החופים היפים והשקטים של אילת

לא עוד החוף של מוש וחוף האלמוגים - הכירו את החופים הסמויים שהאילתיים לא רוצים שתכירו. מוכנים? יאללה צללנו!

writer
מערכת האתר תאריך פרסום: 02/05/2024

אילת עיר השמש והחופש הנצחית, מושכת אליה מבקרים רבים מישראל ובימי שלום גם מהעולם, בזכות השמש שזורחת בעליזות כמעט כל השנה, האטרקציות, אווירת המדבר ובתי המלון המפוארים.

אבל אין ספק שהמגנט העיקרי של אילת הוא חופי הים המרהיבים שלה, בגווני טורקיז וזהב, עם חול לבן ורך מאוד ומים קרירים ורגועים.
בין החופים המפורסמים ביותר ניתן למצוא את חוף קיסוסקי, חוף המגדלור, חוף האלמוגים הידוע בשוניות האלמוגים היפהפיות שלו ובמים הצלולים, וכמובן החוף של מוש (בן ארי). חופים באילת הם ללא ספק עיקר הפרסום שלה.
חוף באילת עם ילדים מציע שלל פעילויות ספורט, אוכל בשפע, פינות שיזוף ועוד, ומתאים לכל בני המשפחה בכל הגילאים.

 

 אילו חופים נסתרים ופחות מוכרים נמצאים באילת?

החופים המפורסמים של אילת הם ללא ספק מהממים – אבל הם גם מאוד עמוסים. אם גם אתם אוהבים חופים יפים אבל רוצים להימנע מהרעש או לפחות להרגיש קצת יותר שלווה ושקט, כדאי שתדעו שבאילת מסתתרים גם חופים קסומים ופחות מוכרים, המציעים חוויה מיוחדת ורגועה. חשוב לציין שחלקם אינם מוכרזים, ולכן מומלץ להגיע אליהם מצוידים בכל הדרוש, כולל מים, מזון, קרם הגנה וכובע, להקפיד על כללי הבטיחות ולשחות רק במקומות המותרים.

חוף קצא"א

לאחר שנים ארוכות בהן היה סגור לציבור, החוף - הצמוד לריף הדולפינים - נפתח מחדש והפך למרגוע אמיתי מהמולת התיירים.
חוף קצא"א מציע רצועת חול לבנה מרהיבה, המשקיפה אל נוף פראי ועוצר נשימה של הים הכחול. המים הצלולים, כמעט טרופיים במראה שלהם, מושלמים לשנירקול, צלילה ושחייה, עם גישה נוחה דרך חבלים צפים. המקום מציע גם סככות צל ושירותים לנוחיותכם.
החוף הזה שונה באווירה שלו, רגועה ושלווה יותר, כך שאם אתם בעניין של לשמוע מוזיקה בווליום גבוה וכדומה, כדאי שתבחרו חוף אחר.
החניה הקרובה ביותר נמצאת על צידי הכביש הסמוך או בצד הדרומי של דולפין ריף. 

ואיפה כדאי לישון?

מלון הרברט סמואל הריף אילת ממוקם כשלוש דקות נסיעה משם.

 

חוף הנסיכה

מול מה שהיה פעם מלון הנסיכה וסמוך למעבר הגבול עם מצרים, שוכן חוף הנסיכה - פיסת גן עדן פראית המזכירה חופים כמו פעם: סלעי אבן גולשים אל קו המים הכחולים בהרמוניה מרהיבה, והחול נקי ובתולי. הכניסה למים מסומנת בחבלים, שכן החוף הוא שמורת טבע. שני גשרים מובילים אל המים העמוקים, ומאפשרים גישה נוחה לצלילה ולשחייה. למרות אופיו הטבעי, חוף הנסיכה מטופח ומזמין, עם הצללות, שירותים, מקלחות ומזנון. חוויה ייחודית לחובבי הטבע והשקט. שימו לב שזה אינו חוף מוסדר.

ואיפה כדאי לישון?

אכסניית אמדר אם אתם צעירים ומחפשים מיקום מרכזי ולא יקר, קרוב לכל מקום
או
קלאב אין אילת, אם אתם משפחה ומחפשים מלון עם אטרקציות כייפיות לילדים.

 

 

 איך ניתן לחוות את האווירה המקומית והשקטה בחופי אילת?

 

חוף חברת החשמל

חוף באילת היום עלול להיות כרוך בתשלום, אך יש גם חוף באילת חינם, ואפילו יותר מאחד: חוף חברת החשמל, הממוקם בין בסיס חיל הים לחוף הדקל, הוא חוף ציבורי פתוח לרחצה ללא תשלום. אמנם אין בו שירותי הצלה, אך הוא מציע הצללות וחניה נוחה בסמוך. חוף זה אינו מוכרז, ולכן יתאים לחובבי טבע וחופשה עצמאית.

 

ואיפה כדאי לישון?

מלון בלו, או ספורט קלאבהממוקמים כמה דקות נסיעה מהחוף, ומציעים אטרקציות כייפיות לכל המשפחה. 

 

חופים שקטים באילת?חוף מגדלור

כשרוצים למצוא חופים שקטים באילת, מגיעים לפה. למרגלות המגדלור המשקיף על מפרץ אילת, במרחק שני קילומטרים מטאבה,
שוכן חוף המגדלור - פנינה שקטה ופראית. שמורת טבע פתוחה זו מציעה מפלט מהמולת העיר, ומזמינה אתכם לחוות את יופיו של הים האדום. צוללנים ייהנו מאתרי צלילה מרהיבים, ואילו חובבי בטן-גב יוכלו להירגע בבר צ'יל-אאוט עם משקאות מרעננים ונשנושים. במקום ניתן לשכור ציוד שנורקלינג ומזרני ים, וכן להשתמש במקלחות ובשירותים. חוף המגדלור - מקום מושלם לחוות את הטבע, השקט והשלווה של אילת.

ואיפה כדאי לישון?

מלון ישרוטל ים סוף אילת ממוקם בסמוך לחוף המגדלור, והוא מלון חמים ומקסים, עם מועדון צלילה משלו ושלל אטרקציות שוות, שאולי תרצו בגללן לחזור מהר יותר מהים.

 

חוף דקל אילת

חוף הדקל בחלקו הדרומי של מפרץ אילת הוא אחד החופים המרהיבים והמטופחים ביותר באזור. הוא גדול ופתוח, משתרע על פני שטח נרחב ומציע מגוון עשיר של חוויות לכל המשפחה, במיוחד לחובבי הצלילה, שיוכלו ליהנות ממראות עוצרי נשימה של דגים מיוחדים באזור תוך כדי צלילה עם ציוד מקצועי.

חוף הדקל מציע גם אזורי הצללה רחבים עם סככות צל ושולחנות פיקניק להנאת המבלים. מתקני משחקים מרשימים המעסיקים את הילדים בשעות הבוקר והערב הקריר.
המסעדות שממוקמות לאורך קו החוף מציעות מגוון אפשרויות לאוכל ושתייה. 
חוף הדקל הוא ללא ספק אחד מחופי הדגל של אילת עם תשתיות מפותחות, שירותים רבים וחוויה שלמה לכל המשפחה. 

ואיפה כדאי לישון?

Penthouse Bay View הוא פנטהאוז הממוקם בסמוך לחוף הדקל, ומציע לא רק נוף מהמם למפרץ אילת אלא גם שלל פינוקים יוקרתיים.

 

אין ספק אם כך, כי חופשה באילת טומנת בחובה עוד דברים נסתרים, הרפתקאות מרגשות ושמחות גדולות. רק אל תתרחקו מהים.
כאן, תוכלו למצוא את כל 
מקומות אירוח באילת ליד הים.

 

 

 

 

אולי יעניין אתכם גם

מדורים