מותאם לילדים: צימרים עם משחקי חצר

חופשה עם הילדים בצימרים תמיד כרוכה באירגון ותכנון היום עד לפרטים הקטנים, אבל מה אם נגיד לכם שבצימרים הבאים לא תצטרכו לתכנן שום פעילות נוספת כי מישהו דאג לכם?

writer
הדר מסלטון תאריך פרסום: 30/04/2018

אחרי ארוחת הבוקר הטובה בצימר, אחרי השכשוך בבריכה או אחרי הטיול הרגלי באיזור אתם סוף סוף יכולים להתפנות לכוס קפה טובה מבלי לדאוג לתעסוקה לילדים, כי כאן החצר מלאה במתקנים שיעסיקו את הילדים הקטנים וגם את הגדולים. 

קבלו את רשימת הצימרים עם מתקנים בחצר או גן שעשועים ממש צמוד שישדרג לכם את החופשה ובעיקר לילדים הקטנטנים.

ארבל בתי קייט  

4 בקתות עץ השוכנות על הר ארבל עם בריכת שחיה וחצר מטופחת עם גן שעשועים מהנה לילדים הכולל מגלשה, נדנדות – גם לפעוטות, ערסלים, מתקן טיפוס מעץ ופינות ישיבה מוצלות.  

מול נופי הארבל

אתנחתא בגלבוע 

מתחם כפרי במושב אדירים שבעמק יזרעאל שמציע 4 בקתות עץ עם בריכת שחיה וגינת משחקים לילדים הכוללת מגלשה, מקפצה גדולה ומגודרת, בימבות, אפניים צבעוניים לקטנטנים ונדנדות.  

אתנחתא בגלבוע

גבולות אירוח קיבוצי

בקיבוץ גבולות שבנגב, אירוח קיבוצי עם מדשאות מטופחות ופינות ישיבה, שבילי אופניים וערסלים והשוס – גן שעשועים בסגנון טירה מלכותית עם מגלשות בגדלים שונים וקיר טיפוס.

אוהבים חופשה קיבוצית? לרשימה המלאה של הצימרים בקיבוץ.

אירוח קיבוצי בגבולות

אחוזת איתמרי

מול נופי הנגב הקסומים, אחוזת איתמרי מזמינה אתכם ללונה פארק של חוויות. מתחם עם 4 צימרים שמתאים לאירוח עד 20 איש וכולל חצר מטופחת ובריכה! האירוח כולל שפע של פינוקים טעימים: שוקולדים, דגני בוקר, פיצוחים, פירות ואפילו גלידות... השוס במקום היא החצר המטופחת ושלל מתקנים ומשחקים לילדים.

 החצר של איתמרי

 מעדיפים לנפוש בוילות? לרשימה המלאה של וילות נופש בכל חלקי הארץ.

כפר הנופש ויקטוריה

ביסוד המעלה שבגליל עליון מתחם המציע 9 בקתות עץ וארוחת בוקר שלא כדאי לכם לפספס ולצידן גן שעשועים עם מגוון מתקנים שילדים אוהבים: מגלשה, נדנדות, ארגז חול ופינות ישיבה. המתחם שוכן קרוב לשמורת החולה וצפת.

כפר הנופש ויקטוריה

ללון ברמה קלע

בקלע שברמת הגולן, כ- 630 מטר מעל פני הים עם נוף משגע של אזור החולה והרי נפתלי, 3 סוויטות מקסימות לבילוי משפחתי לצד בריכת שחיה ופינת משחקים לילדים עם שולחן יצירה ובימבות צבעוניות.  

ללון ברמה

מעוף הציפור  

בנתיב השיירה שבגליל המערבי, 3 בקתות עץ עם חצר ענקית עם בריכת שחיה, משחקייה מושקעת עם קירות צבעוניים, ביתן פלסטיק עם כיסאות ילדים, שולחן יצירה, לוח גיר למשחק, בימבות לילדים  ואופניים לרשות האורחים. בנוסף, שולחן טניס, ספרים ועוד. 

מעוף הציפור

מעוף הציפור

נוף לצוק 

בישוב גורן שבגליל המערבי, וילת נופש עם נוף שכיף להתעורר אליו בבוקר. בוילה 5 חדרי שינה, בריכה מקורה ומחוממת, משחקייה מוצלת לקטנטנים עם מבוך משגע, שולחנות וכיסאות יצירה, בימבות, מגלשה, שולחנות משחק ועוד. 

נוף לצוק

גן עדן בערבה

בישוב חצבה שבלב הערבה, מתחם אירוח עם 10 חדרי נופש בתוך גן בוטני מהפנט עם גינה מטופחת ופינת משחקים לילדים עם חול כמו שילדים אוהבים, שולחנות יצירה עם כיסאות, מגלשות, בית עץ מסתורי ונדנדה. 

גן עדן בערבה

וילה קרולינה

בלב הגליל מערבי, בישוב שתולה, וילה עם 5 חדרי שינה לאירוח עד 25 איש. בחצר תיהנו מבריכת שחיה צלולה, גן שעשועים מושקע לילדים עם בית עץ ומגלשה צהובה, נדנדות הממוקמות מול נוף משגע, מדשאה מטופחת ונקייה ושולחנות משחק לבוגרים יותר.  

וילה קרולינה

ניחוח גן עדן 

צימר נוסף מאיור הגליל המערבי והפעם בנתיב השיירה. מתחם עם 5 בקתות עץ מפוארות, בריכת שחיה וגן שעשועים כיפי לילדים דשא ירוק מטופח, מקפצה, בריכת כדורים ונדנדות עץ. 

ניחוח גן עדן

ספא בגורן

בישוב גורן, 2 בקתות נופש ומתחם ספא מושקע עם בריכת שחיה, פינות ישיבה מוצלות, שולחנות משחק ופינת משחקים מוצלת לקטנטנים על הדשא, מתקני ג'ימבורי ונדנדות. 

ספא בגורן

פרובנס בעמק

בכפר ברוך שבעמק יזרעאל, 2 בקתות עץ משפחתיות מאובזרות במלואן עם חצר מטופחת פרטית. במרחק של דקת הליכה, תיהנו מגן שעשועים מושקע לילדים עם מגלשות בגדלים שונים, נדנדות ומתקני רכיבה. 

פרובנס בעמק

רוצים המלצות למקומות נוספים שמתאימים לחופשה משפחתית עם הילדים? כנסו לרשימה המלאה של הצימרים למשפחות.

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים