נופי הבשן: להתענג בגליל העליון

האביב זה הזמן לפגוש בגליל העליון, הפריחה בשיאה, הזרימה בנחלים משגעת, האוויר צלול והקצב נינוח. אם אתם מעוניינים לנפוש במרכז העניינים, קרוב לכל האטרקציות, בנקודה ירוקה ומפנקת, נופי הבשן הוא אתר הנופש האידיאלי בשבילכם.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 24/03/2014

לנפוש בסגנון שלכם

נופי הבשן הוא מתחם ירוק ופסטורלי השוכן בקיבוץ להבות הבשן בעמק החולה, אחרי הגשמים תדלגו כאן מעל לנחל שנוצר ממימי החרמון שנמסו, ובקיץ תשתכשכו בבריכה מודרנית חדשה. 

כשמגיעים לכאן, התחושה היא כמו חו"ל - בקתות וסוויטות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ארוחת בוקר עשירה ומגוונת ואפילו מזנון אחר הצהריים, ספא, בריכת שחייה, והכל במרחק נגיעה מהחדר.

גיוון זה שם המשחק של אתר האירוח הגדול הזה, שמציע כ-28 יחידות בסגנונות אירוח שונים, כך שכל משפחה או זוג יוכלו לבחור את חווית הנופש המתאימה לו ביותר.

מתחם ירוק ומטופח המציע מגוון סוגי אירוח

בקתות, סוויטות ווילות: לבחור את החוויה

בקתות העץ המפוארות של נופי הבשן מעוצבות כחלל סטודיו בגודל 50 מ"ר, מעוצב בקפידה ובניקיון מופתי תוך דגש על הפרטים הקטנים ביותר. מיטה זוגית גדולה בעלת מזרן אורטופדי עטופה במצעי סאטן רכים, לצידה ג'קוזי מרווח ומזמין, חדר שינה נוסף כולל שתי מיטות למשפחה עם ילדים. 

בקתות העץ המרווחות ומתאימות למשפחות

הבקתות מאובזרות היטב, בין אם זה מסך טלוויזיה שטוח גדול, מערכת קולנוע ביתית או מטבח מצויד בכיריים, קומקום חשמלי ועוד, חדר הרחצה מבריק וגולת הכותרת היא המרפסת הגדולה שטובלת בירוק ובה שולחן וכיסאות לאתנחתא מושלמת.

מרפסת פרטית בבקתות העץ

הסוויטות המשפחתיות של נופי הבשן מציעות אירוח חמים ונעים בחלל מרווח שופע גווני אדמה מרגיעים, מיטה זוגית גדולה ניצבת במרכז החדר, ג'קוזי רחב ידיים, מסך lcd עם ערוצי לוויין, מטבח מצויד, חדר רחצה אסתטי וחדר שינה נוסף לילדים הכולל שתי מיטות יחיד ומיטה נפתחת, ואפילו טלוויזיה עם ערוצי לווין. היציאה מהסוויטות היא אל מרפסת עץ מקורה מוקפת מרבדי דשא מטופחים להפליא. 

סוויטות מרווחות במיוחד

 

וסביב מרחבים ירוקים

חברים או משפחות שמעוניינים לנפוש יחדיו בנופי הבשן, ימצאו את מבוקשם בדמותן של וילות גדולות הכוללות שני חדרי שינה מרווחים, שכל אחד מהם מציע מיטה זוגית, מערכת ישיבה סלונית מפנקת, חדר רחצה, מטבח תחת קורת גג אחת עם הפרדה מלאה בין שני החדרים. 

לוילה יש גם ג'קוזי חיצוני הניצב במרפסת מקורה, פינת ישיבה משותפת בחצר, פינת ברביקיו – חגיגה לשני זוגות או למשפחה עם ילדים שמעוניינים לנפוש ביחד אך ליהנות מהפרטיות.

וילת אירוח המתאימה למשפחה גדולה או כמה זוגות

במתחם יש גם סוויטות זוגיות קטנות יותר בגודל (25 מ"ר) אך מפנקות להפליא – עיצוב קלאסי ואלגנטי המשלב בין שחור ולבן, מיטה זוגית עם מזרן אורטופדי, ג'קוזי מלבני גדול הניצב מול המיטה, טלוויזיה שטוחה גדולה עם חיבור לשידורי לוויין, מטבחון מצויד ומרפסת הצופה לגינה פורחת.

סוויטה קטנה, אינטימית ומעוצבת

אולי יעניין אתכם גם

מדורים