כבר 58 שנה: מצפה רמון לא עוצרת

סדנאות לילדים, סיורים בחינם, יריד אומנית, המון מוסיקה טוב ואוויר צלול עטוף בנוף עוצר נשימה, בואו למצפה רמון, יש מסיבה.

writer
דנה נמדר תאריך פרסום: 08/06/2014

כשעה דרומים מבאר שעה, תוך סטייה קלה ימינה מכביש 40 ממוקמת לה פנינת הנגב, מקום בו החיים זורמים בקצב אחר, הכל נע כאן באיזי, הנופים מרתקים והאנשים נינוחים ומחייכים, זוהי מצפה רמון של הנגב. רובנו מכירים את מצפה רמון כנקודת עצירה בדרך לאילת או לאתנחתא קלה בחזרה למרכז. אך אם תעצרו כאן רק פעם אחת, היא בטוח לא תהיה האחרונה. אתם פשוט תתאהבו.

מי שכן מכיר והתאהב במצפה רמון וודאי היה כאן בחופשה. צימרים במצפה רמון מציצים כמעט מכל פינה נסתרת, מציעים לינה בסגנון כפרי או במלון בוטיק שהוקם לפני כמה שנים יחד עם מסעדת שף יוקרתית וייחודית. אך גם לאלה שאינם מחפשים אוכל גורמה יש כאן מה להציע, ובמצפה רמון פזורות מסעדות במגוון סגנונות ובמחירים שווים לכל נפש.

מול הנוף: על גג המדבר

בדיוק על קווי המתאר של היישוב, בנקודה ממנה רואים רק את הנוף נמצאת סוויטת אירוח על גג המדבר המציעה חופשה לאוהבי השקט, המקום מציע רמת עיצוב ואבזור גבוה במיוחד, ג'קוזי ומיטה זוגית ענקית ובנוסף תמצאו במקום וילת אירוח מעוצבת בקפידה בה 3 חדרים ובריכת שחייה המתאימה לאירוח עד 6 איש.

 דמיינו רומנטיקה

על קו הנוף

לא רק בצרפתית: שה יוז'ין

שה יוז'ן הוא מלון בוטיק ייחודי וקסום שהוקם ברובע הבשמים של מצפה רמון, המלון מציע כ 6 חדרי אירוח מרווחים המעוצבים באופן ייחודי, בחלקם ג'קוזי תחת כיפת השמיים, ומסעדת שף צמודה המציעה תפריט צרפתי מוקפד לאניני טעם.

עיצוב ייחודי בכל חדר

נגיעות של  אושר

זולה: חוות נועם במדבר

במרחק דקותיים ממצפה רמון, לאוהבי הטבע והמדבר אנו מציעים את חוות נועם במדבר, אירוח לבבי   ביחידות אירוח בנויות אבן או בחאן אירוח מרווח המיוחד למשפחות וקבוצות משפחת הררי המפעילה את המקום מוכרת ברמה גבוהה של אירוח והכנסת אורחים ואת זה ניתן לחוש כבר שמגיעים למקום.

בקתות בנויות בוץ, חוות נועם במדבר

חאן אירוח לאירועים וסדנאות

יומולדת בסימן קהילתי

ביום שישי בקרוב  ה 13.6 חוגגים במצפה רמון את 'חג המכתש' חגיגות ה 58 למקום. הציבור מוזמן ליהנות משפע פעילויות, סיורי שטח מודרכים בחינם, תערוכת צילומים, הופעות, פינות יצירה ויריד ססגוני המציע את מרכולתו. הכניסה לכל הפעילויות היא בחינם.

הפעילות תתקיים ברחבת הדשא במתנ"ס היישוב, הסדנאות יהיו על המצוק בגן הפסלים המפורסם והמרהיב

 אודות המחברת:


dana namdar<span style="color: #5a5a5a; font-family: arial, helvetica, sans

מקומות לינה ובילוי באיזור

תגיות הנגב

אולי יעניין אתכם גם

מדורים