טרנד הקרוואנים: חופשה ישראלית חדשה

לאחרונה יש טרנד שמתעצם כל העת ונקרא 'חופשה בקראון'. יותר ויותר אנשים בוחרים לשכור קרוואן ולבלות את החופשה המשפחתית או הזוגית שלהם בנופים משתנים. על הטרנד וכמה זה יעלה לנו.

writer
רון שגב פינקלמן תאריך פרסום: 27/10/2014

את חלק מהקרוואנים ניתן לשכור ולחבר אל הרכב ואילו חלק אחר מן הקרוואנים אינם ניידים. במקרה זה, החברה שמספקת אותם דואגת למקמם, בהתאם לבקשת הלקוח. כך או אחרת, הקרוואנים הללו מהווים צימר לכל עניין ודבר. עבור משפחות וזוגות רבים, הקרוואן מחליף את טיולי הקמפינג והופך את הטיולים לנוחים יותר ועם תנאים שמזכירים יותר צימר מאשר שטח. 

נבו קרוואנים: בגליל עליון בראש פינה

מה בקרוואן: בנבו קרוואנים מטבחון מאובזר במקרר, מיכל שתייה וכיריים, פינת אוכל, חדרי שינה, מיטה זוגית, שירותים כימיים ומקלחון, וכן מערכת חימום מים וכיור. בקרוואנים המיועדים למשפחות יש גם מיטות קומתיים לילדים. 

מספר קרוואנים: 7 מאובזרים וחדישים

קהל יעד: משפחות וזוגות

אזור: הקרוואנים מתאימים בעיקר לטיולים בצפון כי החברה ממוקמת בראש פינה

מחירים: קרוואן לזוג + 2 יעלה כ 700 ש"ח ליום. בהשכרה מעל  5 ימים ויותר המחיר יהיה כ  600 ש"ח ליום.

קרוואן לזוג + 4 יעלה כ-  820 ש"ח ליום. בהשכרה מעל 5 ימים ויותר - 740 ש"ח ליום.

מבט מבחוץ, נבו קרוואנים

כאן ישנים בשקט

קרוואן על הים: נופש באילת

מה בקרוואן: הקרוואנים של קרוואן על הים מתאימים לשניים עד שישה אנשים וכוללים טלוויזיה, מזגן, מטבחון מאובזר בכיריים חשמליות ומיקרוגל, מערכת סולארית, תיבת מים וחדר רחצה גדול. בנוסף, תהינו גם מאבזור חיצוני הכולל שולחן וכסאות, מחצלות או דשא סינטטי, צליה גדולה, גנרטור, גריל ותאורת לילה.

מספר קרוואנים: 20  מרווחים וגדולים

קהל יעד: משפחות וזוגות

אזור: חוף ים באילת לבחירתכם: החוף הדרומי (חוף הנסיכה) או החוף הצפוני (אחרי מלון הרודס).

קרוב לחופי אילת, קרוואן על הים

קרוואן על הנחל: גליל עליון בשאר ישוב

מה בקרוואן: בקרוואן על הנחל מיטה זוגית ומיטות ילדים, מיזוג אוויר והסקה לחימום, טלוויזיית lcd עם חיבור ל-usb, ארונות אחסון ופינת אוכל, מערכת חימום מים, חדר רחצה ושירותים ומטבחון מאובזר.

מה במתחם: מדשאות, ערסלים, פינות ישיבה, זולה, חניה מקורה, חיבור לחשמל ולמים, מגרש כדורסל פרטי, שולחן פינג-פונג, חדר רחצה עם מים חמים, פינת מנגל ותאורת שטח. בנוסף, במושב מסלולי הליכה לאורך נחל הבניאס, רכיבה על סוסים, טיולי טרקטורונים, מגרש כדורסל וגן שעשועים, מכולת ובית כנסת.

קרוואנים: מתחם סגור ובו קרוואנים נייחים על רקע נופי רמת הגולן

קהל יעד: משפחות

ממוקדם בחצר הפסטורלית, קרוואן על הנחל

מבט מבפנים,קרוואן על הנחל

אילת קרוואן: קרוואן ענק

מה בקרוואן: מערכת סראונד איכותית, טלוויזיית hd בחיבור עידן פלוס, כניסת usb לצפייה בסרטים, מערכת סולרית מתקדמת שמאפשרת שימוש רצוף בחשמל.( 220v לשימושכם), מיזוג אוויר, מיכל מים גדול, מערכת חימום ומיקרוגל.

מספר קרוואנים: 3 קרוואנים מרווחים במיוחד ויוקרתיים, לאכלוס של עד 6 איש כל אחד

קהל יעד: זוגות ומשפחות

אזור: אילת וסביבתה (נייד), לבחירתכם: חוף מפרץ השמש - החוף הצפוני, חוף החשמל - בצמוד לחוף הדקל, חוף הנסיכה - החוף הדרומי, פארק תמנע  (בתיאום מראש ובתוספת תשלום) או במקומות מבודדים בהמלצתנו.

מחירים: אמצ"ש 600 ₪ סופ"ש 700 ₪ 

לאתר הבית

אולי יעניין אתכם גם

מדורים