חוות דעת על חוות הדקלים
- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
אליעד ק.
03.12.20205- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
נהורא ל.
21.11.20204.8- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
תודה רבה על שבת מקסימה
מה אהבתי?
הינו בשבת קבוצת חברים בקמפינג, היתה שבת נהדרת, נוף מהמם, השקט, המדבר, היחס החם והאכפתי אוירה משפחתית ונעימה. תודה רבה! מחכים לחזור שוב
מה פחות אהבתי?
לקבוצה דתית, היו כמה דברים מבחינה הלכתית שהינו צריכים לבדוק לקראת שבת, עירוב שעזרו שנו לסדר ועוד כמה דברים אבל בסה"כ אפשאי וכדאי, וגם זכינו ללמוד לעשות עירוב... סדנא נהדרת🙂.
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה עם החבר'ה,חופשה רומנטית,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
תום ת.
20.11.20205- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
שלווה
מה אהבתי?
הצוות מהמם ומתחשב, המתחם שקט ונמצא במקום יפהפה, נוף פתוח ומרחבים עצומים, ואפילו לא רחוק מדי מהמרכז. למי שרוצה להתנתק קצת מההמולה של העיר למקום מלא שקט ורוגע זה המקום, וגם לא לשכוח את פינת החי המדהימה!
מה פחות אהבתי?
לא מצאנו חסרונות.
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה יוקרתית לחגוג יום הולדת,חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה עם החבר'ה,חופשה רומנטית,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים,מקום למסיבת רווקים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
דקלה א.
05.09.20205- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
אחלה מקום
מה אהבתי?
בעלי המקום אנשים נחמדים וקשובים. לקחנו חדר והוא היה נקי מאוד עם מזרונים נוחים ברמות. הכל היה בחדר : מיחם, פלטה, תנור, גז , מקרר. לנו כשומרי שבת , זה מאוד חשוב להיות במקום שומר שבת.. ואנחנו גם מאוד אוהבים טבע. אז המקום הזה פשוט עונה על הדרישה והיה ממש קסום. יש בריכה ופינת חי. הילדים נהנו בטרוף וגם אנחנו. אין לי ספק שנחזור שוב בע"ה.
מה פחות אהבתי?
דרך הגישה חלקה עפר.
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה למשפחות עם ילדים קטנים,חופשה עם החבר'ה,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
חגית ח.
26.08.20204.7- הסביבה
- יחס אישי ורמת שירות
- רמת ניקיון והתחזוקה
- שווה את הכסף
מקום מקסים !
מה אהבתי?
בעלי החווה אדיבים ביותר, עזרו והיו זמינים לנו בכל שעה ולכל צורך. מחיר הוגן ונח לכל כיס. חווית שטח כיפית ביותר לילדים, יש בריכות, יחידות הדיור מאובזרות מצוין , נוף מדהים. אפשר ומומלץ להוסיף סיור עששיות בלילה - בעלות סמלית
מה פחות אהבתי?
פינות ישיבה מוצלות
עבור מי מתאים במיוחד?
חופשה למשפחות עם ילדים מתבגרים,מטיילים בטבע / מטיילי ג'יפים
באיזו מידה התמונות והמידע משקפים את המקום?
