שבי ציון: יוקרה המשתלבת עם טבע

מול חופי הים התיכון באזור הגליל המערבי, מול רצועת החוף היפה בישראל ממוקם הישוב שבי ציון שלאחר ביקור קצר תתאהבו ולא תרצו לחזור הביתה. לנפוש, לבקר ולטייל. קבלו כמה המלצות שוות.

writer
מערכת האתר תאריך פרסום: 14/10/2013

מושב שבי ציון הוא אחד המושבים האטרקטיביים ביותר בארץ לצימרים בשבי ציון, ולו בשל העובדה שהוא שוכן אל מול חופי ים מרהיבים ביופיים. המושב נמצא בגליל המערבי, הוא שייך למועצה מקומית מטה אשר, והוא קרוב לכל מסלולי הטיולים האטרקטיביים ביותר באזור הגליל המערבי. במקום ישנם מתחמי אירוח איכותיים ויוקרתיים, תוכלו לבחור בין חופשה רומנטית קסומה לבין חופשה עם הילדים.

פנחס וגסטון בשבי ציון

מהם מסלולי הטיול המומלצים בשבי ציון?

הגליל המערבי מציע שפע של מקומות ומסלולי טיולים אטרקטיביים, אזור המשופע בנופים מרהיבים ואטרקציות למשפחות. הנה כמה מהמקומות בהם כדאי לבקר:

בית הכנסת העתיק בגוש חלב

זהו בית כנסת קדום והדרך אל גוש חלב מציעה נוף מרהיב עוצר נשימה. אל היישוב מגיעים דרך כביש 89 מזרח המוביל אל העיר צפת.

קבר שמעיה ואבטליון | יוצר: אריאל פלמון

חרשים

חרשים הוא מצפה הממוקם בגליל העליון, בגובה של 900 מטר מעל הים, והוא מציע מסלול טיולים מצוין למשפחות, מסלול קצר ועם זאת איכותי. הנוף במקום הוא בין היפים ביותר בארץ. ניתן להחנות את הרכב בחניון המקומי ולצאת להרפתקה קסומה. אל המקום מגיעים דרך כביש 85.

כאוכב וגן פסלי השלום

כפר כאוכב צופה אל עבר נוף עמק זבולון המדהים ביופיו, אל עבר חופי ים ומפרץ חיפה. ביישוב מומלץ לבקר בגן פסלי השלום, פסלים אשר נוצרו על ידי אומנים יהודים וערבים ומכאן גם ייחודו.

מבדד הנזירים בנטופה -  

מבדד הנזירים הוא מקום אידיאלי להתבודד בו, מקום רגוע, שלו וקסום במיוחד. למעשה זוהי כנסיה עם כמה מבני מגורים בודדים הממוקמת ברכס יודפת סמוך ליישוב הררית. אל המקום מגיעים דרך הררית, מומלץ גם לבקר בכרמי האזור ובמטעי הזיתים. המקום פתוח בין השעות 8 ל 12 בצהריים.

צימר ימים בשבי ציון

איקרית והכנסייה הקתולית

איקרית ממוקם אל מול נוף גלילי עוצר נשימה. לפני שנים רבות עזבו תושבי המקום את הכפר. בראש ההר נמצאת הכנסייה הקתולית, שריד ליישוב העתיק, אל הכנסייה מגיעים דרך כביש 899.

נס עמים

במושב נס עמים מומלץ לבקר בכנסייה הפרוטסטנטית. הישוב הוקם על ידי נוצרים מהולנד ומגרמניה. הכנסייה אומנם פשוטה למראה, אבל יש בה תשמישי קדושה נוצריים וקישוטים מעניינים. מי שמגיע בסופי שבוע או ביום ראשון, יוכל ליהנות מקונצרטים ליטורגיים.

עכו. המבנים בסגנון ייחודי למקום (צילום יח"צ)

עכו ובית הכנסת התוניסאי -  

העיר עכו הינה אטרקציה בפני עצמה, ואם הגעתם להתארח במושב שבי ציון, לא כדאי לפספס טיול בעיר העתיקה. בית הכנסת התוניסאי הוא מבנה של בן שלוש קומות והוא מייצג נאמנה מורשת ומסורת כמו גם את ימי הקוממיות. 

השוק הטורקי (צילום ארי סלין)

חופשה יוקרתית בשבי ציון

בשבי ציון צימרים רבים בינהם צימרים יוקרתיים במיוחד שמבטיחים חופשה ייחודית, מוקפדת ואיכותית שמתאימה רק למי שיודע להעריך את מחיר החיים הטובים. מבין הצימרים המובילים במקום תוכלו לנפוש בפנחס וגסטון, הצימר הותיק שהחופשה בו תשאיר בכם טעם של עוד. ואם אתם מאוהבי הים ומחפשים שקט מול חוף ים פראי ופרטי - אתם מוזמנים לסוויטת ימים שם האיר

אולי יעניין אתכם גם

מדורים