חופשה בקרוואן- המדריך המלא

אנחנו יודעים מה אתם חושבים לעצמכם.כתבה על קרוואנים? למה ואיך? מה יש לומר עליהם? אז זהו, שקרוואנים הם הדבר החם הבא בכל עולם הטיולים ואתם חייבים להכיר אותם החל מהרגע. עם כמות בלתי נתפסת של מטיילים בכל העולם שכבר הבינו שהקונספט הזה כאן כדי להישאר, הגיע הזמן שהקרוואנים יושרשו גם בתודעה הישראלית. בקרוואן אתם יכולים לישון כמעט בכל זמן בכל מקום - מול ההרים, בתוך היער, על הכנרת, מול אגמים, נחלים, חופים, הכול הולך. טיול עם קרוואן שובר את כל הכללים שהייתם רגילים אליהם עד כה, אז התכוננו לצאת מקופסא

writer
ליאור יצחק תאריך פרסום: 08/07/2021

להרגיש בבית גם כשאתם בטבע- מה כולל קרוואן להשכרה?

קרוואן זה בית על גלגלים שבו יש הכול, ואם זה אוטוקרוואן אז אתם גם אלו שמסיעים אותו. תחת היצע האיבזור של קרוואנים להשכרה נוכל למצוא קודם כל- מזגן, מה שכל כך נחוץ בימי הקיץ החמים שאנחנו רוצים לבלות בטבע אבל גם לזכות בהפוגה מרעננת מהחום. חוץ ממזגן בקרוואן להשכרה תוכלו למצוא מטבחון, מקרר, כיריים, מיטה, ספה שלרוב נפתחת למיטה ומספקת מקומות לינה נוספים, טלוויזיה, ארונות, שולחן אוכל, שירותים ומקלחת או מקלחת חוץ שיכולה להיות לגמרי חלק גדול מחווית החופשה בקרוואן.

קרוואן על חוף הים

טיול בקרוואן ככל הנראה יהיה שונה מכל מה שדמיינתם. הוא מתאים לזוגות, משפחות, קבוצות ויחידים. יש לא מעט יתרונות לטיול בקרוואן. אנחנו יכולים לטייל בכל הארץ עם המשפחה, לא לדאוג כל הזמן לאוכל כי הבאנו אותו איתנו או בישלנו בשטח עם מדורה בדרך מקורית. אם הקרוואן שברשותכם יכול לנוע, אז אתם יכולים להתמקם בנקודות שונות בחופשה ולשנות תוואי נוף ואווירה במקום להישאר רק במקום אחד. יתרון נוסף הוא ליהנות ממחירים מוזלים יותר מבתי מלון ולחוש כמו בבית, גם כשאנחנו בחוץ. זו רמה אחרת של נופש. במקום שבית מלון יבחר עבורכם את הנוף שאליו תשקיפו, אתם אלו שבוחרים לאיזה נוף להתעורר בכל יום מחדש. אתם יכולים להתעורר אל מול הבניאס, ואתם יכולים להתעורר אל מול עצי היער, אל מול שממת המדבר או אל מול חופי הים האדום. 

 

מה צריך לדעת לפני השכרת קרוואן?

יש מגוון מקומות שמהם ניתן להזמין קרוואן, רבים מחברות השכרת הקרוואנים מספקות שירותי שינוע וידאגו למקם את הקרוואן בלוקיישן שתרצו. אם אתם רוצים לנהל את כל האופרציה לבדכם, אתם רק זקוקים ל-וו גרירה. ולא, אין צורך לסוג רישיון מסוים, הרישיון הרגיל שיש לכם, יספיק.

מחירים של קרוואנים להשכרה נעים בין 700 ל- 1700 שקלים ללילה עבור משפחה. יש בכל אזור בארץ מישהו שמשכיר קרוואנים וזה בהחלט פשוט וקל. ישנם קרוואנים שהם VIP ובהם נמצא דברים שלא קיימים בקרוואן רגיל כמו בר משקאות, תאוריה מיוחדת, מערכות מוזיקה יוקרתיות, ועוד. חשוב לדעת – ככל שהקרוואן גדול יותר, כך יותר קשה להסיע אותו או לעבור איתו במקומות צרים או מפותלים, אך הוא יהיה הרבה יותר נוח ומרווח. כנ"ל הפוך.

ייטב בטבע קרוואנים להשכרה

 

טיפ – אל תבלו כל היום בדרכים, אלא נסו ליהנות יותר מהמקומות שהגעתם אליהם ולא לזוז ממקום למקום. הקרוואן שמומלץ ביותר עבורך, הוא קרוואן שבו תרגיש מספיק מקום לך ולמשפחתך. מומלץ להשכיר קרוואן עם מקום אחד מיותר, לדוגמה אם אתם משפחה של 5, אז קרוואן של 6 יתאים. כמובן שגיל הילדים משנה את המשוואה – אם אתם זוג עם תינוק, אז קרוואן זוגי גם יעשה את העבודה כי עולל אינו תופס הרבה מקום ואינו מתרוצץ במהלך הטיול בקרוואן. ואם כבר בטיולים עסקינן, אז אין כמו לטייל עם עוד משפחה או חברים בזמן שכולכם יחד נהנים ממקומות מרנינים, אך חשוב לזכור שלעיתים כל שחשקה נפשנו בו, הוא שקט ופרטיות, כיאה לבני אדם עם מזג ים תיכוני וחם. אז אולי עדיף לבוא בשני קרוואנים נפרדים, כדי למנוע צפיפות ולשמור על פרטיות.

 

לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה

קרוואן בטבע

אתם אוהבים לטייל, אך נמנים עם האנשים ששונאים יתושים או חוששים לישון באוהלים באמצע שום מקום? אל חשש - הקרוואן יפתור לכם את הבעיה. בתוכו תחושו מוגנים, ואפילו תוכלו להדליק מזגן. שינה בחיק הטבע מעולם לא הייתה יותר נוחה ומהנה כמו עכשיו. זה בערך כמו לאכול את העוגה ולהשאירה שלמה – אתם גם נהנים מהנוף, מהכוכבים, מהשקט של הטבע, וגם נמצאים במקום מוגן מחיות או חרקים טורדניים.

קרוואנוס קרוואנים להשכרה

גמגוון האפשרויות לחופשה עם קרוואן הוא עצום. אין פה קווים מוגדרים, כמעט הכול אפשרי – כל טיול, כל מקום, כל מזג אוויר, בכל זמן. האנשים שמשכירים קרוואנים הם בדרך כלל אנשי טבע עם הבנה רחבה בכל מה שקשור לטיולי שטח והם יוכלו למקד למקד לכם את כל הידע בנושא ולעזור בכל שאלה. זה כמו לחזור לתקופות ישנות בהיסטוריה ולחיות בתוך בטבע, להרגיש את השקט, את ההתנתקות הזו מהציוויליזציה והקפיטליזם שכבר גרמו לנו לשכוח איך לשמוח מהדברים הפשוטים. וזה כל הקסם בקרוואן.

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים