בלב הגליל: חופשה בבית הלל

על גדות החצבני, במבואות החרמון, שוכן מושב בית הלל. זה הוא מושב מטופח, עטוף בירוק, לנגד עיניכם פרישה מרהיבה של שדות חקלאיים,עצים מלבלבים. האזור מכונה גם "ארץ פלגי המים" על האגמים והנחלים שמקיפים אותו.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 18/02/2014

בית הלל הוא מישובי חומה ומגדל באצבע הגליל וידוע כממלכת צימרים מפנקת, נקודת מוצא לטיולים מרגשים, מקום בו תיהנו ממסעדות איכותיות ואטרקציות מלהיבות שקשורות לעולמם של יושבי המקום כגון רפת רובוטית, סלי קש, חומרי גלם איכותיים במסעדות ועוד. המושב סמוך למסלול הקייקים הארוך ביותר בנהר הירדן, למטולה הפסטורלית, לרכבל של צוק מנרה ועוד. פירושו של דבר שניתן לבלות בסביבה אטרקטיבית במיוחד. 

ישוב פורח עם נוף מדהים (צילום צימר בצל התאנה)

מה עושים בבית הלל? חוות דרך החלב

הרפת המודרנית של משק קורלנדר בבית הלל מציעה הכרות חווייתית ומרתקת עם הפרות ועם מלאכת החליבה. המבקרים יוכלו לחלוב את הפרות בדרך ידנית, לתת לעגלים לשתות מבקבוקים מיוחדים וללמוד כיצד עובדת הרפת המודרנית תוך סיור מאורגן בליווי בעלי החווה. גולת הכותרת בביקור היא שתייה של שוקו טרי וטעים שמיוצר בחווה!  

אטרקציה בבית הלל - סגווי בבית הלל

בצפון אפשר לטייל ברגל, באוטו, באופניים, בטרקטורונים וכמובן בסגווי! למי שלא ניסה, מדובר בחוויה מוטורית יוצאת דופן כשהגוף שלכם הוא הנווט והנהג העיקרי. הסגווי הוא רכב חשמלי בעל שני גלגלים שבעברת מכונה "רכינוע" כיוון שהוא נע לפי תנועות הגוף. טיולי הסגווי על המים של בית הלל, עוברים בין נופים קסומים, כולל טבילה בנחל שניר וכיבוד. הנסיעה על סגווי היא מגיל 16 ומעלה, יש להזמין מראש.

קייקים בבית הלל - קייקי כפר בלום

במתחם קייקי כפר בלום מציעים לכם שייט משפחתי קסום בסירות קייק בנהר הירדן. כאן תוכלו לבחור בין מסלול משפחתי רגוע לבין מסלול אתגרי מקפיץ במיוחד וארוך יותר. כמו כן,לבחירתכם גם סירות רפטינג, ואחרי שתסיימו את החוויה הרטובה תוכלו להתרענן ולהוציא אנרגיות נוספות בפארק אתגרי עם קיר טיפוס ואומגה, טיפוס על גשר חבלים או לתפוס שלווה בחניון המטופח בחיק הטבע.

קייקי כפר בלום, מתחם אתגרי והרבה מים

טיולי אופניים ליד בית הלל - אצל שמחה

הנופים המרהיבים והשבילים הקסומים של הגליל העליון בסביבת בית הלל עושים חשק לדווש. אם תרצו לשכור אופניים, תוכלו להגיע לשמחה שמשכיר אופני הרים כולל קסדה ומארגן גם סיורי אופניים מודרכים ובלתי נשכחים בליווי מדריך. 

מתפנקים אצל ברנדה

אין כמו להרגיש שדואגים לכם לחופשה טובה בצימרים של ברנדה בבית הלל תרגישו בדיוק כך. מדובר במתחם אירוח הכולל חדר סטודיו זוגי ושתי דירות למשפחות, מעוצבים בקווים נקיים וקלאסיים עם מיטה זוגית, מטבחון מאובזר ופינת אוכל מעץ. לכל יחידה מחכה מרפסת נעימה ומסביב מדשאות מטופחות. האורחים מוזמן גם לבריכה בכפר בלום.

הצימרים של ברדנה, לזוגות ומשפחות

תחת צל התאנה

מרחק קצר מהחצבני ומהחרמון, מסתתר מתחם האירוח "צל התאנה" בבית הלל. שלוש בקתות עץ משולבות באבן מאובזרות היטב, כוללות בחדר שינה, מטבח מצויד, סלון, מסך lcd, מרפסת ומרבדי דשא עם ערסל בין פינות נוי ופרי ופינת מנגל. אורחי הצימר מוזמנים להיכנס חינם לבריכה ביישוב.

בצילם של העצים

חדרי אירוח חמימים, בצל התאנה

מה לעשות בבית הלל - קניות בטבע

מי אמר שבחופשה לא עושים שופינג? כשתגיעו לגלריה "סל בטבע" בבית הלל, רוב הסיכויים שתרצו לחזור הביתה עם סלים קלועים, כריות ושמיכות מעוצבות, תמונות קיר בעבודת י

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים