מתחם של חוויות ואירוח: עלמה בגליל

אם אתם לא מצליחים להחליט היכן להעביר את החופשה – בכנרת או בגליל העליון, הצימרים של עלמה בגליל יספקו את הפתרון להתלבטות. ביישוב כורזים, הסמוך לראש פינה ומשקיף על הכנרת, תוכלו ליהנות ממיקום מושלם, משטחי דשא רחבים ושפע של אטרקציות סמוכות. לא לעלמות בלבד.

writer
רוני ארקוש תאריך פרסום: 02/09/2013

כבר בדרך ליישוב כורזים, בין עיקול אחד למשנהו, נפרשת הכנרת במלוא הדרה והרי הגליל קורצים לכם שהגעתם למקום הנכון. מדובר במקום בו יוכלו הנפש והגוף לנוח מנוחה אמיתית ומפנקת. את פני המגיעים לצימרים 'עלמה בגליל' מקבלת רחבה שופעת דשא, עם פינות ישיבה והרבה אופי. במתחם הצימרים ניתן למצוא שפע של פתרונות אירוח לנופש החל מצימרים זוגיים ועד לוילה עם בריכה פרטית היכולה להכיל עד 15 נופשים- פתרון מצויין לנופש חגיגי של משפחה מורחבת, מקבץ חברים החוגגים אירוע מיוחד או צמד משפחות המבקשות לנפוש בכיף בשילוב עם הילדים. 

מתחם ירוק ומטופח

הפנים והחוץ לנופש מושלם

בבקתות של "עלמה בגליל", המעוצבות בסגנון כפרי עם שילוב של אבן, תוכלו למצוא מיטה זוגית מפנקת, אשר צמודה לה טלוויזית lcd, לצפייה בסרט נעים. בצידה השני של הבקתה, מחכה לכם ג'קוזי זוגי מפנק, אפשרות נהדרת לבילוי לילי זוגי. עוד בבקתה הממוזגת, מטבחון שבו תוכלו לאחסן ולחמם מזון (מכיון שהבקתה עשויה מעץ, לא ניתן לבשל בה) ופינה להכנת קפה שאותו מומלץ ללגום במרפסת הנעימה. מכל החלונות נשקף נוף ירוק והמתחם כולו מלא עצים ופרחים להנאת הנופשים. מעבר לירוק הרב המבצבץ מכל עבר במתחם, תוכלו למצוא גם נדנדות וערסלים, פינות ישיבה וכמובן בריכה וג'קוזי חיצוניים בהם תוכלו להשתכשך בהנאה.

בקתות עץ כפריות המעוצבות במגוון סגנונות

רומנטיקה כפרית

כמעט כמו בבית האח הגדול

הוילה של "עלמה בגליל" ממוקמת בחצי השני של המתחם. מדובר במבנה מרשים בעל 2 קומות, המעוצב כך שתתאפשר פרטיות משאר אורחי המתחם מחד, וכמובן תספק מענה מצויין לחגיגה מרובת משתתפים מנגד. בוילה ניתן לחגוג ימי הולדת, אירועים משפחתיים, ואפילו ארוחת חג באווירה קצת אחרת. בתוך הוילה תמצאו 3 חדרי שינה (אשר לאחד מהם עם שירותים צמודים) ומגוון של חללי ישיבה עם ספות רכות, טלוויזיות ואפשרות ליהנות בחיק המשפחה או החברים. את הארוחה רבת המשתתפים תוכלו לערוך בפינת האוכל עם שולחן עץ מהודר וארוך אשר יקבל אליו בברכה את כל הסועדים. בוילה קיים מטבח מצוייד היטב עם מקרר משפחתי, פלטה חשמלית, תנור ועוד כך שתוכלו להעמיד שם סעודת מלכים מפוארת, בטעם ביתי. בחורף, תוכלו להתכנס סביב קמין הממוקם במרכז החלל, בעוד שבקיץ מומלץ לרבוץ יחד במרפסת המקורה הרחבה אשר לצידה בריכה פרטית מזמינה לבילוי מלא במים וירק. במקום ניתן להזמין בתוספת תשלום ארוחות בוקר גליליות מפנקות שיוגשו עד אליכם וטיפולי ספא. לזוגות שמגיעים להתפנק בצימרים הייעודיים, ימתינו משקאות קלים, שוקולדים ויינות מובחרים המיובאים מחו"ל, ושפע של פינוקים נוספים בתוספת תשלום סמלי. 

מבט מלמעלה, הוילה עם בריכת שחיה פרטית

וילה לאירוח עד 15 איש

לאוהבי החיים הטובים. הוילה

צומת דרכים שבה הכל אפשרי

מי שבכל זאת ירצה לראות קצת את הסביבה, הרי שבמרחק נגיעה תוכלו למצוא מגוון אינסופי של אפשרויות – ראש פינה במרחק 5 דקות נסיעה תספק לכם מסעדות מפנקות ופינות חמד רבות, ומי שימשיך צפונה יפגוש באגמון החולה המפורסם. למחפשים חוף רחצה – הכנרת וחופיה מחכים לכם ממש מעבר לכתף. בוורד הגליל, השכנים של כורזים, תוכלו למצוא חוות סוסים עם טיולי רכיבה לנוכח נופים עוצרי נשימה – מרכיבה על פוני לילדים

מקומות לינה ובילוי באיזור

אולי יעניין אתכם גם

מדורים