה. מי שיגיע למתחם נגה יכול להזמין טיפולי הידרותרפיה לשיקום וטיפול במים או טיפול ג'הארה במים שמסייע להפחתת לחצים מעמוד השדרה ומהמפרקים.

 בריכת בשחייה המקורה כל השנה

ג'קוזי תחת כיפת השמיים

קסם של בקתות

מסתבר כי בריכת השחיה היא רק התירוץ כי לבריכה מצטרפות עוד הנאות רבות מבית היוצר של נגה. במקום מתחם אירוח כפרי ושליו הכולל 5 בקתות עץ משולבות אבן מאובזרות היטב לכל מי שמחפש ליהנות מחופשה ללא טרדות. בבקתות חדר שינה מפנק להפליא פונה לנוף השדות וההרים, ג'קוזי פינתי אף הוא מכניס פנימה את האווירה הפסטורלית, הסלון כולל ספה נעימה, טלוויזיית lcd, מכשיר dvd, יש שולחן אוכל והמטבח מושלם לבישול סעודה איכותית, מצויד  בכיריים, מיקרוגל, מקרר,קומקום חשמלי וכלי אוכל וכמובן, קפה ותה. 

המגיעים בהרכב משפחתי, ישמחו על כך שבבקתות קיימת קומת גלריה האהובה מאוד על ילדים, פשוט מטפסים אליה במדרגות ונהנים מממלכה פרטית. לכל יחידה יש גם מרפסת גדולה בה פינות ישיבה וערסלים, זו הזדמנות להתנדנד ולהתענג תוך כדי תנועה על התפאורה שמזכירה כאן את טוסקנה. בחצר של המתחם יש פינת מנגל מפוארת, בריכת דגיגים וצמחי תבלין שמבשמים את האוויר.

בקתות העץ החמימות במתחם נגה

ממלכת הילדים

ג'קוזי וסאונה לאוהבי השלווה

הפעלות לילדים בבריכה

הייחוד של מרכז נגה הוא בהתאמה שלו לכיסאות גלגלים ולנכים וגם באטרקציות ובפעילויות היזומות שמארגנים במתחם לילדים ולמשפחות בתשלום סמלי. "אחר הצהריים של כיף" קוראים לזה כאן, מדובר ביוזמה מבורכת למשפחות עם ילדים כשצוות המקום מארגן כל אחר הצהריים תחרויות ואתגרים מלהיבים בבריכה, פאזל במים, ריקודים בבריכה, חפש את המטמון ברחבי המושב ועוד שלל תכנים יצירתיים שמעניקים למבוגרים את השלווה הנחשקת ולילדים את האקשן המבוקש. חברות וארגונים יקבלו גם הם מענה בבקתת הרוגע במקום, שמצוידת במסך, וידאו, לוח מחיק וניתן לשנות את העיצוב שלה בהתאם לאופי הפעילות.

אגב, מי שמחפש פינוקים, בוודאי ישמח על האפשרות ליהנות ממגוון טיפולי גוף בחדר טיפולים נפרד. 

מגוון טיפולי בריכה מפנקים וטיפוליים

אולי יעניין אתכם גם

מדורים