מתחמם: הצימרים עם הבריכות הכי יפות

אין כמו להפיג את החום בטבילה מענגת בבריכה, להצטלם סלפי תוך כדי חופשה בבריכה צלולה וקסומה, לחגוג במים שעוטפים ברעננות מכל הכיוונים. קבלו את הצימרים עם הבריכות הכי יפות.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 29/04/2018

הקיץ מגיע ועושה חשק לנפוש בצימר מפנק עם בריכה יפה. בארץ תגלו שלל צימרים עם בריכה שנראה שיצאו מתוך קטלוג, בצורניות מגוונת, עם זרמים שמייצרים אפקט של ים, מחוממות ומקורות ופתוחות המתמזגות עם הנוף המהפנט ואפילו אקולוגיות. קבלו טעימה של צימרים המתגאים בבריכות מושקעות להנאת האורחים ואל תשכחו בגד ים וקרם הגנה מפני השמש, לא תישארו יבשים.

בריכה חלומית בוילה חלומית 

אי אפשר שלא להתאהב בוילה נוף לגליל בנוף לכנרת. קיר עצום עם המוטו  enjoy the view מתנוסס בענק לצד הבריכה האלגנטית החבוקה בקורות עץ ומכל עבר נשקפת תפאורה של הגליל המרהיב. מסביב לבריכה בחצר הוילה מחכות לכם מיטות שיזוף אופנתיות ופינת ישיבה מפנקת ומעטפת הזכוכית סביב גורמת לבילוי בבריכה להרגיש חלק מהמרחב הירוק. הוילה עצמה מציעה חדרי שינה מסוגננים, סלון מהודר, מטבח מאובזר בכל טוב ופינת אוכל צמודה לחלון פנורמי ובחוץ ג'קוזי עם מפל להעצמת התענוג. שבועות בסטייל.

וילה נוף לגליל

מוקפד עם נוף מרהיב אל עבר הכנרת

שילוב מנצח בין תרבות היין לתרבות הספא מחכה לכם במלון הבוטיק הקסום שאטו גלילי בשכונת נוף כנרת. אחוזה חלומית עם 5 סוויטות הכוללות את מיטב הפינוקים ממסך טלוויזיה ענק ועד מקרר יינות ומכונת קפה. הספא במלון הוא המקום להתנתק מטרדות היומיום ולהתמסר להנאה בין אם בג'קוזי או באמצעות אחד העיסויים שמוצעים במקום. הבריכה של המלון ממשיכה את הקו היוקרתי. זוהי בריכה בנויה רחבת ידיים הפתוחה לעבר הנוף, מקושטת במיטות שיזוף וערסלי נדנדה. חוויית אירוח מופלאה במים ומחוצה להם.

אוהבים את הכנרת? לרשימה של צימרים בכנרת

שאטו גלילי

פרובנס זה כאן

פנינה במושבה הציורית ראש פינה – פרובנס בגן. מתחם אקסקלוסיבי שמביא את אירופה לצפון, שומר על הפסטורליה של האזור יחד עם אירוח vip. יש כאן 3 סוויטות מפוארות מאובזרות, כולל מטבחון מצויד וג'קוזי אינטימי. גולת הכותרת של המתחם היא בריכת שחייה מקורה באווירה כפרית, הקירוי השקוף סטייל חממה מאפשר להרגיש את החוץ ותוך כדי ליהנות מהחמימות בפנים. בנוסף, ניתן ליהנות כאן מג'קוזי ספא מחומם, פינות ישיבה וברביקיו. 

פינוק בין מים להר

הסוויטות של 'הסעודה האחרונה' באמירים הן התגשמות הפנטזיה של נופשים רבים. מתחם בסגנון אירופאי יוקרתי, שכל סוויטה בעלת סגנון אחר עם פריטים נוסטלגיים ואוספים מיוחדים, שכל אחד מהם נבחר בקפידה וביחד עם הקמין והג'קוזי הם מייצרים אווירה רומנטית משובחת. הבריכה בחצר שוכנת על צלע הר, עטופה בדק עץ לבן במראה כפרי משגע, הטבילה ממזגת בין רעננות המים לבריזה הנושבת מההרים. לא תרצו לצאת...

בסגנון אירופאי, הסעודה האחרונה

מתחברים לטבע

חוויה אקולוגית מרגשת מחכה לכם גם בצימר בין חרוב לזית, אף הוא בכליל. תוכלו לבחור בין מגוון סגנונות אירוח – בקתות עץ, אוהל יורט או וילת נופש, שכל אחד מהם בעל אופי וקסם משלו. האוהל בנוי בשיטה מסורתית וממוזג, הבקתות כוללות מרפסת עץ מקורה והווילה שוכנת בלב מטע זיתים. הבריכה היא הלב הפועם של המתחם, זוהי אינה בריכה עם מים בצבע תכלת בוהק כפי שאתם רגילים אלה בריכת אבן טבעית בה המים מטוהרים על ידי צמחי קנה, מסביב גינות תבלין וניחוחות נפלאים והתחושה בבריכה היא של התמזגות הרמונית עם הטבע. בחצר ישנה גם בריכה לפעוטות ומסביב ערסלים לרגיעה טוטאלית תחת כיפת השמיים.

אתם מתחברים אל הטבע וחשוב לכם לנפוש במתחם אוקלוגי? 

לצימרים אקולוגים לחצו כאן

בין חרוב לזית

בשיק אומנותי 

אחוזת רנסנס בראש פינה מאופיינת במראה עתיק אלגנטי, בעלת ניחוח היסטורי הודות לבנייה מאבן גלילית וכמובן, הסביבה הייחודית של המושבה הציורית. בכל סוויטה הושקעה מחשבה רבה והיא ניכרת בכל פינה מפינת הישיבה המסוגננת דרך הג'קוזי המצויד בתאורה מתחלפת ועד הפינוקים המוגשים לסוויטות דוגמת שוקולדים, עוגיות ויין. הכוכבת של החצר היא בריכת פסיפס אומנותי מרהיבה ביופייה הכוללת גם ג'קוזי עגול בנוי ומסביבה מרבצים ומיטות שיזוף לזמן איכות באוויר הפתוח. 

אחוזת רנסנס, צילום אלברט אדוט

לשיר בבריכה ועוד

תשכחו לרגע משירה באמבטיה ותנסו שירה בבריכה. שירת הכנרת הינו מתחם המציע סוויטות מפוארות. בחצר המתחם בריכת שחייה פרטית ענקית ומפוארת, מקושטת בנדנדות מעוצבות. כמו כן, ג'קוזי ספא עם מושבים מרופדים וסאונה לחופשה דה לוקס. הסוויטות בעלות אווירה רומנטית בעיצוב יוקרתי עם מיטה מפנקת, מערכת קולנוע ביתית, מסך טלוויזיה גדול, מטבחון מאובזר וג'קוזי. החיים הטובים זה כאן...

שירת הכנרת

 

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים