אורחים על 4: הצימרים שאוהבים בע"ח

מתחשק לכם חופשה, אבל אתם לא רוצים להשאיר את חיית המחמד האהובה עליכם בבית? הכלב הוא חלק בלתי נפרד מהמשפחה? בעלי כלבים רבים שוברים את הראש כל פעם מחדש היכן להשאיר את הכלב כאשר הם יוצאים לחופשה ולעיתים אף מוותרים על התענוג ונשארים בבית מרוב דאגה שהכלב לא יקבל יחס VIP. הבשורות הטובות הן שהכלב יכול להצטרף לנופש המשפחתי הבא! יש צימרים ומלונות המאפשרים אירוח משפחתי בהרכב מלא – שלכם ושל הכלב.

writer
קורן דור תאריך פרסום: 18/02/2019

אז הכינו את הרצועה כי יוצאים מהמלונה ובוחרים צימרים ידידותיים לחיות מחמד

בראש פינה עם החברים על ארבע

המושבה הציורית ראש פינה מהווה לוקיישן אידיאלי לרגיעה. ראש פינת נוי הוא מתחם אירוח עם בקתות עץ בניחוח כפרי אשר נבנו בדרום אפריקה ולכל בקתה בריכת שחייה פרטית מקורה מחוממת, ג'קוזי מפנק, קמין לימים הקרים ומרפסת הפונה לנוף מסנוור וחצר מטופחת עם פינת ישיבה. לזוגות גם סוויטה רומנטית מהודרת מאובזרת היטב. בעלי הצימרים אוהבים בעלי חיים ואתם מוזמנים להביא עמכם את הכלבים שייהנו מאווירה גלילית משובחת. 

כדאי לדעת: ומי שרוצה לשדרג את החוויה יוכל להזמין מראש טיפולים לגוף ונפש

ראש פינת נוי

מטיילים ונהנים ביחד עם הכלבים

רשת מלונות מטיילים, רשת לאירוח כפרי בעלת מלונות ברחבי הצפון, מזמינה את האורחים להגיע ביחד עם הכלבים וליהנות מאירוח באווירה משפחתית חמה. המלונות בגשר הזיו, איילון, מלכיה, הוילג' – נהר הירדן מציעים חדרי אירוח נעימים ומצוידים היטב ממגוון סוגים (בקתות, חדרי סטודיו, דירות), ארוחת בוקר עשירה, מרחבים מטופחים עם ערסלים ופינות ישיבה וקרבה למסלולי טיול ואטרקציות ואפילו טיולי שבת מאורגנים לאורחי המלונות. מעת לעת הכלבים ייהנו גם מהפתעות כמו חטיף מתנה. 

כדאי לדעת: כל מלונות הרשת פרט למלון מטיילים מטולה פתוחים לאירוח עם חיות המחמד.

הוילג' על הירדן - רשת מלונות מטיילים

מתארחים עם בעלי החיים

בעמק החולה בפסטורליה קסומה מחכה לכם ולחבר הנאמן כפר הנופש נופי הבשן. האתר שוכן למרגלות הגולן בגליל העליון ומציג יחידות נפש במגוון סוגים – בקתות עץ, סוויטות אבן משפחתיות, יחידות אבן, וילה דלקס ועוד. במקום בריכת שחייה מחוממת ופתוחה כל השנה, ארוחות בוקר עשירות במסעדה של המתחם ובקיבוץ עצמו תוכלו ליהנות ממגוון מסלולי טיול, רכיבה ואפילו חדר בריחה יצירתי. ניתן להתארח עם חיות המחמד ביחידות הנופש ולהסתובב עמם חופשי מלבד הלובי וחדר האוכל (ואין כניסה לחיות גם למי הבריכה). 

כדאי לדעת: ניתן לקיים אירועים מיוחדים בבית הקפה האינטימי של כפר הנופש.

נופי הבשן

מעל העננים - בעלי החיים מוזמנים

אם אתם רוצים להרגיש איך הגובה תורם לחוויית האירוח – מעל העננים בבית ג'אן הוא המקום בשבילכם. ארבע דירות נופש למשפחות וזוגות הנחשבות לצימרים הגבוהים בישראל עם נוף עוצר נשימה, בריכת שחייה מחוממת והכנסת אורחים שתחמם לכם (ולכלב) את הלב. בפסגת הר צפריר תיהנו מחוויית אירוח דרוזית אותנטית וכן מארוחת בוקר כפרית. שלל מקומות לטייל בהם עם האורח על ארבע וליהנות מחופשה צפונית מושלמת. 

כדאי לדעת: במסעדת המתחם אפשר לערוך סעודות משפחתיות על טהרת המטבח הדרוזי.

מעל העננים

בכרמל עם הכלב כבר הייתם?

יופיו המתפרץ של הר הכרמל ייחשף בפניכם בעדי הכרמל – מתחם אירוח מפנק בדלית אל כרמל. המקום מונה 8 יחידות אירוח מסוגננות עם ג'קוזי פרטי ומרפסת פתוחה אל נוף עוצר נשימה. תוכלו להתאוורר ולהתרענן בבריכת השחייה, בחצר המטופחת ולהתעורר כל בוקר עם ארוחה דרוזית אסלית וטעימה. הסביבה עצמה שופעת אטרקציות וטיולים והמקום מקבל כלבים בזרועות פתוחות ובשמחה.

כדאי לדעת: מחירים מיוחדים לחיילים ולסטודנטים.

עדי הכרמל

הגליל מחכה לכם ולכלבכם

10 דקות מהכנרת, הירדן ופסגות הגליל תגלו את רויאל גליל -בכפר חנניה. מתחם אירוח מפנק להפליא עם בקתות וסוויטות מאובזרות עד הפרט האחרון, כולל ג'קוזי לרגיעה טוטאלית. במתחם שתי בריכות שחייה עטופות בצמחייה, פרחים וערסלים והכל מול הנוף המרהיב. ידידותי לחיות מחמד שאוהבות להתפנק.

כדאי לדעת: ניתן להזמין ארוחות בוקר ועיסויים בתשלום מראש ולשדרג את ההנאה.

רויאל הגליל

לנפוש עם הכלב - חופשה קצת אחרת

אוהבים את החיים הטובים? הגעתם למקום הנכון. מתחם האירוח קצת אחרת בחזון מציג סוויטות מהודרות ביישוב הקסום, למשפחות ולזוגות, הכוללות ג'קוזי מפנק בכל יחידה. במתחם חצר רחבת ידיים מטופחת להפליא עם בריכת שחייה מחוממת, ג'קוזי ספא וסאונה יבשה. קרוב לשלל מסלולי טיול ואטרקציות בולטות בצפון וידידותי לבעלי חיים.

כדאי לדעת: ניתן להזמין ארוחת בוקר לבקתה או לבריכה. 

קצת אחרת

 אז בחופשה הבאה שלכם אין מה להתלבט, יש מגוון עצום של צימרים במקבלים בעלי חיים ותוכלו לנפוש בשקט עם קישקוש בזנב.

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים