לנפוש בפסגה: סוויטות "פסגת היער" בכפר ורדים

נוף עוצר נשימה של יערות ירוקים והרים קסומים נשקף מכל פינה בצמד הסוויטות "פסגת היער" אשר במרומי כפר ורדים. פינוק רומנטי ומשפחתי מצפה בתוך בקתות העץ המעוצבות בקפידה ואפשרות מיוחדת לשאוף אוויר נקי ולשקוע אל תוך השקט.

writer
רוני ארקוש תאריך פרסום: 27/11/2013

בלב הגליל הפסטורלי, אל על במרום, שוכנת לה פינה אינטימית שכולה פינוק ואיכות. מדובר במתחם "פסגת היער" הכולל שתי סוויטות מאובזרות בכל טוב ועטופות בנוף אינסופי ובמרחבים של טבע מכל עבר. שתי הסוויטות המרווחות, העונות לשמות "סוויטת בראשית" ו"סוויטה מקסיקנית", מכילות ריהוט אקסקלוסיבי המשולב בגילופי עץ אמנותיים שהוזמנו במיוחד עבור הבקתות.

פורח כאן מול הנוף

מקום עם אווירה רומנטית וקסומה

 

בסוויטות תוכלו למצוא את כל מה שחפצה נפשכן בו - ג'קוזי עגול ענק ומפנק ומשקיף לשמיים הפתוחים ולנוף היפהפה, מסך פלזמה ונגן dvd למי שמחפש קצת בידור, פינת ישיבה להתענגות על כוס קפה של בוקר או ספר טוב ומטבח המאובזר בכל הנדרש - מיקרוגל, מקרר, פינת קפה וכלי אוכל. לצד כל אלה שוכנת מיטה זוגית רכה ומזמינה, אשר מעוטרת בוילונות תחרה עדינים ובמצעים צחורים. הסוויטות הממוזגות ממוקמות בבידוד המאפשר להתענג על חוויה זוגית או משפחתית ללא הפרעות. 

חופשה נינוחה ומרגיעה

מתאים לזוגות ומשפחות

בכל אחת מהסוויטות ניתן לארח עד ל-4 נפשות, כך שגם משפחות מוזמנות להתארח. במידה והוזמנה אחת מהסוויטות על ידי זוג, דואגים בעלי "פסגת היער" שלא לשכן משפחה בסוויטה הסמוכה, על מנת לאפשר לרומנטיקה לפרוח וללבלב. הסוויטות מעוצבות בקפידה עם דגש על הפרטים הקטנים, אשר בא לידי ביטוי בכל פינה ופינה: פסיפס אריחים מעודן בגוונים שקטים מלווה את איזור הג'קוזי, ריהוט אשר בנוי מעץ טבעי מלא מעצים את האווירה הגלילית והכפרית של כל אחת מהבקתות ווילונות חדשים מעטרים את החלל ומאפשרים פרטיות מירבית. אור השמש הבוקע מהחלונות הגדולים שמקיפים את הבקתה מאפשר לחוש בחופשה אמיתית וכשיורד הערב,  התאורה הרכה בכל אחת מהסוויטות מאפשרת להמשיך ליהנות בנחת. נטלי, בעלת המקום, דואגת כל הזמן לשדרג את הצימר ולהוסיף טעם של עוד לאירוח המקסים. כך למשל, בקבוק היין והנרות הריחניים שיחכו לכם לצד הג'קוזי יהוו פתיחה נעימה לאתנחתא זוגית מפנקת. 

רכות רומנטית

אירוח במקסיקנית

 

אירוח הכולל פינוקים

הנוף, האוויר והאווירה

אחת מגולות הכותרת של המקום היא דק העץ הענק, המשתרע על פני 130 מ"ר בקו ראשון לנוף הגלילי. לכל אחת מהסוויטות צמודה פרגולה אשר מכילה פינות ישיבה מוצלות, כסאות נוח ונדנדות. המרפסת הפנורמית רחבת הידיים מאפשרת להתאחד עם הטבע ללא חוצצים. ב"פסגת היער" תוכלו להזמין ארוחת בוקר עשירה בתשלום נוסף ולהתענג על הטעמים והריחות באוויר הצח אל מול המראות משכרי החושים. מי שמחפש לצאת החוצה ולהכיר את הסביבה, יוכל למצוא מגוון של אטרקציות באיזור הגליל המערבי, ביניהן רכיבה על טרקטורונים וסוסים, מגוון של מסעדות באיזור, המוזיאון הפתוח בתפן ושפע של חנויות וגלריות אמנותיות עם תכשיטים, ציורים ופיסול קרמי. חובבי הטיולים ביניכם יוכלו ליהנות מתצפית יפה של הר דפנה ולטייל בנחל כזיב הקסום על שפע בריכותיו - מסלול מהנה גם עבור משפחות הממוקם במרחק 5 דקות נסיעה. אם אתם נמנים על אלו המעדי

אולי יעניין אתכם גם

מדורים