חופשה בטבריה המדריך המלא

המים הטהורים בכנרת, שמרות הטבע האופפות מסתורין, אתרים ארכיאולוגים וקברי צדיקים – כל אלו ועוד, הן הסיבות למה ממש כדאי לכם לבחור בטבריה כיעד אידיאלי לחופשה הבאה שלכם.אין ספק שטבריה היא בין הערים המרשימות והמוכרות בארץ, אך מלבד הטיילת המפורסמת, צימרים בטבריה והכנרת אילו אטרקציות אטרקטיביות היא מספקת ומה הופך אותה לכזו מיחדת? הבה ונבדוק לעומק את המקומות התוססים ביותר, שגם הם, מהווים אחוז קטן ביחס לכל המקומות שיש בעיר

writer
ליאור יצחק תאריך פרסום: 02/06/2022

ליאם בכנרת

נקודות תצפית שאסור לפספס

''הכנרת'' - בתקופה זו, מומלץ להשקיף על הכנרת המרשימה שהתמלאה במים וגרמה למפלס להעלות בצורה די מרשימה. מאיפה משקיפים?נקודות התצפית המוכרות ביותר הן ''הר ברניקי,'' והשנייה היא ב-''יער שוויץ''. ניתן להשקיף על הכנרת מנקודות רבות בסובב כנרת, ואם אתם אנשים של נוף יש מגוון רחב של צימרים בטבריה עם נוף פנורמי עוצר נשימה לכנרת כך שלא תצרכו לצאת מדירת הנופש או הצימר כדי לחזות בנוף מרהיב ופתוח. 

 

שמורות טבע ואטרקציות לכל המשפחה

''חמת טבריה'' –

אתר ארכיאולוגי מרתק להפליא על שפת הכנרת. המקום ידוע בשל שרידי בית הכנסת שהתגלו בו. המוביל המלוח הנמתח לאורך חופה המערבי של הכנרת, חוצה את הגן הלאומי מצפון לדרום. המקום האידיאלי עבור מי שמחפש שקט ושלווה באווירה איכותית ונעימה עם מים צלולים. 

 

''הארבל'' –

מצוק מרהיב ביופיו בגובה 181 מטר מעל פני הים, כ-390 מטר מעל הכנרת. הר ארבל הוא מסלול הליכה מרתק עם נופי מים יוצאי דופן. מומלץ לכל מי שאוהב הרים, ימות והליכה מאתגרת. זוהי בהחלט חוויה מאתגרת ומעוררת פליאה לנוכח הנוף הנשקף מן המצוק המרהיב.  

 

''קבר הרמב"ם'' –

אולי לא ידעתם, אבל כן, קבר הרמב"ם'' נמצא בטבריה, מה שהופך את העיר לבין הערים הקדושות ביותר בארץ. הרמב"ם נפטר במצרים ולפי האגדה, הוא ציווה שלא יקברו אותו במצרים ולכן גופתו הועברה לטבריה. בנוסף לקבר של רבי משה בן מימון, תמצאו את קבר רבי יוחנן בן זכאי, את קבר השל''ה הקדוש, קבר רבי עקיבא, ואת קבר רבי מאיר בעל הנס שלידו יש בית כנסת גדול וכולל. המקום יתאים לחילונים ומסורתיים כאחד, לאנשים שאוהבים לחוש קדושה וטהרה. 

 

''ביג טבריה'' - 

אם אתם פחות בקטע של שמורות טבע, הרים וגבעות, ויותר מסוג האנשים שפשוט ייהנו משופינג היסטרי של כמה שעות, אתם מוזמנים להגיע אל ביג טבריה – מתחם ענק של המון חנויות כלבו עם מקום חניה עצום ביותר. בין החנויות תוכלו למצוא את צומת ספרים, תמנון, קרביץ, ארומה, הסטוק, סופר פארם ועוד. 

 אחוזת נופים

איפה ישנים בטבריה והסביבה? 

העיר טבריה גדושה בצימרים, מלונות בוטיק ו-ווילות יוקרתיות שישמחו לארח אתכם בזמן החופשה הבאה שלכם. ואם אתם כבר באזור לא חובהה ללון בטבריה, ישנם מגוון רחב של צימרים בכנרת שנמצאים במרחק נסיעה מטבריה. באתר weekend תוכלו למצוא מגוון רחב של מקומות לינה שווים במיוחד, עם גלריית תמונות רחבה, מידע מקיף, מחירים ומספרי טלפון. בטבריה תמצאו נוף פסטורלי משכר ומקומות נוטפים שקט ושלווה. בטבריה תמצאו שלל בקתות עץ, צימרים, ווילות מרשימות, ומקומות אירוח נוספים שישמחו לארח אתכם. 

 

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים