לחימום הזוגיות: צימרים רומנטיים לימים גשומים

מחקרים הוכיחו שהגשם מביא איתו את הרומנטיקה והסתיו היא התקופה המושלמת לאהבה. בבקתת עץ שתמיס לכם את הלב או בג'קוזי מבעבע מול הנוף המסנוור. היכונו לנבחרת של פינוקים, שלווה, פרטיות, היכלי תענוגות שנועדו לכך שתבלו ביחד זמן איכות חלומי. אספנו מספר הצעות לצימרים רומנטיים לזוגות אוהבים – אז תנו ללב שלכם לפעום בהתרגשות.

writer
מערכת weekend תאריך פרסום: 25/10/2015

תמר על הים: קרוב ללב

בלבה של עיר הנופש הצפונית נהריה, תגלו לופטים וסוויטות מעוצבים בסגנון אקלקטי ובחמימות מלטפת מול נוף הים הנחשק. חוויית האירוח המענגת בתמר על הים כוללת יחידות המוקפות בחצר מטופחת המוארת בתאורה לילית, ג'קוזי גדול, מיטה זוגית רחבת ידיים, מטבח מצויד והכל תוך שימת דגש עד הפרטים הקטנים ביותר. מכאן תוכלו להגיע בהליכה לחוף הים או לטיילת התוססת של העיר וליהנות מגישה נוחה למגוון מסלולי טיול. הנאה זוגית מבוקר ועד לילה.

הכי קרוב לים, תמר על הים. צילום אלברט אדוט

במצפה רמון: אינטימיות במלון בוטיק

הקסם של מצפה רמון מורגש בכל פינה, השלווה המדברית לצד העינוגים מהווים את הנוסחה הייחודית לחופשה רומנטית במלון שה יוג'ין במצפה רמון. כאן תיהנו משש סוויטות, ביניהן ארבע סוויטות לזוגות בלבד שממוקמות במתחם החיצוני להשגת פרטיות מוחלטת. העיצוב המודרני והיוקרתי הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה, יש כאן מרפסת עם מיטות שיזוף, מכונת אספרסו, מוצרי טיפוח טבעיים וג'קוזי מחומם תחת כיפת השמיים. פינוק זוגי בלב המדבר.

בוטיק אורבני במצפה רמון, צילום אקסל סאקס

ברוכים הבאים לגן עדן לזוגות

המושבה הציורית ראש פינה מהווה את התפאורה האידיאלית לחופשה רומנטית. בקתות גן עדן בראש פינה מציג בקתות במיקום מבודד וייחודי ונהנות משלל פינוקים דוגמת ג'קוזי גדול, מכונת קפה, קמין. תוכלו להשיק את היום בישיבה על הבר הפנימי מול הנוף, להמשיך לטבילה בקצף של הג'קוזי המשולב אבני פסיפס ולקנח בהשקת כוסות שמפניה. המקרר בצימרים מלא כל טוב, העיצוב כפרי ומשלב כלי קדרות ייחודיים שנעשו בסטודיו המקומי, גן עדן הוא מקום מושלם לחובבי היין והאורחים ייהנו מסיור טעימות בייקב הסמוך.

ברוכים הבאים לגן עדן בראש פינה

נשיקה צרפתית

צרפת זה כאן. אחוזת ליון ביסוד המעלה מעוצבת כמו אחוזה צרפתית אותנטית ויוקרתית, מפוסלת אבן וריהוט בשיק אריסטוקרטי. תיהנו ממיטה זוגית גדולה, ג'קוזי עגול, מערכת קולנוע ביתית ומכונת קפה. מלבד הצימרים הרומנטיים, מחכה לכם חצר פורחת עם מקומות ישיבה נעימים ובריכת שחייה בין עצי פרי וגינות תבלינים. חופשה רומנטית בניחוח אירופאי.

כמו בצרפת, אחוזת ליון. צילום ארנולד בר

בית לאוהבים

בחיק בוסתן מבודד הצופה אל נוף משגע, רהיטים שעוצבו על ידי אמנים ואינטימיות טוטאליות מחכה לכם הבית של שירי באמירים. מוזמנים להתמסר למיטת אפיריון מרשימה, ג'קוזי פינתי ומרפסת הפתוחה אל התפאורה המסנוורת. אירוח כיד המלך של שלל מטעמים תוצרת בית וג'קוזי חיצוני תחת כיפת השמיים. קן האוהבים שחיפשתם לעצמכם.

אצל שירי הנוף ניבט כל השנה

טוסקנה ביהודה: פסטורליה קרובה לבירה

במושב הפסטורלי שואבה הממוקם בואכה ירושלים ממוקם לו צימר כפרי בסגנון אירופאי מתוקתק המציע חוויה נינוחה מול הנוף הירוק האוויר הצלול של האיזור. הצימר תוכנן בקפידה והוא כולל ג'קוזי גדול הניצב מול החלון, מכונת קפה ואח עצים לשימוש בימי החורף הקרים. טוסקנה ביהודה מתאים לאירוח זוגות ומושלם לחגוג יומולדת, הצעת נישואים או אירוע רומנטי אחר. ניתן להזמין בתיאום מראש ארוחות מפנקות וטיפולי שיאצו.

באווירה אירופאית, כמו טוסקנה

אולי יעניין אתכם גם

מדורים